Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich,

jestem posiadaczen nokii e52 od 20 miesięcy (abonament plus), w tym czasie była na naprawie gwarancyjnej 2 razy z tą samą usterką (trzaski podczas rozmowy, dziwne szumy itd.) i wczoraj zaczęło się to samo, i teraz moje pytanie czy moge się ubiegać o wymiane telefonu na nowy? jak to wygląda w praktyce? ktoś mi wspomnał kiedyś że jak oddaje się trzeci raz z tą samą usterką to klijent ma prawo do wymiany na nowy. Czy macie jakieś doświadczenia w tym temacie?? z góry dzięki za odp.

Opublikowano

Podobno nie jest tak przynajmniej w NOKI, jeżeli telefon są w stanie naprawić to będą naprawiać i 100 razy, jeżeli nie dadzą rady to decydują wtedy czy nowy telefon czy inny ...

Opublikowano

Ten model jest strasznie pechowy jeśli chodzi o te głośniki... Sam posiadam ową NOKIE i sie borykam z tym samym problemem. W salonie w Tarnowie powiedzieli mi że usterka ta musi powtórzyć się przynajmniej 5 razy i wtedy piszesz pismo do siedziby NOKI w Warszawie i oni zadecydują co w twojej sprawie zrobic, a co z tym idzie pozbywasz się telefonu na 2tygodnie bynajmniej... Moim zdaniem walka z wiatrakami.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...