BartekT81 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Siemka. Mam takie jedno pytanko. Czy w wersji angielskiej audi A4 silniczek regulacji klapy centralnej (czyli silniczek który otwiera nawiew przez kratki na kabine) jest taki sam jak w standardowej wersji tego samochodu (tej z kierownica po lewej stronie:))?? Drugie pytanie, to czy wymontowanie tego silniczka z "anglika" jest bardzo skomplikowane czy też nie i czy ten silniczek znajduje się po stronie kierownicy czy też kolo schowka??[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2008, 12:39 _________________________________________________Witam ponownie. Zakupiłem ten silniczek z angielskiej wersji audi A4 i wyglada na to że jest prawie taki sam. Pisze prawie ponieważ jest jednak malutka różnica. Po pierwsze silnik ma końcówke koloru zielonego a nie niebieskiego, po drugie nr silniczka ma końcówke 038 a nie 028, po trzecie troszku inne jest samo ciegno pociągające za ramie klapy. Poza tym wszysko wydaje sie byc takie samo.W środku położenie silniczka, sterownika i zębatek jest identyczne, połączenia kabli i ch kolory również takie same jak w zwykłej wersji samochodu (tzn z kierownicą po lewej stronie). Teraz jeszcze tylko muszę zdemontować stary silniczek i sprawdzić czy wszystko bedzie psaowało tak jak trzeba. Jak już to zrobie to napisze czy silniczek sterowania klapy centralnej od anglika w 100% pasuje do naszej wersji samochodu.Pozdrawiam
tomaszu Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Przerabiałem ten temat, będzie pasować. :th:
BartekT81 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Dzieki [br]Dopisany: 17 Kwiecień 2008, 10:03 _________________________________________________Hejka. Zgodnie z obietnicą i dla tych którzy kiedyś mogą mieć dylemat, pisze na temat montażu zakupionego przeze mnie silniczka regulacji klapy centralnej. Przypomne że silniczek został wykręcony z angielskiej wersji audi A4 z silnikiem 1,8T. Jak juz wczesniej pisałem silniczek wizualnie był niemal taki sam jak ten który był w mojej "czwóreczce".Jednak to co najbardziej się rzucało w oczy i nie dawało mi spokoju to sama dzwignia pociągająca za ramię otwierające klapę nawiewu, która była nieco inna niż ta w moim oryginalnym silniczku. Jak się okazuje ta różnica nie ma najmniejszego wpływu na zamontowanie i płynną pracę silniczka, jednak nie domyka klapy nawiewu do samego końca. W tym celu konieczne jest przełożenie wszystkiego co jest wewnątrz obudowy silniczka (tzn. silnika i sterownika) do oryginalnego silniczka regulacji klapy centralnej. Po przełożeniu tych "wnętrzności" wszystko jest już tak jak trzeba i silniczek pracuje bez zarzutu:) Więc gdyby ktoś się wachał czy brać takie silniczki od "anglika: to mówię odrazu że nie ma czego się bać i można śmiało kupować. Pozdrawiam. [br]Dopisany: 17 Kwiecień 2008, 23:19 _________________________________________________Aha ma jeszcze takie pytanko. Czy da się coś zrobić żeby ten silniczek działał trochu ciszej bo wydaje mi się że go za bardzo słychac?????????????????????Czy jeżeli posmaruje w środku wszystko to będzie ciszej pracował??
Kowicz Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Siemka Jak możesz to napisz jakie objawy miałeś przy uszkodzonym silniczku? Ja mam taki problem że z centralnych kratek dmucha mi bardzo gorące powietrze a jak przełączę na szybę lub nogi to już jest takiej temperatury jak ustawione na klimatroniku.
BartekT81 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2008 U mnie z ciepłym czy zimnym powietrzem nic się nie działo. Działało tak jak powinno, czyli jak miało być zimne to było zimne a jak miało leciać ciepłe to leciało ciepłe.Problem mój polegał na tym, że przez kratki w desce nie leciało powietrze na kabine (działało tylko na nogi i na szybe). Generalnie silniczek wogóle nie pracował.Kilka razy próbowałem przywrócić go do życia ale wszelkie naprawy pomagały na dwa góra trzy dni a potem ponownie się zacinał i koniec.U Ciebie pewnie będzie problem z silniczkiem który otwiera ciepłe i zimne powietrze. Sprawdzałeś to już na VAG-u?
Kowicz Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 VAGa mam i jedyne co mogę powiedzieć to że nie mam błędów i mam prawidłowy kąt wtrysku. Czy działanie klap mogę sprawdzić w VAGu obserwując ich położenie? PS. Zaraz poczytam pomoce nt. VAGa i może coś tam znajdę. Dzięki Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się