Musashi 13 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 No powiem że nieciekawie to wygląda. Czy to standard w tych motorach czy może jest jakaś przyczyna np. olej? long life service. najpierw zacieraja sie hydropopychacze. przez nie siadaja dzwigienki posrednie, a przez to walki. ---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:38 ---------- tak i podomnie jak u mnie... na wałku rowek około 2-3 minimetrów.... jak będę miał to wstawie fotke.. widać to stantard...? właśnie przebieg około 180 tysi... ;/ kurcze bezrobocie... a tu takie koszty.. dobrze że żony nie ma bo by z domu wygoniła hehe ! wie ktoś mozę gdzie nie drogo mozna dać wałki do regeneracji ? ! ---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:35 ---------- Napisałem do Tom77-a o części ale narazie bez echa.. bez odpowiedzi... a sadzisz, ze on siedzi i czeka az ktos do niego napisze? jak kazdy tutaj ma mnostwo innych zajec. poczekaj cierpliwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin007 0 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 wiem wiem ) spokojnie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 a walki do swiatka mozesz dac. ale poczytaj wczesniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Wymienilem egr i dzwiek nie ustal. Szukam dalej. Dowiedzialem sie,ze to powietrze u Ciebie moze byc od egr.Jak jest niesprawny to dmucha spaliny w dolot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Nie szukaj dalej, bo zaczniesz wymieniać wszystko po kolei unikając wałków i hudrauliki, próbując panicznie uniknąć kosztów a to właśnie to Ci pada. Kupuj i wymieniaj, zanim Ci się całkiem wszystko po silniku rozsypie. Jak już miałeś przez mechanika postawioną diagnozę, to nie szukaj czegoś innego na siłę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 a walki do swiatka mozesz dac. ale poczytaj wczesniej. jest wiele niepochlebnych opinii na temat wałków od Świątka - na forum A6 i A8 gdzien te motorki są bardziej popularne ja brałem wałki Kolbenschmidt'a(chyba dobrze napisałem,jak nie to sorki ) i hydraulikę INA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 i dlatego napisalem zeby kolega poczytal wczesniej. a kolega pytal o regeneracje. Ja bym bral Kolbenschmidt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 do autora !!!! znajdź kogoś kto ogarnia temat silnika 2.5 ale tak faktycznie !!! bo gratów drogich do wymiany w tym silniku jest od groma- przechodziłem to więc coś tam o tym wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Bezkosztowo to mozesz: -sciagnac dekle i ocenic stan walkow i hydrauliki -sprawdzic EGR i zaworek -wstepnie sprawdzic wtryski Wtryski diagnozuje sie na stole Boscha.Vagiem mozesz sprawdzic ewentualnie korekcje. Najlepiej miec egr i sprawne wtryski,zeby podmienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 VAgiem wtryskow sensownie nie ocenisz. trzebaby pomierzyc do tego kompresje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Napisalem,ze nie sprawdzi,ale majac roznice w pracy poszczegolnych cylindrow jakis obraz uzyska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin007 0 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 może i dmuchać właśnie od zużytych wałków gdyż pare minimetrów... a już nie działa jak trzeba nie otwiera w tym momęcie w którym powinno i nadmiar spalin zamiast do wydechu wali w filtr... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenonw 0 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Zarejestruj się na forum http://www.a6klub.pl , jest tam gość o nicku Piotruś (znana postać na forum) który naprawdę ogarnia temat tych silników ,tyle że jest z południa Polski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 może i dmuchać właśnie od zużytych wałków gdyż pare minimetrów... a już nie działa jak trzeba nie otwiera w tym momęcie w którym powinno i nadmiar spalin zamiast do wydechu wali w filtr... to objaw zawieszania sie zaworu ssacego przez uszkodzenie hydropopychacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 do autora !!!!znajdź kogoś kto ogarnia temat silnika 2.5 ale tak faktycznie !!! bo gratów drogich do wymiany w tym silniku jest od groma- przechodziłem to więc coś tam o tym wiem dokładnie Arturze, niestety kolbenschidt narazie niedostepny, ja kupiłem idealne używki, jak juz Tobie wspomniałem, nową hydraulike INA,koszt: 21 zł za popychacz, i 21 zł za dźwigienkę brutto, ale przyznam że cięzko było taką cenę wytargować, nie z allegro tylko ze sklepu, niedługo zaczynam składac, jeszcze dzis odbieram zaworki zwrotne z serwisu, przy okazjii sprawdzę jak to jest z ta odmą od AKE, jeżeli podstawa filtra jest inna zakładam tą od AKE i bedę miał nowy typ odmy,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Przelozylem wtryski,sprawdzilem walki,sprawdzilem odme i wszystko gra.A dalej mam takie dzwonienie z prawej strony.Egr podmieniony i dalej to samo. Nie wiem co dalej.Niby wszystko chodzi,ale wkurza mnei ten dzwiek. Pojawil sie nagle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Przelozylem wtryski,sprawdzilem walki,sprawdzilem odme i wszystko gra.A dalej mam takie dzwonienie z prawej strony.Egr podmieniony i dalej to samo.Nie wiem co dalej.Niby wszystko chodzi,ale wkurza mnei ten dzwiek. Pojawil sie nagle. ciśnienie oleju na tej głowicy, zaworki zwrotne do sprawdzenia/wymiany??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Sprawdze po weekendzie cisnienie oleju.O jakich zaworkach mowisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Na każdą głowicę przypada 1 zaworek -śrubka z otworem w aso za jakieś 90 pln/sztuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Pokaz jakies foto,bo nie wiem o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się