Fr0styyy. 10 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Teraz pytanie jaki termostat kupić, bo różnych firm są. Vemo, Wahler? Tutaj niby pasuje do 1.8T AVJ http://www.autowak.com.pl/Start.asp?WCU=~TTcqODIqQVVESSpBNCAoOEUyLCBCNikqMS44IFQqMjAwMC0xMSC7IDIwMDItMDcqMTc4MWNjbSwgMTEwa1csIDE1MEtNKkFWSg== http://google.plczesc/termostat-ukladu-chlodzenia,audi,a4-8e2-b6-2000-11-2004-12,1-8-t-150km,5-4731-15506-100095-0-183-V15991905.html Jest napisane, że temperatura otwarcia 100*C :E ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Kup BEHRa a nie cuduj z wynalazkami, bo będziesz 2 razy płacił, a nie jest to taki mały wydatek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Kup BEHRa a nie cuduj z wynalazkami, bo będziesz 2 razy płacił, a nie jest to taki mały wydatek... Dlatego pytam, bo nie wiem jaki jest oryginalny :E Teraz pytanie, czy to na pewno jest elektroniczny? Jaki nr. części ma ten termostat, jaka temperatura pracy? EDIT: A jest jeszcze druga sprawa, że znajomy powiedział mi, że po co mam wymieniać cały termostat z obudową jeżeli mogę wymienić sam termostat (ta metalowa pierdoła), czy to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek323 0 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Panowie ja bym nic nie wymieniał zauwarzyłem, że 1.8t w b6 czyli avj,bfb,amb,bex,na vagu zawsze mają prawie 100 stopn sam mam bfb i jest tak jak u ciebie na postoju prawie1oo stopni a jak jade to spada 90-92.wydaje mi sie że wszystkie 1.8t mają tak gorąco pod maską,u mnie też paruje jak pada ,a termostat ponad 400zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Ja bym też od razu nie wymieniał, jak będzie gorzej to tak. Termostat w nowszych 1.8T jest innej konstrukcji i nie da się wymienić niestety samego wkładu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Powiem tak u mnie tez fajnie paruje maska jak deszcz pada ale to od turbo się nagrzewa a temperatura ma być od 90-105 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 16 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Powiem tak u mnie tez fajnie paruje maska jak deszcz pada ale to od turbo się nagrzewa a temperatura ma być od 90-105 stopni Czyli wychodzi na to, że jednak raczej jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstan 0 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Ja u siebie wymieniałem termostat silnik również AVJ nie było żadnych dziwnych objawów poza błędem termostatu w sterownika, koszt z wymiana około 500zł tylko oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Witam podaj symbol tego termostatu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pstan 0 Opublikowano 19 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 Nr to 06b121111K http://postimage.org/image/1njd8t2xw/ Termostat w aso około 370zł jeśli mnie pamięć nie myli. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 22 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 FrOstyyy doszukujesz się problemów tam gdzie ich nie ma:facepalm: Po to jest termostat elektromechaniczny aby temperatura silnika była kontrolowana przez ECU. I to że temp na biegu jałowym czy małych obciążeniach silnika wynosi ok 100* to tak ma być. Jest to wymuszone przez ekologię ponieważ ktoś wymyślił że w takiej temp silnik emituje mniej czegoś tam. Przy mocniejszym obciążeniu silnika ECU daje sygnał na element grzejny w termostacie co powoduje jego otwarcie i zmniejszenie temperatury pracy silnika. O szczegółach można poczytać w Self Study Program (zeszytach do samodzielnego kształcenia VW-audi ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 22 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2012 FrOstyyy doszukujesz się problemów tam gdzie ich nie ma:facepalm: Po to jest termostat elektromechaniczny aby temperatura silnika była kontrolowana przez ECU. I to że temp na biegu jałowym czy małych obciążeniach silnika wynosi ok 100* to tak ma być. Jest to wymuszone przez ekologię ponieważ ktoś wymyślił że w takiej temp silnik emituje mniej czegoś tam. Przy mocniejszym obciążeniu silnika ECU daje sygnał na element grzejny w termostacie co powoduje jego otwarcie i zmniejszenie temperatury pracy silnika. O szczegółach można poczytać w Self Study Program (zeszytach do samodzielnego kształcenia VW-audi ) Może tak, a może nie Nic nie szkodzi się zapytać kogoś kto się zna na tym lepiej ode mnie, od tego jest forum tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Niech Ci będzie:wink: Ale ciągłe wsłuchiwanie i doszukiwanie się problemów może prowadzić do obsesji:kox: Termostat jest ten sam w ALT, AVJ i innych silnikach 1,8 turbo z B6 i kosztuje w ASO ok 350zł. Ale u Ciebie jest dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 23 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 No to super Po prostu byłem zdziwiony, że silnik w takiej temperaturze pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Jeśli chcesz poszerzać wiedzę na temat techniki vw-audi to polecam : http://www.volkspage.net/technik/ssp/ Po naszemu też można gdzieś znaleźć ale nie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się