Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Za ciepło?


Fr0styyy.

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup BEHRa a nie cuduj z wynalazkami, bo będziesz 2 razy płacił, a nie jest to taki mały wydatek...

Dlatego pytam, bo nie wiem jaki jest oryginalny :E Teraz pytanie, czy to na pewno jest elektroniczny? Jaki nr. części ma ten termostat, jaka temperatura pracy?

EDIT: A jest jeszcze druga sprawa, że znajomy powiedział mi, że po co mam wymieniać cały termostat z obudową jeżeli mogę wymienić sam termostat (ta metalowa pierdoła), czy to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja bym nic nie wymieniał zauwarzyłem, że 1.8t w b6 czyli avj,bfb,amb,bex,na vagu zawsze mają prawie 100 stopn sam mam bfb i jest tak jak u ciebie na postoju prawie1oo stopni a jak jade to spada 90-92.wydaje mi sie że wszystkie 1.8t mają tak gorąco pod maską,u mnie też paruje jak pada ,a termostat ponad 400zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak u mnie tez fajnie paruje maska jak deszcz pada ale to od turbo się nagrzewa a temperatura ma być od 90-105 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak u mnie tez fajnie paruje maska jak deszcz pada ale to od turbo się nagrzewa a temperatura ma być od 90-105 stopni

Czyli wychodzi na to, że jednak raczej jest ok? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FrOstyyy doszukujesz się problemów tam gdzie ich nie ma:facepalm: Po to jest termostat elektromechaniczny aby temperatura silnika była kontrolowana przez ECU. I to że temp na biegu jałowym czy małych obciążeniach silnika wynosi ok 100* to tak ma być. Jest to wymuszone przez ekologię ponieważ ktoś wymyślił że w takiej temp silnik emituje mniej czegoś tam. Przy mocniejszym obciążeniu silnika ECU daje sygnał na element grzejny w termostacie co powoduje jego otwarcie i zmniejszenie temperatury pracy silnika. O szczegółach można poczytać w Self Study Program (zeszytach do samodzielnego kształcenia VW-audi )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FrOstyyy doszukujesz się problemów tam gdzie ich nie ma:facepalm: Po to jest termostat elektromechaniczny aby temperatura silnika była kontrolowana przez ECU. I to że temp na biegu jałowym czy małych obciążeniach silnika wynosi ok 100* to tak ma być. Jest to wymuszone przez ekologię ponieważ ktoś wymyślił że w takiej temp silnik emituje mniej czegoś tam. Przy mocniejszym obciążeniu silnika ECU daje sygnał na element grzejny w termostacie co powoduje jego otwarcie i zmniejszenie temperatury pracy silnika. O szczegółach można poczytać w Self Study Program (zeszytach do samodzielnego kształcenia VW-audi )

Może tak, a może nie :) Nic nie szkodzi się zapytać kogoś kto się zna na tym lepiej ode mnie, od tego jest forum tak? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech Ci będzie:wink: Ale ciągłe wsłuchiwanie i doszukiwanie się problemów może prowadzić do obsesji:kox: Termostat jest ten sam w ALT, AVJ i innych silnikach 1,8 turbo z B6 i kosztuje w ASO ok 350zł. Ale u Ciebie jest dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to super :wink: Po prostu byłem zdziwiony, że silnik w takiej temperaturze pracuje :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz poszerzać wiedzę na temat techniki vw-audi to polecam :naughty::

http://www.volkspage.net/technik/ssp/

Po naszemu też można gdzieś znaleźć ale nie wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...