Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja kierownicy multifunkcyjnej S3/R8/S6/TT/A4 B7/B8 w A4 B6


malik

Rekomendowane odpowiedzi

no niestety..nie bylismy pierwsi :gwizdanie: wszystko było ściągnięte z AZ :slina: ale jako pierwsi wiemy że poduszka odpali w 100% :kox::tongue4::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie :) ale to kiera z rs'a...i pewno nie działają przyciski :disgust:

Na 100% nie działają. Tak samo jak Twoje TipTronic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy przy zmianie z czteroramiennej multi B6 na trójtamienną multi z B7 tez potrzebuje tej taśmy, modułu i kostki? Czy coś zostaje z tego co mam?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waskipl Zrobiłeś przyciski?

jeszcze nie .Dużo pracy ostatnio.Widziałeś ile mnie zeszło z kierownicą.Ale na pewno to zrobię bo mnie denerwuje że każdy pyta czy działa :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mając B6 musisz wymienić wszystkie te elementy.

OK, Wolałem zapytać, niż żeby poźniej okazało się że coś zdublowałem :)

Troszkę szukania jest ,ale warto :th:

W swojej nie mogę znaleźc nic co by mie przekonało do pozostawinie jej :decayed: od TT drażni mnie ta okrągła bułowata poducha więc padlo na B7 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...