Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Prośba o analizę logów


magnus1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, bardzo proszę o analizę logów dynamicznych.

Problemem w moim aucie jest niewystarczający brak mocy zamiast 180km jest 150km(sprawdzane na hamowni).

Proszę również o podpowiedzenie jakie jeszcze logi wykonać aby zdiagnozować przyczynę. Dodam tylko, że podczas jazdy wystarczy delikatnie popuścić gaz i dodać go ponownie aby uzyskać lepszego kopa.

http://dl.dropbox.com/u/64094459/004%20dynamiczna.jpg ,

http://dl.dropbox.com/u/64094459/011%20dynamiczna.jpg ,

http://dl.dropbox.com/u/64094459/003%20dynamiczna.jpg ,

http://dl.dropbox.com/u/64094459/008%20dynamiczna.jpg

Dodam jeszcze, że jestem nowicjuszem logowania.

Z góry dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Z racji, że mój vag jest na tyle okrojony, że nie obsługuje niektórych grup oraz basic settings, poprosiłem szwagra, który posiada komputer diagnostyczny aby pomógł mi wykonać logi przy pomocy jego komputera. Ten jego sprzęt zapisuje logi w formie wykresów, mam nadzieję, że coś z nich wynika i bardzo proszę o analizę.

próba statyczna:

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20000.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20001.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20003.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20004.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20007.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/statyczna013.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/statyczna%20014.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/Statyczna%20blok%20018.jpg

BASIC SETTINGS:

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/000BS.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/003BS.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/004BS.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi2/011BS.jpg

Próba dynamiczna:

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20001.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20003.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20003powt%C3%B3rzona.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20004.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20010.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20011.jpg

http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20IQ%20imitation.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi... hmmm raczej zapisane odczyty do niczego.

Niewiele z nich mozna wywnioskowac.

Postaraj sie o pełną wersje VAG i wykonaj logi zgodnie z opisem ktory Ci podałem.

Jesli nie znajdziesz... zapraszam na PW.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie wykresy są czytelne .

widac wyraźnie na tym wykresie http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20003powt%C3%B3rzona.jpg ze przepływka ma wyraźny problem zamiast wmiare przyspieszania rosnąć wykres załamuje się gwałtownie po czym ponownie pnie się w górę tak samo wygląda wykres doładowania turbo http://dl.dropbox.com/u/64094459/logi3/Dynamiczna%20blok%20010.jpg. pytanie jaka moze być przyczyna . podejrzewam że turbo może przeładowywać jeśli się łopatki przycinają od zmiennej geometrii (nagar). bądź coś z gruszką od sterowania turbiny sie źle dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie widać fatalne wysterowanie T, ale AKE potrzebuje diagnostyki "liczbowej" VAGCOM. Bo obecnym softem to nie da się dobrze zbadać motoru.ł

- primo błędy

- dokładność i wycelowanie defektu, a nie mozliwe ze grucha, geometria lub N75...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...