Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z kątem wtrysku


PAWELK226

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy mam problem z kątem wtrysku w moim AFNie problem polega na tym że jak przesunę pompe max w strone silnika to pokazuje mi 31-33 i nie idzie już zwiększyć ma może ktoś pomysł co może być przyczyną i jak się z tym uporać dodam że tydzień temu był wymieniony rozrząd z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze na znakach sie zgadza jeszcze niczego nie dowodzi...

Zablokuj pompe paliwa, jak rowniez walek rozrzadu i wteczas sprawdz.

Kolo zamachowe na 0

No chyba ze wlasnie tak robiles.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisali poprzednicy,ustaw wał na zero,blokada pompy,blokada wałka rozrzadu ,wszystko ma grac i gładko wchodzic.Przestawiajac pompe luzowałws rurki wys,cisnienia. ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To poluzuj rurki i pompe przesuniesz gładko do silnika i ma wszystko byc gites.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od tego co mówią poprzednicy. Jeśli to nie pomoże to może minimalnie przesunęło ci na stożku od wałka. Góne koło od wałka jest zamocowane na takim stożku zabezpieczającym. Więc będziesz musiał zdjąć górne koło i mając zablokowaną resztę (ustawiony wał na 0, zablokowaną pompę, i z tyłu wałek) założyć to koło razem z paskiem rozrządu i powinno wtedy grać. Miałem to samo u siebie i dopiero jeden znajomy mechanik pokazał mi stożek, mówiąc że zawsze powinno się zmieniając rozrząd dla pewności zakładać pasek razem z tym kołem i u mnie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale koło pompy ma chyba znaki do składania przy rozrządzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale koło pompy ma chyba znaki do składania przy rozrządzie ?

Wybacz ale nie za bardzo rozumiem o co Tobie chodzi...?

Bylo juz powiedziane ze znaki o niczym nie swiadcza... sa tylko do kontroli poprawnego ustawienia rozrzadu.

Oczywiscie po wczesniejszym zablokowaniu pompy i walka rozrzadu oraz kola zamachowego na 0

Po zalozeniu paska i obroceniu silnikiem znaki maja sie pokrywac... i to chyba tyle.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A odkręcałeś z tyłu pompy 4 śrubkę? Bez jej luzowania za wiele nie poszalejesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A odkręcałeś z tyłu pompy 4 śrubkę? Bez jej luzowania za wiele nie poszalejesz.
Witam koledzy mam problem z kątem wtrysku w moim AFNie problem polega na tym że jak przesunę pompe max w strone silnika to pokazuje mi 31-33 i nie idzie już zwiększyć

Skoro moze przesunac pompe, to znaczy ze sruby sa poluzowane...

jak na razie to nie ruszałem bo się okazuje że kąt mam ok

Napisales wczesniej ze kąt wtrysku jest 31-33... wiec jak to sie stalo ze jest ok...?

Ile masz ten kat wtrysku aktualnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aktualnie mam 50-53 i nie ruszam bo jest gitara

Wiec jednak udalo sie pompe ruszyc. No to jest naprawde super.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...