Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nierówna praca silnika


Malinek110

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnimi czasy zdaza sie taka sytuacja że po zapaleniu silnik chodzi jakby na 3 cylindry.Strasznie nierówno z bardzo niska predkościa obrotową tak na pograniczu zgasnieia.Po zgaszeniu i ponownemu zapaleniu wszystko wraca do normy czyli pali od strzała.Jednak ostatnio chyba 3 razy gasiłem i zapalem znów to samo.Teraz w sumie jest dobrze ale chce sie dowiedzieć czy Wy w waszych AFN-ach tez takie coś niekiedy macie.W kompie zero błedów pompa ustawiona poprawnie 0-49 0-56

Pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak tam z wymianą filtrów, w szczególności chodzi mi tu o filtr paliwa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry powietrza/paliwa powinno się wymieniać albo co 30 tys albo co rok. Ja zawsze wymieniam co rok, bo rocznie robię ok 25tys. Koszt nie duży a samochodowi lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ostatnimi czasy zdaza sie taka sytuacja że po zapaleniu silnik chodzi jakby na 3 cylindry.Strasznie nierówno z bardzo niska predkościa obrotową tak na pograniczu zgasnieia.Po zgaszeniu i ponownemu zapaleniu wszystko wraca do normy czyli pali od strzała.Jednak ostatnio chyba 3 razy gasiłem i zapalem znów to samo.Teraz w sumie jest dobrze ale chce sie dowiedzieć czy Wy w waszych AFN-ach tez takie coś niekiedy macie.W kompie zero błedów pompa ustawiona poprawnie 0-49 0-56

Pozdrawiam Marcin

Zobacz jaka masz dawke paliwa do rozruchu. Jak masz zla to moze byc takie odczucie na zimnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tak zdażyło sie ze 3 razy w ciągu ponad 2 lat. też na kompie nie ma błędów. nie wim czemu tak sie stało. raz przejechałem przez krzyżówkę i w trakcie jazdy tak mi zaczą słabnąć. Od tamtej pory nic. w prawdzie mam inny silnik ale objaw podobny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. oczywiście jeśli możesz opowiedziec o Twoich sytuacjach.

Ja w wolnych chwilach zajmuję się pompami wtryskowymi więc wiele ciekawych i można powiedzieć, beznadziejnych, rzeczy się widzi. Przeczyść N109, wczoraj w Tranporterze T4 silnik 1.9 TD był bardzo podobny objaw + dymienie na biało + po przekręceniu kluczyka nie gasł. Podmieniłem N109 i pali od strzała. U Ciebie może wystarczy tylko przeczyścić.

N109 to elektrozaworek odcinający dopływ paliwa do tłokorozdzielacza. Znajdziesz go na sekcji wysokiego ciśnienia, czyli tym brązowym elemencie z którego wychodzą metalowe przewody do wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...