ekomer Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Witam, na pierwszym, drugim biegu, czasami jeszcze na 3 biegu czuc szarpanie calym samochodem, jakby sie dlawil, nie wiem czy to silnik czy cos innego. Jak dam gazu oczywiscie tez dlawienie ustepuje. Ale zaraz przy spokojnej jezdzie sie pojawia. Nie wystepuje to za kazdym razem. Miał ktos tak co to moze byc? Dodam ze raz mialem tylko niedawno taki przypadek ze na postoju wariowala mi wskazowka od obrotow. Druga rzecz jaka mnie denerwuje jak silnik schodzi z obrotow na biegu to "rzezi, chręchocze" (skrzynia?) nie wiem co to jest, przy zmianie biegow miedzy biegami tez slychac ten odglos.... Prosze o pomoc. dzieki
Musashi Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 pompa spietrzajaca w zbiorniku powietrze w przewodach uszkodzona tandem pompa uszkodzone pompowtryskiwacze uszkodzony ktorys z czujnikow bez diagnozy VAG-iem trudno cos powiedziec. szuranie, to dzwiek turbiny schodzacej z obrotow.
martinus Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 a czemu nie wziąłeś pod uwagę sprzęgła ?
ArkadiuS Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 a może DPF się regeneruje blb nie ma dpfa . podepnij VAG. Najlepiej podjedz na spota to koledzy pomogą.
audiomaniak Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 A co to jest spot? Spotkanie miłośników http://a4-klub.pl/vb/forumdisplay.php?90-Pomorskie
Musashi Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 a czemu nie wziąłeś pod uwagę sprzęgła ? poniewaz by szarpalo na kazdym biegu. a na wyzszych bylby uslizg sprzegla.
rafcisz Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 blb nie ma dpfa . Dziwne ze BLB nie ma DPFa Pierwszy raz o tym słyszę
Musashi Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 blb nie ma dpfa . Dziwne ze BLB nie ma DPFa Pierwszy raz o tym słyszę TO teraz juz wiesz i się nie dziw. Nie ma i już. To tylko jeden z powodów, dla którego korzystniej kupić BLB niż BPW...
ekomer Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Opublikowano 19 Marca 2012 Zna moze ktos jakis serwis w trojmiescie gdzie moge podjechac z tym?
audiomaniak Opublikowano 19 Marca 2012 Opublikowano 19 Marca 2012 Zna moze ktos jakis serwis w trojmiescie gdzie moge podjechac z tym? to nie jest miejsce na reklamy!!! - Musashi
ekomer Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Opublikowano 21 Marca 2012 Dodam jeszcze ze pali mi teraz autko, moze inaczej komputer mi pokazuje 10,2/100 przy normalnej jezdzie w miescie, zauwazam tez lekki dymek jak dam w rure, dymek raczej jasny, widac go w nocy jak ktos z tylu jedzie.... Na postoju rowniez coraz czescie zdarza sie ze szarpie (obroty).... Moze ktos domysla sie co to moze byc ?
Musashi Opublikowano 23 Marca 2012 Opublikowano 23 Marca 2012 Dodam jeszcze ze pali mi teraz autko, moze inaczej komputer mi pokazuje 10,2/100 przy normalnej jezdzie w miescie, zauwazam tez lekki dymek jak dam w rure, dymek raczej jasny, widac go w nocy jak ktos z tylu jedzie....Na postoju rowniez coraz czescie zdarza sie ze szarpie (obroty).... Moze ktos domysla sie co to moze byc ? Przecież napisałem Tobie jakie mogą być przyczyny. Wszystkie objawy wskazują na problem z pompowtryskiwaczami, ale przyczyna może leżeć i gdzie indziej. Bez diagnostyki można sobie gdybać, zastanów się - jak bez żadnych konkretnych informacji, zdalnie zdiagnozować problem? Napisaliśmy że niezbędne jest podłączenie samochodu do komputera i....????
SHARON Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Witaj. Ja mam teraz te same objawy szarpanie skoki obrotów ale też nie wiedziałem jaka jest przyczyna komputer pokazał mi błąd. P0407 EGR CZUJNIK B - ZWARCIE GND tylko teraz może ktoś wie co to za zwarcie czy w EGR-ze czy to w jakiejś kostce czy wtyczce która jest do niego podłączona. A ty masz model który ma pompę oleju na łańcuszku czy na kółkach zębatych mi to strasznie rzęziło ale przerobiłem pompe i głos silnika nie do poznania. Mam ten model właśnie BLB nieudany silnik. ---------- Post dopisany at 14:28 ---------- Poprzedni post napisany at 14:28 ---------- Witaj. Ja mam teraz te same objawy szarpanie skoki obrotów ale też nie wiedziałem jaka jest przyczyna komputer pokazał mi błąd. P0407 EGR CZUJNIK B - ZWARCIE GND tylko teraz może ktoś wie co to za zwarcie czy w EGR-ze czy to w jakiejś kostce czy wtyczce która jest do niego podłączona. A ty masz model który ma pompę oleju na łańcuszku czy na kółkach zębatych mi to strasznie rzęziło ale przerobiłem pompe i głos silnika nie do poznania. Mam ten model właśnie BLB nieudany silnik. ---------- Post dopisany at 14:34 ---------- Poprzedni post napisany at 14:28 ---------- Witaj. Ja mam teraz te same objawy szarpanie skoki obrotów ale też nie wiedziałem jaka jest przyczyna komputer pokazał mi błąd. P0407 EGR CZUJNIK B - ZWARCIE GND tylko teraz może ktoś wie co to za zwarcie czy w EGR-ze czy to w jakiejś kostce czy wtyczce która jest do niego podłączona. A ty masz model który ma pompę oleju na łańcuszku czy na kółkach zębatych mi to strasznie rzęziło ale przerobiłem pompe i głos silnika nie do poznania. Mam ten model właśnie BLB nieudany silnik. ---------- Post dopisany at 14:34 ---------- Poprzedni post napisany at 14:34 ---------- Witaj. Ja mam teraz te same objawy szarpanie skoki obrotów ale też nie wiedziałem jaka jest przyczyna komputer pokazał mi błąd. P0407 EGR CZUJNIK B - ZWARCIE GND tylko teraz może ktoś wie co to za zwarcie czy w EGR-ze czy to w jakiejś kostce czy wtyczce która jest do niego podłączona. A ty masz model który ma pompę oleju na łańcuszku czy na kółkach zębatych mi to strasznie rzęziło ale przerobiłem pompe i głos silnika nie do poznania. Mam ten model właśnie BLB nieudany silnik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się