fulisko 1 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Witam Mam problem z odpaleniem auta po "nocy" po wymianie Vacum pompy. Najciekawsze że zauważyłem, że gdy auto jest ustawione równo lub przód niżej niż tył to nie ma problemu. I własnie moje pytanie co może być przyczyną tego że niechce opalac po czasie, gdy auto jest przechylone przód wyżej niż tył. Mój samochód to Audi A4 b6 1,9 AWX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ns 4 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Jak najbardziej. Sprawdź przewody bo musisz mieć jakąś nieszczelność i paliwo ucieka do baku. A pompa Vacum nowa czy używka bo w niej są chyba zaworki zwrotne i może one nie trzymają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leoneq 0 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Podepnę sie pod temat, bo mam podobny problem z tym że mi dopiero to się dzieje jak mam 1/4 Baku. Bo zaczyna dłużej kręcić albo w ogole nie odpala.... i sie zapowietrza. Też mogą być te przewody od pompy ? czy raczej Pompa która jest w bagażniku już nie domaga i jak jest mało paliwa to nie dopompowuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 na pierwszy ogien sprawdzilbym pompe w zbiorniku i przekaznik pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulisko 1 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Poszedłem za radą i wymienilem wszystkie przewody w układzie paliwowym (te przy silniku oczywiscie ). Odrazu poleciał nowy filtr paliwa i ten zaworek na filtrze paliwa tez (reduktor cisnienia ?). Co do pompki w baku to raczej nie ona bedzie problemem, bo działa( chyba ze są wniej jakies zaworki). Co do pompki Vacum to załozyłem nową Bosch(nieregenerowana) w zestawie z nową uszczelką. Waśnie najdziwniejsze jest to ze taki problem wyniknął po wymianie jej. Ale możliwe że poprostu przewody "poruszałem" przy wymianie i mogły pojawić sie nieszczelnosci.. W każdym razie poranek pokaże wszystko bo ustawilem autko przodem do góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ns 4 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Daj znać co i jak wyszło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulisko 1 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Witam. Sorka że tak późno odpisuje. Co do tematu. Po nocy samochód odpalił (wymiana przewodów pomogła?). Ale zauważyłem, że przybywa oleju, więc zabralem się za pompki. Powymienialem oring na każdej (mocno zużyte), gniazda troche wyrobione ale mam nadzieje że bedzie dobrze. Duży nagar na koncówkach pompek. Zero problemów z odpalaniem (bez względu na położenie auta). Stan oleju raczej się nie zmienia ale przebieg nieduży (tylko około 1000 km, albo aż, -- > chodz jak na 2 dni to i tak dużo ) Tak więc, jak ktoś mial podobne problemy to polecam wymieniać przedewszystkim najprostsze wymiany ( przewody, łączniki, zaworki itp) pózniej robić reszte. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 no i git, dobrze, że się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leoneq 0 Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 na pierwszy ogien sprawdzilbym pompe w zbiorniku i przekaznik pompy. ta pompa jest pod kanapa ? w sedanie ? pompa spiętrzająca sie nazywa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 tak, to pompa spietrzajaca w zbiorniku paliwa. ---------- Post added at 00:26 ---------- Previous post was at 00:22 ---------- Witam.Sorka że tak późno odpisuje. Co do tematu. Po nocy samochód odpalił (wymiana przewodów pomogła?). Ale zauważyłem, że przybywa oleju, więc zabralem się za pompki. Powymienialem oring na każdej (mocno zużyte), gniazda troche wyrobione ale mam nadzieje że bedzie dobrze. Duży nagar na koncówkach pompek. Zero problemów z odpalaniem (bez względu na położenie auta). Stan oleju raczej się nie zmienia ale przebieg nieduży (tylko około 1000 km, albo aż, -- > chodz jak na 2 dni to i tak dużo ) Tak więc, jak ktoś mial podobne problemy to polecam wymieniać przedewszystkim najprostsze wymiany ( przewody, łączniki, zaworki itp) pózniej robić reszte. Pozdrawiam sam fakt ze pompe spietrzajaca slychac nie jest rownoznaczny z jej sprawnoscia. a podkladki pod wtryskami wymieniles? śruby zastosowales nowe? koncowki wtryskow oblepione moga swiadczyc o ich nieprawidlowej pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się