STASIU227 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Licznik wskazuje prędkość. tak wszystko chodzi tak jak czeba mi sie nawet wydaje że poprawiła sie praca silnika teraz jak by chodził równiej.
Si?a Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 jakaś opcja jest gdy jednak po teście z impulsatorem okaże się, że dalej jest szarpanie? Co wtedy ? Nastawnik czyszczony? Czyszczony, dzisiaj odpiąłem impulsator, te drgania ustały na 4 i 5 biegu. Wyjąłem licznik, odpiąłem żółtą wtyczkę a tam 2 biało niebieskie kable... Który miałem ciąć? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd220b3e307a1b32.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7d52cea18fd1306.html Mój licznik http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/003931cfb56de6b0.html Uciąłem pierwszy przewód z dwóch, to bujanie (4 lub 5 bieg) ustało ale, no i tutaj wystąpiło niestety ale... na biegu gdy dodam gazu to budą najpierw szarpnęło a dopiero po szarpnięciu czuć było przyspieszenie, albo na drugim biegu, po wrzuceniu obroty skaczą żabką w górę, nie ma płynnego ruchu, dopiero przy 2000 obrotów jest ok albo jak depnę gaz do końca... Co o tym myślicie? Co u mnie poszło źle? Z objawów jakie teraz występują na co byście zwrócili uwagę?
STASIU227 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Również mam takie odczucie. weś kolego wyczyść sobie jeszcze przepływke ja tak zrobiłem to jak odpale auto to wskazówka od obrotomierza ani nie drgnie równo pracuje.
Grzesiekkbc Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Od czego jest ten kabelek co się go odcina? Możecie pokazać jak dacie rady gdzie go szukać?
Grzesiekkbc Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Koledzy odciąłem ten kabelek u siebie przy wtyczce z ECU i teraz tak mam że jak dodaję gazu to mi szarpie chwilkę i jedzie, przed tego nie miałem, drżenie w w/w obrotach ustało ale to szarpanie jest dziwne. Lutować ten kabel czy nie?
STASIU227 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Koledzy odciąłem ten kabelek u siebie przy wtyczce z ECU i teraz tak mam że jak dodaję gazu to mi szarpie chwilkę i jedzie, przed tego nie miałem, drżenie w w/w obrotach ustało ale to szarpanie jest dziwne. Lutować ten kabel czy nie? Witam ja odciołem przy kosce w liczniku i ustało mi to szarpanie a wiec nie wiem co ty odciołeś.
Grzesiekkbc Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 U mnie w niebieskiej kostce nie ma biało-niebieskiego przewodu tylko biało-szary lub biało-zielony. W kostce ECU przeciąłem biało-niebieski przewód na pinie 43.
trepek Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Odcinanie kabelka od licznika powoduje, że ECU traci możliwość dobierania dawki paliwa do odpowiedniego biegu, na którym się samochód porusza. Dzięki prędkości licznikowej i obrotomierzowi ECU orientuje się w biegach. Niestety takie podejście jest tylko dorywcze a problem tkwi w nastawniku, sporadycznie w ECU. Ewentualnie przy nadmiernych oporach przy zasysaniu paliwa również będzie szarpać. Można przedmuchać wężę, wyczyścić smoka, odpowietrzenie baku również.
STASIU227 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 U mnie w niebieskiej kostce nie ma biało-niebieskiego przewodu tylko biało-szary lub biało-zielony. W kostce ECU przeciąłem biało-niebieski przewód na pinie 43. jaki masz licznik??
Grzesiekkbc Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Czyli nastawnik do czyszczenia? O jakim smoku piszesz kolego? Przylutować ten kabelek na nowo czy zostawić to tak jak jest?
STASIU227 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Odcinanie kabelka od licznika powoduje, że ECU traci możliwość dobierania dawki paliwa do odpowiedniego biegu, na którym się samochód porusza. Dzięki prędkości licznikowej i obrotomierzowi ECU orientuje się w biegach. Niestety takie podejście jest tylko dorywcze a problem tkwi w nastawniku, sporadycznie w ECU.Ewentualnie przy nadmiernych oporach przy zasysaniu paliwa również będzie szarpać. Można przedmuchać wężę, wyczyścić smoka, odpowietrzenie baku również. witam ja odciołem kabel przy liczniku tak jak wyżej napisałem i mi sie nic nie dzieje auto chodzi równo nie mam problemów ze szarpaniem na jakim kolwiek biegu silnik pracuje dobrze przeczysciłem równierz przepływke zmieniłem wszystkie węże co ida do filtra paliwa, i jak narazie wszystko ok.
trepek Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Smok w baku. Po coś jednak Niemiec jednak tak zaprojektował ECU aby odczytywało prędkość i bieg :-)
STASIU227 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Czyli nastawnik do czyszczenia? O jakim smoku piszesz kolego? Przylutować ten kabelek na nowo czy zostawić to tak jak jest? kolego przylutuj ten kabel tak jak ma być jutro zrobie zdjecie jaki kabel masz przeciąć przy liczniku a czyszczenie nastawnika??? ja czyściłem i nic nie pomogło jeszcze wiecej szarpało. ale wybur należy do ciebie ---------- Post added at 17:14 ---------- Previous post was at 17:12 ---------- Smok w baku.Po coś jednak Niemiec jednak tak zaprojektował ECU aby odczytywało prędkość i bieg :-) do licznika wchodzi sygnał z prędkościomierza i wychodzi do sterownika to co ma dawka paliwa do tego.Popraw mnie jak sie myle.
trepek Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 No jak to co, komputer dobiera optymalniejszą dawkę paliwa do danego biegu. Dokładnie nie wiem jakie występują między tym zależności ale wiem, że takie zjawisko jest. Czy po odpięciu kabelka gdy się toczysz na luzie z prędkością np. 5km/h a gdy staniesz dalej widzisz różnicę w pracy silnika? Jak staniesz zupełnie - silnik powinnien delikatnie zwolnić z obrotami i zmienić charakterystykę pracy.
STASIU227 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 No jak to co, komputer dobiera optymalniejszą dawkę paliwa do danego biegu. Dokładnie nie wiem jakie występują między tym zależności ale wiem, że takie zjawisko jest. Czy po odpięciu kabelka gdy się toczysz na luzie z prędkością np. 5km/h a gdy staniesz dalej widzisz różnicę w pracy silnika? Jak staniesz zupełnie - silnik powinnien delikatnie zwolnić z obrotami i zmienić charakterystykę pracy. OK może masz racje ja u siebie nie widze żadnej z tych objawów auto pali, jezdzi , spalanie mam takie same z obrotów zchodzi wolno. To jak jesteś w temacie to powiedz co może być przyczyną drgan ja zmieniłem filtr paliwa,wszystkie weże paliwowe , nawet te co idą do zbiornika, zbiornik paliwa czyszczony,pompka paliwa zmieniona , czyszczony nastawnik a auto dalej szarpie to co ECU walniety??? myśle żę nie odciołem tan kabel i sie ciesz bo auto nie drga a wywaliłem kupe kasy na te pierdoły i nic nawet poduszki pod silnikem zmieniłem.
trepek Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Masz w swoim 1Z pompkę paliwa? Jakie ona ciśnienie daje?
STASIU227 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Masz w swoim 1Z pompkę paliwa? Jakie ona ciśnienie daje? to jak to sprawdzic??
Si?a Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Koledzy odciąłem ten kabelek u siebie przy wtyczce z ECU i teraz tak mam że jak dodaję gazu to mi szarpie chwilkę i jedzie, przed tego nie miałem, drżenie w w/w obrotach ustało ale to szarpanie jest dziwne. Lutować ten kabel czy nie? Kolego mam dokładnie to samo! Ja przy liczniku od żółtej wtyczki miałem 2 biało niebieskie, ciąłem najpierw jeden dla testu, później drugi lutując pierwszy. Nie wiadomo za co się złapać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się