bartek22lr Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 własnie konkretnego błedu nie ma tylko pisze zawór pompowtrysku z tego co zauwazyłem testerem był gutmann 52
Musashi Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 a czy możesz mi napisac jak wpisac to w allegro,zeby wyszykac "tą wiązkę elektryczną" chodzi oczywiście o ten platstkowy panel,który podaje zasilaanie na pompowtryski,bo za cholere nie wiem jak to wpisać w allegro,dzieki.---------- Post added at 09:56 ---------- Previous post was at 09:25 ---------- moderator,jak to coś się nazywa?bo nikt mi tu nie chce dać odpowiedzi,please... 1. moderator, ma nick lub imię. 2. napisałem tobie wiązka pompowtryskiwaczy. Używanej nie polecam, zapewne zbyt długo też nie pożyje.
bartek22lr Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 no i sie okazało po konkretnym sprawdzeniu ze uszkodzona była wiazka pompowtrysków jakies blaszki... wymienione popychacze nowy olej w silniku castrol edge 5w40 uszczelniacz na wałku i nowa uszczelka pokrywy o auto stało cały dzien i jak na razie nie ma zadnego problemu z jazda nie wiem czy to sie urodziło w mojej głowie ale auto chodzi duzo ciszej i jak to nazwał mechanik "cyka", dzieki wszystkim za podpowiedzi jezeli bedzie jakis problem a bede w stanie pomagac pisac
aras837 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 A mówiłem że wiązka. Znam taki warsztat u siebie w okolicy, gdzie ludzi z takim problemem nabijali w butelkę. Diagnoza mechanika :pompowtrysk do wymiany i kasa leciała. Znam też takich co wyczytali na forum że pompki do wymiany i jadą z taką diagnozą do mechanika. A mechanik tylko zaciera rączki bo klient nasz pan. Podobno pompki w AWX/AVF są w stanie wytrzymać 400 tys km oczywiście pamiętając o okresowej wymianie uszczelniaczy pod nimi, tankowaniu dobrego diesla i najważniejsze dobrego mechanika diagnostę a nie naciągacza.
Musashi Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Podobno pompki w AWX/AVF są w stanie wytrzymać 400 tys km oczywiście pamiętając o okresowej wymianie uszczelniaczy pod nimi, tankowaniu dobrego diesla i najważniejsze dobrego mechanika diagnostę a nie naciągacza. wszystko zalezy od jakosci paliwa. a z tym w Polsce roznie. Poza tym wtryskiwacze sukcesywnie traca swoja sprawnosc. Z przebiegiem i mijajacym czasem, ulegaja oslabieniuu wewnetrzne sprezyny, rozkalibrowuja sie m.in. otworki koncowki wtryskiwacza. Jezeli ulegaja rownemu zuzyciu, a z reguly tak jest, nie ma mozliwosci wychwycenia problemu VAGiem. Objawem ubocznym awarii wtryskow moga byc notlaufy, spowodowane blokujacymi sie kierownicami turbiny. Z reguly turbina trafia do czyszczenia, co przynosi krotkotrwaly efekt. A przyczyna zjawiska, moga byc wlasnie pompowtrykiwacze. Problemy moga pojawic sie juz przy 150.000km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się