Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywa płynu, kopcenie, wieksze spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, od kilku miesiecy ubywa mi plynu chlodniczego. Dolewam litr raz na 2 miesiace a robie jakis 1500km miesiecznie. Sprawdzany byl uklad chlodniczy pod cisnieniem w 2 warsztatach i obie proby wypadly pozytywnie dla auta. Kazano mi jezdzic az bedzie gorzej i problem bedzie mozna zdjagnozowac. I teraz moze wlasnie pojawilo sie to "gorzej". Dzisiaj na trasie wypompowalem prawie cala rope az komputer pokazal mi 40km zasiegu na pozostalej ropie. I z rury wydechowej zaczelo kopcic. Rowniez z silnika po wyjeciu bagnetu lub odkreceniu korka. Czy obie sprawy sa powiazane i wskazuja na uszczelke pod glowica czy moze byc to co innego ? Dodam tylko, ze silnik chodzi bez zastrzezen a takze temperatura stoi stabilnie na 90 stopni. Wyglada na to, ze bierze takze wiecej paliwa. Przynajmniej ze spalania na komputerze.

Jesli to uszczelka pod glowica to jak powazna jest to sprawa ? Ile moge z tym pojezdzic ?

Opublikowano

a gdzie wypompowany zostal ON?

byc moze masz mikropekniecie glowicy.

sprawdzano obecnosc CO2 w plynie chlodzacym?

Opublikowano

Mowiac "wypompowany" mialem na mysli ze po prostu go wyjezdzilem.

Oddalem samochod do mechanika i stwierdzil, ze wyglada na turbo sprezarke bo jest olej gdzies za turbina.

Zobaczymy jak ja wymieni. Poinformuje o rezultatach.

Opublikowano

Oddalem samochod do mechanika i stwierdzil, ze wyglada na turbo sprezarke bo jest olej gdzies za turbina.

Zobaczymy jak ja wymieni. Poinformuje o rezultatach.

i dlatego ubywa ilość płynu chłodzącego? :decayed::facepalm:

Opublikowano

Sprezarka wymieniona i samochod przestal kopcic i "pic" wiecej paliwa. Czy wciaz ubywa plynu chlodzacego to sie zobaczy za jakis czas.

Opublikowano

jak miałeś wyciek płynu chłodzącego to pewnie wciąż masz bo w jakiś sposób go ubywało jak nie przez szczelność układu chłodzącego to zostaje głowica

Opublikowano

jak by byla glowica peknieta to co? plyn poprosty by sie dostawal do ktoregos z cylindrow a cisnienie z tego cylindra gdzie?:grin:w uklad prawda?rownie dobrze plyn moglby dostawac sie w kanal olejowy i odparowywac tworzac maselko mialem 2 bmw i nie trudno w nich zdiagnozowac uszczelke:grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...