Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALL] sygnalizacja ciśnienia oleju


malinek21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam proszę o pomoc.Od jakiegos czasu zastanawiam się na jakiej zasadzie działa układ kontroli ciśnienia oleju.Czujnik cisnienia oleju jest 1 pinowy.Z akumulatora jest podawany + na pin od czujnika a obudowa silnika jest masą (-).I teraz chodzi mi o diagnostyke takiego układu.Czy kontolka zapala sie poniewaz w układzie jest przerwa, czy może bo jest przepływ prądu??Czujnik podczas poprawnego ciśnienia umożliwia przepływ prądu czy robi przerwe w układzie??

Na jakiej zasadzie zapala sie kontrolka oleju.[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 16:19_________________________________________________proszę o pomoc niech ktoś napisze z grubsza jak się diagnozuje ten system

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz AFN, jak w opisie, to masz czujnik o oznaczeniu 028 919 081 D. Działa on przy ciśnieniu 0,25[bar] (niektórzy producenci podają w katalogach 0,3) i wyjątkowo (w porównaniu do innych stosowanych 028 919 081) ma on styk NC (normalnie zamknięty), czyli po przekroczeniu ciśnienia 0,25[bar] styk się otwiera.

pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze ostatnie pytanie czyli + plus na pin czujnika jest podawany cały czas natomiast masa jest sterowana poprzez czujnik?

Czujnik podaje masę tylko na licznik (kontrolkę) i niema tam nigdzie plusa z akumulatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...