Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przyrost w AHU po zmianie wtrysków na 216 :)


wiktorsam

Rekomendowane odpowiedzi

Ja co prawda w BORZE z silnikiem AGR 90KM, turbo ze stałą geometrią na wtryskach 216 i sofcie u GOODHOPE uzyskałem 138KM i 297Nm potwierdzone na hamowni podwoziowej.

Przy dobrych wtryskach 216 i profi sofcie uzyskuje się takkie wyniki z początkowych 90KM. Przy AFN-ie powinno byc ponad 140KM i ponad 300Nm.

Nie porównuj silnika AGR do AHU bo to troszkę młodsza jednostka z inną pompom, więc i przyrosty będą większe.

W starym kiblu AHU 128 PS to bardzo dobry wynik, z resztom rzadko który egzemplarz przeskakuje granicę 130 PS-ów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik z k-powera jest w miarę zbliżony z faktycznym.

U mnie wynik jest bardzo podobny, auto hamowane i program u Witka.

http://images46.fotosik.pl/995/cb6cee33417f553emed.jpg

jaki koszt programu na tych 216 u witka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AGR ma w pompie falę DE110 podobnie jak AFN, a AHU DE015 podobnie jak 1Z mniej wydajną, prócz tego w pompie AHU jest mniejsze ciśnienie wstępne, przez to AHU z niechęcią przekracza 130km 280Nm, niech mi ktoś powie jaki jest sens pakować do AHU wtryski 0,216? przecież AHU+wtryski AFN jest malina, oczywiście jak się wszystko dogra na tip top

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można kupić jeszcze taniej komplet wtrysków u sprzedawcy (wtryski).

To ten sam sprzedawca muszka.d :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...