marcin207 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Witam wszystkich, jakiś czas temu po wjechaniu w kałużę auto straciło moc i po chwili zgasło dodam ze auto odpala po chwili mocno telepie silnikiem kopci i gaśnie ,bez zastanowienia podłaczyłem Vag i zero błedów. Na 2 dzień po wykluczeniu zalania filtra powietrza wymieniłem paliwowy auto dalej odpalało i gasło stwierdziłem że jest zapowietrzony po jakimś czasie odpalił i zaczął pracować z tym że brakowało mu mocy zbierał sie od 2500 obr czasami od trzech dodam że niekiedy po wciśnięciu gazu zamiast przyspieszenia zauważyłem że eżeli sie nie zbierze to mocno zaczynają grać zawory po przejechaniu 5 km wszystko ustało.Byłem pewien że problem zniknął oż do momentu gdy pojechałem na myjnie bezdotykową następny taki przypadek miałem po wjechaniu w kałuże i w czoraj po obfitych ulewach. Dodam ze sprawdzałem jeszcze czy komp nie jest zalany wszystko niby ok.Podejrzewam zalanie czujnika położenia wału,którego jeszcze nie zlokalizowałem lub,kostek połączeniowych od pompek .Proszę o pomoc z góry dziękuję zgodnie z regulaminem forum - proszę uzupełnić prefix silnika - Musashi
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 zdejm wezyk podcisnieniowy z klapy gaszacej i sprobuj. jezeli bz. zajrzyj do egr od strony rury dolotu, czy klapa gaszaca nie jest w pozycji zamnietej. ew, woda w przeplywce.
marcin207 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 wody w przepływce nie ma do klapy i egr zajrze czy wilgoć może mieć na to wpływ? bo objawy za każdym razem te same z różną czenstotliwością i za każdym razem powodem jest wilgoć.Dodam że wczoraj nawet nie jeździłem autu stało na deszczu chciałem wyjechać i lipa już sie nie dalo
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 nie musisz do nich zagladac. najpierw odlacz wezyk, sterujacy silownikiem klapy gaszacej. i obserwuj. prawdopodobnie uszkodzony jest N239 czyli zawor sterujacy klapa gaszaca.
marcin207 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 Ok sprawdze o 14:00 dam znać jutro
Musashi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 pamietaj aby nie pomylic wezyka klapy gaszacej z wezykiem EGR
marcin207 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 witam ponownie, tak jak napisałeś po zdjęciu podciśnienia wszystko wróciło do normy.pytanie z mojej strony czy mogę tak jeździć z odłaczoną klapą oczywiście zaślepionym wężykiem do momentu zakupienia N 239 bo nie wiem kiedy dostanę ori ewentualnie jaki zamiennik kupić?Co stałoby sie gdybym odłaczył ten od EGR-a?
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 nie powinienes, silnik ulega zbednym przeciazeniom w chwili zatrzymywania. skoro VAG nie widzi bledow. tzn ze uszkodzony jest n239. wymien go. odnajdziesz sledzac wezyk podcicnienia klapy. nie musiz kupowac ori w intercarsie mozesz kupic boscha. - masz oslone pod silnikiem? - co do odlaczenia EGR. to w tym przypadku klapy gaszacej nic nie da, a nie wiem jaki masz dokladnie silnik ( prosilem o prefix w tytule watku), ale moze pojawic sie blad.
marcin207 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Sorki prefix był zawsze przy nazwie użytkownika po zmianie na forum jeszcze nie mogę się odnaleźć.(AWX)co do osłony to nie zakładałem bo miałem ostatnio trochę roboty od spodu nie bylo sensu co troche się z nią męczyć ale w kałużach uważałem auto z reguły garażowane a w ręcz bym powiedział ze jeżdżone od czasu do czasu.Z góry dzieki Musashi
danu44 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Sorki prefix był zawsze przy nazwie użytkownika po zmianie na forum jeszcze nie mogę się odnaleźć. Prefix, jak narazie najlepiej wpisac osobiscie recznie, przy tytule tematu...
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Sorki prefix był zawsze przy nazwie użytkownika po zmianie na forum jeszcze nie mogę się odnaleźć.(AWX)co do osłony to nie zakładałem bo miałem ostatnio trochę roboty od spodu nie bylo sensu co troche się z nią męczyć ale w kałużach uważałem auto oslona sie przydaje. N239 ulegl pewnie rozhermetyzowaniu, zapewne woda sie dostala w szczeline i zamarzla. a kolejna jej porcja dostala sie juz do wnetrza.
marcin207 Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Opublikowano 2 Marca 2012 witam ponownie ten wężyk który zdjęłem prowadzi od EGR-a do zaworu 8E0 906 628 pytanie brzmi ,co może być przyczyną takiego zachowania mojej niuni ? Objawy ustąpiły po zd jeciu wężyka co zrobić i jak zapobiec temu na przyszłość?
Musashi Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 przeciez do zaworu EGR dochodza 2 wezyki jeden do silownika klapy gaszacej a drugi do silownika zaworu EGR( od gory). ktory zdjales? rozumiem że z siłownika z boku?
marcin207 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Opublikowano 3 Marca 2012 Chodzi o to ze od zworu egr jak napisałem
Musashi Opublikowano 3 Marca 2012 Opublikowano 3 Marca 2012 hmm. no to dziwne. moglbys zrobic fotke i pokazac ktory?
marcin207 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Opublikowano 3 Marca 2012 link do zdjęcia zrobiłem takie na którym widać taż tan od klapy gaszącej silnik nie myty proszę sie nie przerazić http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39bc6d434b18bf8d.html
marcin207 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Opublikowano 4 Marca 2012 jak można zauważyć na zdjeciu i jak pisałem wcześniej jest zaślepiony ale poprawa była nawet bez zaślepiania wczoraj założyłem go i wszystko spowrotem jest ok.Zawór do którego dochodzi ten wężyk od EGR-a 8E0 906 628 nie jest do kupienia jako zamiennik tylko serwis 500 zł ten od klapy niczym sie nie różni prócz firmy symboli wygląd wtyczki są identyczne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się