leewang 20 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Witam Kolega był w Durasofcie zrobić program, po dwóch tygodniach korba wyszła bokiem, czy to wina softu? Możecie zobaczyć na wykres? Modyfikacje auta: Seat Ibiza 6L ATD bylo zamontowane AL+Turbo z ARL + Fmic Wykres: Bardzo proszę o opinie, czy to źle napisany spowodował zniszczenie silnika? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 takie modyfikacje raczej nie maja wpływu na rozpad silnika. co to jest 160 Km i 340 nm. lajtowy setup na BRD AL I FMIC moze jeszcze niech kolega powie w jakim momencie korba poszła. moze dawał za duzo w podłoge z niskich obrotów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nandoz 1 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Czy ATD to jest silnik 100ps w serii?? Może od jakiegoś czasu szły słabsze , bo widziałem ATD na chyba 220 ps i wszystko smigało. Może jakieś oszczedności i korby dali "plastikowe".pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Korba poszła przy predkosci 50km/h na 3biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 silnik silnikowi nie równy, nie wiadomo jak poprzedni właściciel użytkował auto ani po jakich było przejściach, w każdym razie to nie wina przeprowadzonych modyfikacji. ---------- Post added at 16:12 ---------- Previous post was at 16:10 ---------- PS: przed tym auto nie było ostro pałowane ? może olej złapał za wysoką tempraturę i przez to nie było wystarczającego smarowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek0701 0 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 to raczej nie wina setupu a złego uzytkowania jak kolega wyzej pewnie dawał gaz w podloge zamiast stopniowo a i byc moze silnik bym po przejsciach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 ja slyszalem ze 166koni to lajtowy setup dla mojego avfa bez zadnych innych modow gdybym dal turbo brd i fmic to smialo moge robic 188 koni wiec raczej nie to jest powodem moze poprzedni wlasciciel cos namodzil w samochodzie o ile nie masz go od nowosci w golfie sie tak stalo bo namodzili mechanicy poprzedniego wlasciciela i poszlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Przebieg? Ktoś długo, może za długo jeździł na LL... Może kiedyś był przegrzany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 moja szklana kula mówi że korba wyszła przez złą pogodę.... A na prawdę nie można powiedzieć czemu silnik padł, żeby takie coś zdiagnozować trzeba silnik rozebrać......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Nie porownujcie ATD do AWX-a ktory ma kute korby trafilem juz 3 czy 4 silniki ATD gdzie po virusie cos sie zes...ralo przyrosty wielkosci 60% to nic dobrego dla silnika w przypadku gdzie nie poddano modyfikacji bebechow sorry Kolego ale to nie wina virusa, ktory nota bene przyspieszyl zgon pacjenta teraz szukaj ASZ, moze uda sie znalesc ARL albo BPX-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek0701 0 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 no słabe bebechy i nie wytrzymalo ;] co ma innego arl od bpx? tylko program? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Soft jest bardzo ładny, rozłożenie momentu w normie więc pan Niuton korby nie urwał.(Z autopsji) Program na 160 koni wytrzymuje passat b4 z oryginalnym nalotem 560 000. Albo kolega pałował na zimnym , albo miał stary olej bez parametrów fabrycznych... Jest jeszcze możliwość że poprzedni właściciel go przytarł i nic nie powiedział. Pewnie przebieg na blacie 190 tysięcy na diesla przystało... Softu niema co winić jest jak najbardziej ok . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się