sebul Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Nie mam vaga a poza tym, nawet jakbym kupil to jest problem z bateria w lapku, a nie bede specjalnie po to kupowal nowej Wskazowka jest na 90 wiec jest 90 i juz ;] Co ty masz z tym vagiem Co, czujnik jest slabej jakosci i jesli jest na 90 to nie ma 90 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 ... Wskazowka jest na 90 wiec jest 90 i juz ;] Co ty masz z tym vagiem Co, czujnik jest slabej jakosci i jesli jest na 90 to nie ma 90 ? Proponuję się jeszcze doszkolić , jest na forum o tym masę wątków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Czyli stwierdzasz, ze kazdy kto nie kupil termostatu w aso, jezdzi z niedogrzanym silnikiem, bo tylko termostat z aso jest dobry , a reszta to badziew ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Udała30 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Witam. Audi A4 B6 1.9 AWX. Po podpięciu pod vaga pokazało błąd czujnika temperatury G62, objawy następujące - falująca wskazówka, podwyższone obroty silnika, spalanie też trochę wyższe... wymieniłem dzisiaj czujnik i wskazówka dalej faluje ale w trochę inny sposób , w czasie jazdy osiąga 90 lub minimetr mniej a na postoju po chwili zaczyna spadać do 70. Pytanie do kolegów, wina leży w termostacie? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Jaki to czujnik ( ORI czy zamiennik ) ? Najprawdopodobniej termostat też będzie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Nie mam vaga a poza tym, nawet jakbym kupil to jest problem z bateria w lapku, a nie bede specjalnie po to kupowal nowej Wskazowka jest na 90 wiec jest 90 i juz ;] Co ty masz z tym vagiem Co, czujnik jest slabej jakosci i jesli jest na 90 to nie ma 90 ? Kup zasilacz samochodowy i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejek Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Czyli stwierdzasz, ze kazdy kto nie kupil termostatu w aso, jezdzi z niedogrzanym silnikiem, bo tylko termostat z aso jest dobry , a reszta to badziew ? Nie koniecznie, ale większość oferowanych zamienników ma dosyć krótki żywot, w ASO i tak kupujesz Behra, jedyna różnica to że jest nabite na stopce logo audi i numer OE, a z drugiej numer Behra foto oryginalnego termostatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Udała30 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 zamiennik, niestety po podpięciu pod vaga dalej pokazuje błąd czujnika... czy jeśli komp pokazuje błąd czujnika to zawsze to będzie wina czujnika czy równie dobrze może to być niesprawny termostat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziako Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 zamiennik, niestety po podpięciu pod vaga dalej pokazuje błąd czujnika... czy jeśli komp pokazuje błąd czujnika to zawsze to będzie wina czujnika czy równie dobrze może to być niesprawny termostat? a jakie objawy? mniej jak 90 i słabe grzanie to pewnie termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Udała30 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 w czasie jazdy 90 , przy wytracaniu prędkości ( postój na światłach) temperatura spada do ok 70, później znowu rośnie... wymieniłem czujnik temperatury bo pod vagiem pokazywało jego błąd, kupiony zamiennik i dalej pokazuje błąd ;( czujnik felerny czy termostat wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Jak masz błąd czujnika to tam szukaj przyczyny , termostat zostaw w spokoju ... przyjrzyj się też wtyczce i okablowaniu tego czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziako Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 w czasie jazdy 90 , przy wytracaniu prędkości ( postój na światłach) temperatura spada do ok 70, później znowu rośnie... wymieniłem czujnik temperatury bo pod vagiem pokazywało jego błąd, kupiony zamiennik i dalej pokazuje błąd ;( czujnik felerny czy termostat wymienić? to może być czujnik, chyba przy zepsutym termostacie nie złapał byś 90-tki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Udała30 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 dzięki, może faktycznie coś z kablami i wtyczką nie tak, popatrze... (podwyższone spalanie i czasem obroty skoczą powyżej 1000, kontrolka od świec raz gaśnie w sekundę po włączeniu zapłonu a czasem świeci sie najdłużej z wszystkich i dopiero gaśnie) robert. a gdzie mogę kupić ory czujnik bo w mojej małej mieścinie tylko sklepik i przez to ten zamiennik jaki może być koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 ORI czujnik tylko w ASO ( nie polecam z allegro itp. ) koszt ~ 120 zł + oring ( wiem , że drogo ale warto raz a dobrze ) ---------- Post added at 11:13 ---------- Previous post was at 11:10 ---------- Dla [AVF] [AWX] [AVB] i jeszcze wielu innych nr. 059 919 501 A ( zielony ) , N 903 168 02 - oring Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Udała30 Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 napewno zielony? u mnie jest szary na 2 piny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 A jaki masz silnik ? ---------- Post added at 13:15 ---------- Previous post was at 13:14 ---------- Już pisałem nie raz , że na starym forum łatwiej było bo każdy w swoim profilu miał wpisany kod silnika a teraz to taka lipa jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziako Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 popytaj w najbliższym jakimkolwiek salonie - oni też sprowadzają ori części do Audi. Ja też jezdziłem ponad 70km do salonu Audi, ale kolega mi powiedział, żebym zamówił w Seacie o 40km bliżej, a ostatnio zamówiłem w Fiacie (u mnie - bez dojazdu) i też przyszło trochę drożej, ale nie muszę jechać i tracić czasu i na paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 W każdym ASO "VW GROUP" dostaniesz ORI część do AUDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Udała30 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 1.9 TDI 130 AWX, 2 lata temu niemiec dolożył DPF ale to chyba nie ma znaczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 To na pewno masz czujnik jaki podałem wyżej , musi być zielony na 4 piny Chyba , że wymieniłeś jakiś inny czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się