Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie, nieustępujące po wyczyszczeniu nastawnika


daw2

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy odciąłem ten kabelek u siebie przy wtyczce z ECU i teraz tak mam że jak dodaję gazu to mi szarpie chwilkę i jedzie, przed tego nie miałem, drżenie w w/w obrotach ustało ale to szarpanie jest dziwne. Lutować ten kabel czy nie?

Kolego mam dokładnie to samo! Ja przy liczniku od żółtej wtyczki miałem 2 biało niebieskie, ciąłem najpierw jeden dla testu, później drugi lutując pierwszy.

Nie wiadomo za co się złapać.

ale co nie przestało drgać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz w swoim 1Z pompkę paliwa? Jakie ona ciśnienie daje?

to jak to sprawdzic??

Podać numer i będzie wspólnie szukać jej parametrów na internecie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz w swoim 1Z pompkę paliwa? Jakie ona ciśnienie daje?

to jak to sprawdzic??

Podać numer i będzie wspólnie szukać jej parametrów na internecie :-)

Ok. sprawdze jutro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestancie zartować z tą pompką:) Pod koniec tygodnia rozbiore po raz 3 ten nastawnik zamówiłem już myjkę ultradźwiękową i jeszcze raz powalcze z nim:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żartuję z pompką. Za mały przepływ paliwa może powodować "zakrztuszanie" się pompy. Chciałaby podać paliwo a nie może.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o tej wstepnej wewnątrz pompy wtryskowej czy może jakiejś elektrycznej krórej jeszcze nigdy nie widziałem w 1z. Wiem że elektryczną montuja magicy zeby zwiekszyć wydajnośc pompy vp37.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O elektrycznej. Nie ma co ukrywać, z czasem sprawność pompy wstępnej ulega pogorszeniu i można się poratować elektryczną pompą paliwa z ciśnieniem wyjściowym tak ok 0.5-0.7 bar (co by nie zaburzyć ciśnień wewnątrz pompy wtryskowej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy odciąłem ten kabelek u siebie przy wtyczce z ECU i teraz tak mam że jak dodaję gazu to mi szarpie chwilkę i jedzie, przed tego nie miałem, drżenie w w/w obrotach ustało ale to szarpanie jest dziwne. Lutować ten kabel czy nie?

Kolego mam dokładnie to samo! Ja przy liczniku od żółtej wtyczki miałem 2 biało niebieskie, ciąłem najpierw jeden dla testu, później drugi lutując pierwszy.

Nie wiadomo za co się złapać.

ale co nie przestało drgać??

Przestało drgać, ale pojawił się nowy problem, który występuje również u Ciebie. Po dodaniu gazu szarpnie chwile i jedzie normalnie. Zauważyłem, że największe szarpnięcie jest na 2 biegu do 1500obrotów.

Najbardziej czuć szarpnięcie gdy całkowicie na 2 biegu puszczamy gaz i wskazówka jest poniżej 1500obrotów, wtedy szybko dociśniemy pedał gazu do połowy i czuć konkretnie szarpnięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odciecie impulsu z licznika skutkuje:

brak tempomatu,szarpanie przy ruszaniu zmiany biegow,jakby sprzeglo nie byl zsynchronizowane

Ja zawsze robie bo mam kolege z takim przypadkiem ale ma tempomat, pod kierownica zamontowalem przelacznik,ktory sobie wlacza jak chce tempomat.

chodzi o A6 AFN

wymieniona pompa,wtryski,rozrzad,poduszki,dwumas jest to samo wiec zostal przelacznik ktory sie sprawdza w 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja umyłem w myjsce ultra dzwiekowej i znacznie pomogło teraz to rzadkość jak szarpnie w wczesniej to cały czas trzeba było deptac by normalnie jechac. Tez po odpieciu predkosciomierza dziwnie mi sie jezdziło, szarpało bardziej przy zmianie biegów. Teraz zalożyłem ecu 16 bit z softem i tez bardzo szybko z obrotów schodzi ale tez bardzo szybko się wkreca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co robić, lutować z powrotem biało niebieski kabel i wtedy czyścić nastawnik? Jest to potwierdzone w 100%, że wina jest po stronie nastawnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co robić, lutować z powrotem biało niebieski kabel i wtedy czyścić nastawnik? Jest to potwierdzone w 100%, że wina jest po stronie nastawnika?

Dokładnie koledzy źle składacie nastawniki wszyscy popełniacie ten sam błąd, borykałem się z tym dziesiątki godzin i nie zliczona ilość rozbieranego nastawnika w końcu doszedłem do tego dlaczego poszarpuje przy płynnej jeździe przy niższych obrotach.Wielu się z tym boryka na różnych forach.

Podpowiem krótko wina leży w nastawniku nic nie trzeba ciąć ani kombinować a moja pomoc prze ten post jest taka że wielu osobom pozwoli to uniknąć zbędnych kosztów na poduszki, plecionki i inne bzdety.

Rozbierać analizować składać i może nawet nie świadomie komuś się uda dobrze złożyć nastawnik bo jest to banalna wręcz przyczyna ,ale diabeł tkwi w szczegółach.

Przepraszam że nie podpowiem w prost o co biega, trochę panowie samozaparcia.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lutuję z powrotem ten kabelek i oddaje nastawnik do czyszczenia. Jak się zlutuje biało niebieski kabel to płynniej będzie na niższych biegach (najbardziej szarpało na 2) ale za to na 4 i 5 przy niższych obrotach będzie szarpać, jak wyczyszczą nastawnik to dam znać czy pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co robić, lutować z powrotem biało niebieski kabel i wtedy czyścić nastawnik? Jest to potwierdzone w 100%, że wina jest po stronie nastawnika?

Dokładnie koledzy źle składacie nastawniki wszyscy popełniacie ten sam błąd, borykałem się z tym dziesiątki godzin i nie zliczona ilość rozbieranego nastawnika w końcu doszedłem do tego dlaczego poszarpuje przy płynnej jeździe przy niższych obrotach.Wielu się z tym boryka na różnych forach.

Podpowiem krótko wina leży w nastawniku nic nie trzeba ciąć ani kombinować a moja pomoc prze ten post jest taka że wielu osobom pozwoli to uniknąć zbędnych kosztów na poduszki, plecionki i inne bzdety.

Rozbierać analizować składać i może nawet nie świadomie komuś się uda dobrze złożyć nastawnik bo jest to banalna wręcz przyczyna ,ale diabeł tkwi w szczegółach.

Przepraszam że nie podpowiem w prost o co biega, trochę panowie samozaparcia.

Pozdro.

Akurat moglbys powiedziec,bo niektorzy sie mecza ktorzy nie maja wiedzy.I potem przeklinaja ze sie wzieli a tak bedzie latwiej po to forum

Ja akurat zawsze nie mialem klopotu z nastawnikiem i jakos skladam i rozkladam z zamknietymi oczami i zawsze smiga:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lutuję z powrotem ten kabelek i oddaje nastawnik do czyszczenia. Jak się zlutuje biało niebieski kabel to płynniej będzie na niższych biegach (najbardziej szarpało na 2) ale za to na 4 i 5 przy niższych obrotach będzie szarpać, jak wyczyszczą nastawnik to dam znać czy pomogło.

Powtarzam jeszcze raz nastawnik nie jest brudny jest źle złożony albo jak ma softa to wina softa tyle.

---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:21 ----------

co robić, lutować z powrotem biało niebieski kabel i wtedy czyścić nastawnik? Jest to potwierdzone w 100%, że wina jest po stronie nastawnika?

Dokładnie koledzy źle składacie nastawniki wszyscy popełniacie ten sam błąd, borykałem się z tym dziesiątki godzin i nie zliczona ilość rozbieranego nastawnika w końcu doszedłem do tego dlaczego poszarpuje przy płynnej jeździe przy niższych obrotach.Wielu się z tym boryka na różnych forach.

Podpowiem krótko wina leży w nastawniku nic nie trzeba ciąć ani kombinować a moja pomoc prze ten post jest taka że wielu osobom pozwoli to uniknąć zbędnych kosztów na poduszki, plecionki i inne bzdety.

Rozbierać analizować składać i może nawet nie świadomie komuś się uda dobrze złożyć nastawnik bo jest to banalna wręcz przyczyna ,ale diabeł tkwi w szczegółach.

Przepraszam że nie podpowiem w prost o co biega, trochę panowie samozaparcia.

Pozdro.

Akurat moglbys powiedziec,bo niektorzy sie mecza ktorzy nie maja wiedzy.I potem przeklinaja ze sie wzieli a tak bedzie latwiej po to forum

Ja akurat zawsze nie mialem klopotu z nastawnikiem i jakos skladam i rozkladam z zamknietymi oczami i zawsze smiga:decayed:

Dlatego jak sie nie ma wiedzy to się nie bierze za rozbieranie pompy wtryskowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam softa, żeby wyeliminować ecu to przełożyłem z innego 1Z komputer i niestety objawy były takie same. Zostaje nastawnik. Podjadę do pompiarza i powiem co jest grane, żeby składał nastawnik aż przestanie szarpać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lutuję z powrotem ten kabelek i oddaje nastawnik do czyszczenia. Jak się zlutuje biało niebieski kabel to płynniej będzie na niższych biegach (najbardziej szarpało na 2) ale za to na 4 i 5 przy niższych obrotach będzie szarpać, jak wyczyszczą nastawnik to dam znać czy pomogło.

Powtarzam jeszcze raz nastawnik nie jest brudny jest źle złożony albo jak ma softa to wina softa tyle.

---------- Post dopisany at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:21 ----------

co robić, lutować z powrotem biało niebieski kabel i wtedy czyścić nastawnik? Jest to potwierdzone w 100%, że wina jest po stronie nastawnika?

Dokładnie koledzy źle składacie nastawniki wszyscy popełniacie ten sam błąd, borykałem się z tym dziesiątki godzin i nie zliczona ilość rozbieranego nastawnika w końcu doszedłem do tego dlaczego poszarpuje przy płynnej jeździe przy niższych obrotach.Wielu się z tym boryka na różnych forach.

Podpowiem krótko wina leży w nastawniku nic nie trzeba ciąć ani kombinować a moja pomoc prze ten post jest taka że wielu osobom pozwoli to uniknąć zbędnych kosztów na poduszki, plecionki i inne bzdety.

Rozbierać analizować składać i może nawet nie świadomie komuś się uda dobrze złożyć nastawnik bo jest to banalna wręcz przyczyna ,ale diabeł tkwi w szczegółach.

Przepraszam że nie podpowiem w prost o co biega, trochę panowie samozaparcia.

Pozdro.

Akurat moglbys powiedziec,bo niektorzy sie mecza ktorzy nie maja wiedzy.I potem przeklinaja ze sie wzieli a tak bedzie latwiej po to forum

Ja akurat zawsze nie mialem klopotu z nastawnikiem i jakos skladam i rozkladam z zamknietymi oczami i zawsze smiga:decayed:

Dlatego jak sie nie ma wiedzy to się nie bierze za rozbieranie pompy wtryskowej.

Sory ale nie moge sie powstrzymac na C*h*j jestes na tym forum zeby samemu czerpac korzysci nie jezdzac po mechanikach a inni niech jezdza i placa.Takiego czegos nie rozumiem.Zobaczymy jak ty bedziesz potrzebowal pomocy.:thumbdown::thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...