Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 00819 w A4 B6 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie mam problem wyskakuje mi bląd 00819 czyli tak jak jest to opisywane do wymiany czujnik G65 w chłodnicy klimy - objawy nie można wyłączyć trybu ECON . Jednak u mnie jest inaczej poniewaz raz jest ok a raz nie czyli czasami mogę normalnie wł/wył tryb ECON (wszystko OK.) a czasami ciągle świeci ECON brak mozliwaości wyłączenia tego trybu. Generalnie wydaje mi sie jeżeli czujnik byłby walnięty to ciągle by swiecil econ czy nie tak ? wydaje mi sie że dobrze jest jak temp. zew. jest niższa , ze problem występuje przy temp. dodatnich . Co warto jeszcze sprawdzić w tym prypadku ? czy może byc przyczyną mała ilośc czynnika ?

Pozdrawiam colak.

Opublikowano

może wtyczkę czy nie pośniedziała, jakieś błędy jeszcze??

Opublikowano

przeczysc styki na czujniku jak nie pomoze to sprawdz ile czynnika jest w ukladzie jezeli jest nabity i dalej nie dziala wymien czujnik do tego nie trzeba oprozniac klimy

Opublikowano

Witam tak to wiem zajze do stykow w week i na kabelek rzuce okiem czynnika to nie wiem ile jest no le jak by to byla ilość czynnika to raczej odwrotnie w cieple gaz sie rozpręża i jest go wiecej wiec powinno byc odwrotnie :)) a co jeszcze warto sprawdzić ? błędów nie ma proćz tego ?

Opublikowano
przeczysc styki na czujniku jak nie pomoze to sprawdz ile czynnika jest w ukladzie jezeli jest nabity i dalej nie dziala wymien czujnik do tego nie trzeba oprozniac klimy

Da się go wymienić bez zdejmowania zderzaka?

Opublikowano

Tak wyjmujesz lampę tylko jutro moze to zrobię jak bedę mila czas a co jescze mozna sprawdzić w moim przypadku ?

Opublikowano

Witam

Panowie lipa przeczyściłem styki i cały czujnik wykręcając go i lipa nadal to samo :( chyba podjade na dobicie czynnika???

Opublikowano

Witam miałem ten sam problem to jest czujnik zmieniłem na nowy i po problemie kosz takiego czujnika to ok 200-250

Opublikowano
Witam

Panowie mam problem wyskakuje mi bląd 00819 czyli tak jak jest to opisywane do wymiany czujnik G65 w chłodnicy klimy - objawy nie można wyłączyć trybu ECON . Jednak u mnie jest inaczej poniewaz raz jest ok a raz nie czyli czasami mogę normalnie wł/wył tryb ECON (wszystko OK.) a czasami ciągle świeci ECON brak mozliwaości wyłączenia tego trybu. Generalnie wydaje mi sie jeżeli czujnik byłby walnięty to ciągle by swiecil econ czy nie tak ? wydaje mi sie że dobrze jest jak temp. zew. jest niższa , ze problem występuje przy temp. dodatnich . Co warto jeszcze sprawdzić w tym prypadku ? czy może byc przyczyną mała ilośc czynnika ?

Pozdrawiam colak.

U mnie też jest czasem ten błąd, właczyłem klimę na LO aby sprawdzić czy działa i wszystko było ok, po pewnym czasie błąd i oczywiście ECON nie da się wyłączyć.

Samochód przestał noc i już ECON da się wyłaczyć i klima działa, myślę że może jest mało czynnika chłodzącego

Może mi ktoś napisać jakie jest ciśnienie przy właczonen klimie LO

vag 001

U mnie klima działa jakiś czas, ciśnienie od 4bar dochodzi do 10bar , temperatura spadnie 1,5 st.C, potem ECON i klima się zatrzymuje a ciśnienie 33bar.

Po czasie ciśnienie spadnie na 4bar i można znowu właczyć klimę.Czy mało czynnika czy może czujnik, ale skoro pokazuje wartości od 4 do 10?

Gdzieś czytałem że to może być zawór rozprężny

a może za dużo czynnika

Może ktoś się wypowie

Opublikowano

Czy błąd G65 może się wiązać z błędem N280?

Najpierw mi wywalało sporadyczny błąd G65 a teraz wciąż powraca błąd N280 

Cytat
1 Fault Found:

01232 - A/C Compressor Regulator Valve (N280)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

W weekend sprawdzę połączenia elektryczne przy tym zaworze.

 

Opublikowano

Dzięki tego nie widziałem

Sprawdzę u siebie

Opublikowano

U mnie przyczyną błędu N280 był pęknięty kabelek zaraz przy wtyczce. Poprawiłem połączenie i wszystko działa :banan:

Opublikowano

U mnie też już działa, może się klima zastała, bo przez zimę włączyłem ECON - miałem padnięty termostat

Opublikowano

witam,

u mnie problem rozwiązany puścił oring przy sprężarce i czynnik uciekł dlatego był błąd 00819 a wiec wymiana oringa daliśmy grubszy sprawdzenie , próżnia , i czynnik i narazie jest ok dziwne że oring przepuszczał był cały nie uszkodzony mam nadzieje ze mi posłuży bo trochę kosztowało :((a jak panowie radzicie zrobić samemu ozonowanie może jakieś linki ??? :))

pozdrawiam colak

Opublikowano

odkopie temat bo teraz ja mam ten sam błąd 00816 czujnika wysokiego ciśnienia g45. Ja zaczne od wymiany czujnika bo to koszt 50 zł jak nie pomoze hm zobaczymy:) U mnie błąd pojawił się jak wlałem płynu do uszczelniania chłodnic bo ubywało mi płynu chłodzącego i wpadłem na genialny pomysł:) i o dziwo płyynu przestało ubywać, teraz mam do was pytanie czy ten płyn mógł coś tak uszczelnić ze wystąpił problem z klima czy to nie jest ze sobą powiązane?? A może vagiem dojde co i jak sprawdzając jakoś ciśnienie?


Halo panowie doradzi ktoś coś? Dzisiaj wykreciłem czujnik żeby sprawdzić numery, nie dość że na czujniku nie ma numerów ( pewnie był już wymieniany) to jeszcze i po naciśnięciu tego zaworka w skraplaczu plynu chlodniczego delikatnie sykneło i koniec . Myslałem że w tym skraplaczu powinno być pełno, to chyba tam jest ten caly olej do klimatyzacji?. Dobrze mysle? bo jeżeli tak to oznacza że mam pustą klimatyzacje i to jest dziwne bo jeszcze rok nie minął od nabijania i sprawdzania szczelności, aż tak jej nie eksploatowałęm żeby się tak szybko skończyła. Jedyne wyjście to to jest po prostu dziurawa i płyn ( olej ) gdzieś wyciekł chociaż nic takiego nie widziałem i nie słyszałem. Pomóżcie Panowie bo już niedługo lato i jak tu bez klimy:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...