Malinek110 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Witam ostatnimi czasy zdaza sie taka sytuacja że po zapaleniu silnik chodzi jakby na 3 cylindry.Strasznie nierówno z bardzo niska predkościa obrotową tak na pograniczu zgasnieia.Po zgaszeniu i ponownemu zapaleniu wszystko wraca do normy czyli pali od strzała.Jednak ostatnio chyba 3 razy gasiłem i zapalem znów to samo.Teraz w sumie jest dobrze ale chce sie dowiedzieć czy Wy w waszych AFN-ach tez takie coś niekiedy macie.W kompie zero błedów pompa ustawiona poprawnie 0-49 0-56 Pozdrawiam Marcin
semi281 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 A jak tam z wymianą filtrów, w szczególności chodzi mi tu o filtr paliwa??
Malinek110 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 filtry zawsze wymieniam olej co 15 tys km oczywiście wraz z filtrem powietrza i paliwa co około 30 tys km
trepek Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Filtry powietrza/paliwa powinno się wymieniać albo co 30 tys albo co rok. Ja zawsze wymieniam co rok, bo rocznie robię ok 25tys. Koszt nie duży a samochodowi lepiej.
Malinek110 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Zastanawiam sie własnie czy wy też macie takie sytauacje
Malinek110 Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Opublikowano 2 Marca 2012 Tzn. oczywiście jeśli możesz opowiedziec o Twoich sytuacjach.
lapawwa Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Witam ostatnimi czasy zdaza sie taka sytuacja że po zapaleniu silnik chodzi jakby na 3 cylindry.Strasznie nierówno z bardzo niska predkościa obrotową tak na pograniczu zgasnieia.Po zgaszeniu i ponownemu zapaleniu wszystko wraca do normy czyli pali od strzała.Jednak ostatnio chyba 3 razy gasiłem i zapalem znów to samo.Teraz w sumie jest dobrze ale chce sie dowiedzieć czy Wy w waszych AFN-ach tez takie coś niekiedy macie.W kompie zero błedów pompa ustawiona poprawnie 0-49 0-56Pozdrawiam Marcin Zobacz jaka masz dawke paliwa do rozruchu. Jak masz zla to moze byc takie odczucie na zimnym silniku.
rosek89 Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 mi tak zdażyło sie ze 3 razy w ciągu ponad 2 lat. też na kompie nie ma błędów. nie wim czemu tak sie stało. raz przejechałem przez krzyżówkę i w trakcie jazdy tak mi zaczą słabnąć. Od tamtej pory nic. w prawdzie mam inny silnik ale objaw podobny.
trepek Opublikowano 8 Marca 2012 Opublikowano 8 Marca 2012 Tzn. oczywiście jeśli możesz opowiedziec o Twoich sytuacjach. Ja w wolnych chwilach zajmuję się pompami wtryskowymi więc wiele ciekawych i można powiedzieć, beznadziejnych, rzeczy się widzi. Przeczyść N109, wczoraj w Tranporterze T4 silnik 1.9 TD był bardzo podobny objaw + dymienie na biało + po przekręceniu kluczyka nie gasł. Podmieniłem N109 i pali od strzała. U Ciebie może wystarczy tylko przeczyścić. N109 to elektrozaworek odcinający dopływ paliwa do tłokorozdzielacza. Znajdziesz go na sekcji wysokiego ciśnienia, czyli tym brązowym elemencie z którego wychodzą metalowe przewody do wtrysków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się