troberto 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Pomóżcie, Wiem, że jest już sporo postów na ten temat, ale zadne rozwiązanie z nich nie pomogło. Problem polega na tym, że silnik [1,8 5v 2000r] dusi się przy dodawaniu gazu, strzela, przerywa, bardzo wolno wchodzi na wysokie obroty. Na wolnych obrotach chodzi bez problemów. Wyczyściłem przepływomierz, przepustnicę. Filtr powietrza jest czysty, dolot powietrza - raczej szczelny. wtryskiwacze pomierzone - wszystko ok. Były rady, że to może wina czujnika temperatury, ale jak go sprawdzić? Albo czujnika Halla - podobny problem. Ktoś również wspominał o czujniku ciśnienia na końcu rurki z wtryskiwaczami. Również rozwiązaniem jednego z problemów były cewki - jak je sprawdzić?? wymienianie poszczególnych części na nowe może sporo kosztować i nie przynieść rezutlatów. Czy macie może jakieś rady? Z góry thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troberto 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 na gazie wogóle nie chodzi, wiec odłączyłem go wogóle, żeby najpierw opanować problem z benzyną. trudno jest określić spalanie bo w zasadzie nie da się w takich warunkach jeździć. samochód stoi w garażu. pomóżcie jak sprawdzić te rzeczy o które wcześniej pytałem. czy na to wszystko moze mieć również wpływ pompka paliwa? za małe cisnienie? znacie moze jakiegoś dobrego i niedrogiego (jeśli występuje to w parze) mechanika w wawie lub okolicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troberto 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Dzięki za poradę, jutro spróbuje to zrobić, poinformuje o wynikach. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotter 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 ciekawa teoria z tym resetowaniem ecu nigdy o tym nie słyszałem, na prawdę dziwna metoda i jeśli chodzi o ścisłość nie lepiej pojechać do speca na vaga i on ci poustawia wszystko jak należy zamiast praktykować niezwykłe metody, tym bardziej że to może być wszystko pompa, lambda,świece, nie da się takiej rzeczy zdiagnozować na gębę, a jeśli nie jeździ kup małego vaga a o analizę błędów zapytaj speców na forum, bo swoją drogą wątpię żeby to resetowanie coś dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielik02 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 WItam. Ja mam 1.8T i mi strzelał przy ok 3500 obr i w czasie jazdy szarpał i nie miał mocy i okazało się że to była pompa paliwa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troberto 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Bylo podejrzenie ze to jest pompa paliwa albo filtr, ale ciśnienie było prawidłowe. Resetowanie komputera również bez skutku. Probelmem był tutaj uszkodzony przepływomierz. Koszt 315zł regenerowany Bosha. Dzięki za wszelkie rady i pomoc. Mam nadzieję ze po dłuższym użytkowaniu tego auta, będę mógł również doradzać innym. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się