broker25 Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 witam wszystkich, jestem posiadaczen nokii e52 od 20 miesięcy (abonament plus), w tym czasie była na naprawie gwarancyjnej 2 razy z tą samą usterką (trzaski podczas rozmowy, dziwne szumy itd.) i wczoraj zaczęło się to samo, i teraz moje pytanie czy moge się ubiegać o wymiane telefonu na nowy? jak to wygląda w praktyce? ktoś mi wspomnał kiedyś że jak oddaje się trzeci raz z tą samą usterką to klijent ma prawo do wymiany na nowy. Czy macie jakieś doświadczenia w tym temacie?? z góry dzięki za odp.
wojtas-audi Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Podobno nie jest tak przynajmniej w NOKI, jeżeli telefon są w stanie naprawić to będą naprawiać i 100 razy, jeżeli nie dadzą rady to decydują wtedy czy nowy telefon czy inny ...
Rychu1111 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Ten model jest strasznie pechowy jeśli chodzi o te głośniki... Sam posiadam ową NOKIE i sie borykam z tym samym problemem. W salonie w Tarnowie powiedzieli mi że usterka ta musi powtórzyć się przynajmniej 5 razy i wtedy piszesz pismo do siedziby NOKI w Warszawie i oni zadecydują co w twojej sprawie zrobic, a co z tym idzie pozbywasz się telefonu na 2tygodnie bynajmniej... Moim zdaniem walka z wiatrakami.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się