maniek1983 1 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Witam Panowie pomocy wymieniłem licznik bo poprzednik padł podobno o tych samych numerach tak mnie zapewniał sprzedający ale do rzeczy po tej wymianie wskaznik od poziomu paliwa dziwnie działa tzn rezerwa włącza sie juz od od tej pierwszej białej kreski przed czerwonymi kreskami rezerwy i na tej rezerwie przejezdzam góra 50km na starym liczniku było wszystko ok. Robiłem test zegarów vagiem i wskazówki od obrotościomierza, wskażnika temperatury i paliwa stoją pionowo lecz przesuniete o 1 mm w prawa strone natomiast wskazówka od predkościomierza zatrzymuje sie na 100km. Na staarym liczniku jak miałem na 5biegu 90km/h to wskazówka obrotościomierza była na 2tys obrotów teraz przy tej predkośc jest 1do 2 mm powyżej 2tys obrotów. O co tu chodzi głównie chodzi mi o ten wskaznik poziomu paliwa. Prosze o pomoc bo juz 3 razy wyjezdziłem ON Pozdrawiam aha auto to audi a4 :)1.9tdi 1z 1995 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 z tego co pamiętam możesz vagiem zmienić przy ilu litrach ma zapalić się rezerwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 A co padło w poprzednim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 w poprzednim padł obrotościomierz i prędkosciomierz raz działało a raz nie tragedia. To musze poszukać jak vagiem zmienić ta rezerwę tylko chocaż to nie zmieni probemu bo paliwa jest koniec jak wskazówka jest jeszcze przed czerwonymi kreskami. Tak jak by ta wskazówka była zdjęta i żle załozona a moze własnie tak jest?????? moze na włączonym zapłonie bym ją zdjął ustawił jak powinna być ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 ja wskazówki zawsze ustawiam na teście zegarów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 aju prosze napsz jak to ja tez tak zrobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek040486 0 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 na wlaczonym zaplonie mozna zakladac ale tylko gdy nie masz paliwa w zbiorniku i wtedy po zaplonie zakladac w pozycji "zerowej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 rozbierasz zegary, robisz test wskazówek, małe mają stanąć dęba, ustawiasz idealnie w pionie, kręcąc zawsze w LEWO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 aha w ten sposób wielkie dzięki aju jutro zabieram sie do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1983 1 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 zaraz ide ustawic wskazówki tylko jeszcze jedno pytane czy wskazówka prędkościomierza też ma stać pionowo czyli na 110km/h??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się