Gość mesho Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Panowie, od kilku miesiecy ubywa mi plynu chlodniczego. Dolewam litr raz na 2 miesiace a robie jakis 1500km miesiecznie. Sprawdzany byl uklad chlodniczy pod cisnieniem w 2 warsztatach i obie proby wypadly pozytywnie dla auta. Kazano mi jezdzic az bedzie gorzej i problem bedzie mozna zdjagnozowac. I teraz moze wlasnie pojawilo sie to "gorzej". Dzisiaj na trasie wypompowalem prawie cala rope az komputer pokazal mi 40km zasiegu na pozostalej ropie. I z rury wydechowej zaczelo kopcic. Rowniez z silnika po wyjeciu bagnetu lub odkreceniu korka. Czy obie sprawy sa powiazane i wskazuja na uszczelke pod glowica czy moze byc to co innego ? Dodam tylko, ze silnik chodzi bez zastrzezen a takze temperatura stoi stabilnie na 90 stopni. Wyglada na to, ze bierze takze wiecej paliwa. Przynajmniej ze spalania na komputerze. Jesli to uszczelka pod glowica to jak powazna jest to sprawa ? Ile moge z tym pojezdzic ?
Musashi Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 a gdzie wypompowany zostal ON? byc moze masz mikropekniecie glowicy. sprawdzano obecnosc CO2 w plynie chlodzacym?
Gość mesho Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Mowiac "wypompowany" mialem na mysli ze po prostu go wyjezdzilem. Oddalem samochod do mechanika i stwierdzil, ze wyglada na turbo sprezarke bo jest olej gdzies za turbina. Zobaczymy jak ja wymieni. Poinformuje o rezultatach.
Musashi Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 Oddalem samochod do mechanika i stwierdzil, ze wyglada na turbo sprezarke bo jest olej gdzies za turbina. Zobaczymy jak ja wymieni. Poinformuje o rezultatach. i dlatego ubywa ilość płynu chłodzącego?
Gość mesho Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 Sprezarka wymieniona i samochod przestal kopcic i "pic" wiecej paliwa. Czy wciaz ubywa plynu chlodzacego to sie zobaczy za jakis czas.
ziby00 Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 jak miałeś wyciek płynu chłodzącego to pewnie wciąż masz bo w jakiś sposób go ubywało jak nie przez szczelność układu chłodzącego to zostaje głowica
ekomer Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 ja stawiam na peknieta glowice, mialem to juz przerabiane
tomx Opublikowano 28 Marca 2012 Opublikowano 28 Marca 2012 jak by byla glowica peknieta to co? plyn poprosty by sie dostawal do ktoregos z cylindrow a cisnienie z tego cylindra gdzie?:grin:w uklad prawda?rownie dobrze plyn moglby dostawac sie w kanal olejowy i odparowywac tworzac maselko mialem 2 bmw i nie trudno w nich zdiagnozowac uszczelke:grin:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się