baca21 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Jako że zaczyna delikatnie przepuszczać turbinka- trochę oleju znalazłem na łączniku pod IC, pompa paliwa też zaczyna się pocić gdzieś z tyłu, pasowało by w przeciągu 10 kkm wymienić rozrząd a przy okazji wymienić profilaktycznie szklanki i po przeliczeniu kosztów: regeneracja turbo 800-1000, pompa max 1000, rozrząd 500 z groszami plus robocizna i wychodzi grubo ponad 3k a 110KM w Q trochę mało... zastanawiam się nad zakupem kompletnego AVF ok 3,5kzł i wstawienia go. Wiadomo że będzie to młodsza jednostka i być może z mniejszym przebiegiem moje ma 270kkm oficjalnie a nieoficjalnie to chyba więcej..... Pytania: - czy potrzebne są nowe wiązki elektryczne i sterownik silnika - czy da się przełożyć np klimę? - czy da się to spiąć ze skrzynią DGW/ na jesień zmieniona z obecnym przebiegiem 90kkm - czy układ wydechowy trzeba rzeźbić? - ile to może kosztować przekładka od wyciągnięcia silnika do zamontowania i odpalenia nowego silnika. - czy na śląsku/ BB i okolice robił takiego swapa i czy może kogoś polecić. - co oprócz silnika i osprzętu(pompowtryski, pompa, turbinka) trzeba coś zanabyć? - co z ABS? trzeba coś rzeźbić? hamulce? pompa hamulcowa? ogrzewanie, wspomaganie itp -jak z licznikami? - szukałem ale nie znalazłem tutaj pełnego opisu swapa- możecie podesłać linka jeśli takowy jest? - może graty się sprzeda i na robociznę będzie słupek na pewno ok- oleju nie bierze prawie nic- tyle co przez turbo uciek, alternator itp. pozdrawiam, z góry dzięki za zainteresowanie czy dać sobie spokój i remontować klekota... choć te dodatkowe koniki niutki piechotą przydały by się
Lukasz_N Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?61467
baca21 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Opublikowano 9 Marca 2012 czyli: nowy silnik+ komp czy skrzynia może zostać? prawie nówka i kompletnie nowe sprzęgło z dociskiem- 10kkm zrobione ale dalej nie wiem co z resztą? klima, abs...
tatra-mario Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Wg mnie skrzynia powinna podejść bez problemu - co do sprzęgła nie wiem .
baca21 Opublikowano 10 Marca 2012 Autor Opublikowano 10 Marca 2012 dodam tylko że jest to quattro- może to ułatwi odpowiedź na temat sprzęgła? czy oprócz seba1-2 (z podanego linka) ktoś jeszcze przeszczepiał silnik w podobnej konfiguracji: skrzynia 5 biegowa z B5 i silniczek z B6 ?
seba1-2 Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 skrzynia podejdzie stara i sprzegło też
D_Y_Z_I_O Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Co do ABS i hamulców nic się nie zmieni. przewody gumowe od nagrzewnicy w stronę silnika zamontowanie pompki paliwowej Wspomaganie tez będzie pasować A co do klimy to już wyjdzie w praniu czy ori rurki będą idealnie pasować ale zawsze można przerobić uchwyty sprężarki i dobrać pasek
baca21 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 czyli ma to sens.... czas zbierać mamonę na nowy silniczek
seba1-2 Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 klima pasuje tylko spreżarka musi zostać stara + stara łapa z rolką napinającą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się