Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Dziwne chlupotanie/przelewanie wody


fred123411

Rekomendowane odpowiedzi

Zaóważyłem że jak dodaję gazu tak do 3tys obr to pod tapicerką(nie wiem skąd dokładnie) słuchać dziwny odgłos przelewającej się wody. Dodam że auto od pewnego czasu słabo grzeje na ustawionym ogrzewaniu na max. Gdy odkrecam korek zbiorniczka wyrównawczego jest dykniecie, ale nie od ciśnienia tylko podciśnienia(takie jakby zassanie powietrza) Co to może być?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam sie pod pytanko tez tak mam ale tylko na chlodnym silniku od 2 do 3 tys obrotów.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie słychać chlubotania przy podszybiu na prawo od akumulatora (stojąc przodem do szyby czołowej), czyli w nagrzewnicy, która może po prostu zakamieniona jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo zapowietrzony uklad, albo przeszla uszczelka pod glowa, albo wystarczy wyczyscic nagrzewnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak otworzysz maske masz na podyszbiu taka harmonijke zsuwasz ja i pod tym masz 2 weze, dolot i powrot z nagrzewnicy.

Podpinasz sie innym wezem pod dolot i robisz sobie spust od wylotu do jakiegos wiadra itp.

na poczatek pod cisnieniem mozesz z weza ogrodowego tam zapodac wody zeby wycislo co luzne. jak nie wyleci za wiele i bedziesz widzial ze woda na powrocie nie wylatuje z takim samym cisnieniem jak dajesz z weza to nadal zapchana, wtedy jakis srodek na kamien lub cos podobnego i wpuscic tam i znow plukac.

---------- Post added at 18:18 ---------- Previous post was at 18:17 ----------

http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=133263&c=114&f=9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciało mi się, a i tak parownik musiałem wymienić :decayed:

duzo zabawy przy takiej wymianie?

jakie mniej wiecej ksozta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nigdy nie robiłeś to 2 dni przynajmniej :whistling: Cały kokpit w środku trzeba zdjąć.

o fak to niezle ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Około 4.5 litra. Ja zawsze przechylam auto, tak aby komora silnika była niżej niż tył auta. Odpalam auto i wlewam płyn. Po osiągnięciu temperatury roboczej silnika, termostat otwiera się i należy dolewać płynu, aż do miarki maximum. Układ powinien się sam odpowietrzyć, po jednym dniu. Wtedy uzupełniamy ubytki płynu.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w pasku tez jest to samo, wody nie ubywa, nie miesza oleju z wodą, grzać grzeje więc uznałem że tak musi być w tym modelu...;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...