Skocz do zawartości

fred123411

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fred123411

Osiągnięcia fred123411

1

Reputacja

  1. polecam kapcie Bridgestone ER300 ecopia. Swietne gumy, znakomita przyczepność przy zadowalającym zużyciu. No i cena
  2. fred123411

    Nie odpala AFN.

    no i autko naprawione. Przyczyną było rozszczelnienie układu, paliwo uciekało. Dodatkowo skorygowali kąt zapłonu, czy jakoś tak, który był wyprzedzony o 5st.
  3. u mnie 380tys, przebieg pewny. Auto mam od przebiegu 260, ksiazka serwisowa. Sprzęgło org kaputło przy 350, wymiana z dwumasem(bo też jego czas się zbliżał), jak na quattro całkiem nieźle. Spalanie coś ost. wzrosło, zobaczymy co pokaże VAG.
  4. fred123411

    Nie odpala AFN.

    auto było zalane do pełna, przejechałem 260km, więc paliwo jest.
  5. fred123411

    afn duzo pali

    U mnie rezerwa zapala się po 700km, czyli coś nie halo jest
  6. fred123411

    Nie odpala AFN.

    Witam, otóż moj 1.9tdi AFN ostatnio zaczął palić troszke za duzo paliwa. Dzisiaj z rana auto normalnie odpaliło, po powrocie auto postało jakieś 4h na parkingu. Gdy próbowałem go ponownie odpalić, zero reakcji. Rozrusznik kręci normalnie, ale auto sie nie oddczywa. Psiknąłem mu plakiem(wiem fuszerka), coś sie lekko odezwał, ale nie zapalił. Gdy kręce rozruchem, wskaźnik paliwa opada do 0. Normalnie na zapłonie wskazuje, ponda pół baku. Nie mam pojęcia co jest grane ;/
  7. Wyczyścić nagrzewnicę, tylko jak sie do niej dokopać? Mi chyba troche płynu ubywa, ale temp pokazuje cały czas 90.
  8. Zaóważyłem że jak dodaję gazu tak do 3tys obr to pod tapicerką(nie wiem skąd dokładnie) słuchać dziwny odgłos przelewającej się wody. Dodam że auto od pewnego czasu słabo grzeje na ustawionym ogrzewaniu na max. Gdy odkrecam korek zbiorniczka wyrównawczego jest dykniecie, ale nie od ciśnienia tylko podciśnienia(takie jakby zassanie powietrza) Co to może być?
  9. Witam. Od pewnego czasu zaówarzyłem że pada mi już sprzęgło. Początkowo objawiało się to np na oblodzonej drodze. Ruszałem z poślizgiem 1,2, wrzucałem 3 i nagle mobroty rosną a prędkość spada. Wczoraj jak jechałem przy wyprzedzaniu sprzegło zaczeło się slizgać na 4 biegu. Sprzegło do wymiany, ale nie wiem jakiej firmy kupić i co dokładnie, docisk, tarcza łozysko wystarczy? Czy może jeszcze koło zamachowe? Doradzcie co najlepiej kupić i jakiej firmy, myślę o sprzęgle SASCH, ale nie wiem czy do mojego quattro musze kupić jakieś inne czy takie samo jak w napedzie na jedną oś.
  10. Tak ,tylko naprawa trwaaaaa.... a ja caly czas potrzeboje auta, wiec myślę aby poprostu kupić nowy. A z tym sprzęgiełkiem to nie pomyslalem, myślisz że to może być przyczyną? Z pod maski dobiega takie rzężenie jakby coś zaraz mialo odpaśc i ten piszczący pasek. Dodam ze jak przygazuje to psaek przestaje piszczeć i swiatła zaczynają swiecic jaśniej, wiec slizga sie na rolce od alternatora. Jalby tego było malo pasek ma straszny luz, nie jest moim zdaniem wystarczająco napięty, a dopiero co była wymiana napinacza i paska. Ps to już 3 napinacz przez rok, nie mam pojecia co jest nie tak
  11. Witam, mam problem z alternatorem, strasznie rzęzi i czasem przestaje chwilowo ładować. Ponadto ruszając za rolkę czuć spory luz w alternatorze. Pasek i napinacz wymieniłem około miecha temu, jednak ten ciągle piszczy. Postanowiłem więc że wymienię alternator na nowy. Problem w tym że nie jestem pewien jaki mam kupić. Jaki rocznik auta itd napisałem, rozrusznik to BOSCH, sa na nim takie numery: 123515003 oraz 028903028, napięcie 14v oraz amp. 70-120A, na plastikowej obudowie jest także nr 764. Zastanawiam sie czy nowy alternator może mieć 12V. Szukam nowego na allegro ale jest mało tych z napieciem 14V. Prosze o podpowiedź, ew. link do aukcji na allegro. Ceny są strasznie rozbieżne i nie wiem co wybrać. Na jednej aukcji nowy BOSCH za 600 zł na innej 350zł, a na jeszcze innej używka za 500
  12. Witam, jestem właścicielem [b5 1.9tdi AFN]quattro, i mam nadzieję że znajdę na forum interesujące mnie zagadnienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...