Fr0styyy. Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Jakie są różnicę między tymi silnikami? Dlaczego ten w S3 miał 265 KM a ten w A4 ma "zaledwie" 200 KM? Już od pewnego czasu mnie to interesowało..
Fr0styyy. Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 Ale chodzi mi o jakieś konstrukcyjne różnice ;P
grzes1150 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Ale chodzi mi o jakieś konstrukcyjne różnice ;P Pewnie troszke inne turbo, cooler, wtryskiwacze... coś jak np. A3 1.8T 150ps a S3 1.8T 225ps
Pawlo 2004 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 A do ilu można podkręcić zwykłym programem 2.0 TFSI?? bo u mnie w pracy jeden ciapaty ma B7 z tym silnikiem w Quattro i próbuje mi wmówic, że ma 250 koni bo to secial edition i tyle koni ma w serii co dla mnie jest bezsensem. Tak więc nawet gdyby miał softa to ile może mieć kucyków?? myśle, że do 250 nie jest się w stanie wyciągnąć bez zmiany turbo czy tez innych rzeczy.
longerooo Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 może ma wersje DTM 220km:) w serii po programie spokojnie 250-260km potem jakiś dobry wydech i nawet 280:)
Pawlo 2004 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Nie to nie jest DTM. Ma pakiet s-line. Jesli z tego silnika idzie wykrzesać 250 kucy samym programem to następnym zakupem bedzie chyba ten silnik
rafi_a4 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 idzie wypluc 245 koni bo kumpel tak podkrecil skode
longerooo Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 chłopaki z COMPSPORTA tak to widzą 2,0 TSI/TFSI (170,200,210Ps) z łańcuchem rozrządu (Chain Drive) Stage 1 (245-255Ps, 350-360Nm) Chiptuning Stage 2 (260-270Ps, 380-390Nm) Kompletny układ wydechowy Stage 3 (340-350Ps, 430-440Nm) Wydajniejsza turbosprezarka K04/06 Wydajniejszy intercooler Oprogramowanie DSG/S-Tronic Stage 4 (415-425Ps, 490-510Nm) Wydajniejsza Turbosprezarka w technologii Twin Scroll Kolektor wydechowy pod Twin Scroll Wydajniejsze wtryskiwacze Kute Korbowody Mocne sprzegło Sachs Performance/7mio tarczowe sprzegło DSG/S-Tronic Modyfikacje przewidziane są dla paliwa 98octan RON lub lepszych
Pawlo 2004 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 chłopaki z COMPSPORTA tak to widzą2,0 TSI/TFSI (170,200,210Ps) z łańcuchem rozrządu (Chain Drive) Stage 1 (245-255Ps, 350-360Nm) Chiptuning Stage 2 (260-270Ps, 380-390Nm) Kompletny układ wydechowy Stage 3 (340-350Ps, 430-440Nm) Wydajniejsza turbosprezarka K04/06 Wydajniejszy intercooler Oprogramowanie DSG/S-Tronic Stage 4 (415-425Ps, 490-510Nm) Wydajniejsza Turbosprezarka w technologii Twin Scroll Kolektor wydechowy pod Twin Scroll Wydajniejsze wtryskiwacze Kute Korbowody Mocne sprzegło Sachs Performance/7mio tarczowe sprzegło DSG/S-Tronic Modyfikacje przewidziane są dla paliwa 98octan RON lub lepszych zapomniałeś o stage 5 - 100 tys złoty na to wszystko
turdzi Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 chłopaki z COMPSPORTA tak to widzą2,0 TSI/TFSI (170,200,210Ps) z łańcuchem rozrządu (Chain Drive) Stage 1 (245-255Ps, 350-360Nm) Chiptuning Stage 2 (260-270Ps, 380-390Nm) Kompletny układ wydechowy Stage 3 (340-350Ps, 430-440Nm) Wydajniejsza turbosprezarka K04/06 Wydajniejszy intercooler Oprogramowanie DSG/S-Tronic Stage 4 (415-425Ps, 490-510Nm) Wydajniejsza Turbosprezarka w technologii Twin Scroll Kolektor wydechowy pod Twin Scroll Wydajniejsze wtryskiwacze Kute Korbowody Mocne sprzegło Sachs Performance/7mio tarczowe sprzegło DSG/S-Tronic Modyfikacje przewidziane są dla paliwa 98octan RON lub lepszych podales dane zlego silnika , w B7 nie ma Chain Drive ! 2,0T FSI (170,200Ps) Stage 1 (240-250Ps, 340-350Nm) Chiptuning Stage 2 (260-270Ps, 360-370Nm) Kompletny układ wydechowy Stage 3 (315-325Ps, 390-410Nm) Wydajniejsza turbosprezarka K04/06 Wydajniejszy intercooler Oprogramowanie DSG/S-Tronic Stage 4* (340-350Ps, 430-450Nm) Wydajniejsze wtryskiwacze Wydajniejsza wysokociśnieniowa pompa paliwa Układ dolotowy
longerooo Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 oj sorki rzeczywiście na szybko złe prze kleiłem ale prawie na jedno wychodzi:)
turdzi Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Chain Drive ma o wile wiekszy potencjal zwlaszcza z valve liftem
longerooo Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 potencjał mają taki sam:)aczkolwiek śmiem twierdzić,że jest to gorszy silnik pod względem modów od pierwszych tfsi:)
Fr0styyy. Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Całkiem ciekawy temat się rozkręcił
turdzi Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 potencjał mają taki sam:)aczkolwiek śmiem twierdzić,że jest to gorszy silnik pod względem modów od pierwszych tfsi:) Jezeli 50 Nm nie robi Ci roznicy , to niech tak bedzie
slawek72 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Turdzi widze ze sie nudzisz,he,he, ale co tu duzo mowic, mojej opini pewno sie domyslasz,tylko chain. A poza tym fajna fotka no i rotorki tez niczego sobie .
turdzi Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Turdzi widze ze sie nudzisz,he,he, ale co tu duzo mowic, mojej opini pewno sie domyslasz,tylko chain. A poza tym fajna fotka no i rotorki tez niczego sobie . nudze............wreszcie po calym tyg. mam 5 min dla siebie a tak btw. witamy na A4 PS. rotorki racja fajnie sie prezentuja , az teskni mi sie juz za summer look
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się