Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rano po ruszeniu bardzo szarpie po przejechaniu 5 km .po ponownym ruszaniu jest wszystko ok juz nie szarpie .silnik rozgrzany 90 stopni c dawka paliwa wtryskiwanego 2,4 mg/R ,obroty 861,napiecie 1,300 V .SILNIK AHU .

Opublikowano

próbowałeś zmienić dawke?

Opublikowano

ja tez mam AHU

Opublikowano

Stawiał bym na wtrysk sterujący(podmianka wtrysku i zobacz jak się będzie zachowywał). Zbiera się ładnie powyżej 100km/h?Mam taką samą dawkę i nic nie szarpie.

Opublikowano

w trasie jest wszystko ok tylko na zimnym szarpie przy ruszaniu .po zmienionej dawce rano tez szarpal a po przejechaniu paru kilometrów jest ok . co myslicie o czyszczeniu nastawnika pompy wtryskowej .jeszcze jedno pytanie o czujnik temperatury powietrza w kolektorze ,czy ma on jakies znaczenie ony.przy ruszaniu .moze zabrudz

Opublikowano

Jak masz taką możliwość spróbuj pierwsze jak kolega wyżej pisał czyli podmienić wtrysk sterujący.

Opublikowano

Ten najdłuższy. Ten z którego wychodzi kabel.

Opublikowano

przypomniałem sobie ze rok temu czysciłem zawór elektromagnetyczny w pompie wtryskowej by zanieczyszczony opiłkami ajezeli chodzi o wtrysk to narazie niema szans musze popytac znajomych.

Opublikowano

co dokładnie czyściłeś rok temu i po co? nastawnika nie ruszaj, bo na 99% jest czysty

Opublikowano

kolego jakby co mam do sprzedania wtryski ze swojego AHU 99 ,

Opublikowano
http://vaglog.rtnet.pl/spugeja_76201.html ja mysle ze nastawnik pompy jest zawalony opiłkami auto ma przejechane 330 tysiecy km szarpanie jest tylko na zimnym jak przejade około 4-5 km jest super czasami buczy na 3 biegu ,zmiana dawki nic nie dała nawet na wyzej 3 .nie kopci .a potym logu musiałbym wymienic 2 wtrysk a nie 3 co myslicie o tym.
Opublikowano

Witam,

Żeby nie zaczynać nowego wątku.

Od kilku dni auto ostro szarpie. Czasami "serią" czasami jedno szarpnięcie.

Najgorzej jest po dłuższym postoju.

Jak auto stało 24h to równolegle z szarpaniem słychać było strzały w tłumiku, które ustały po 2-3km.

Kiedyś tak miałem że po kilku dniach deszczów auto potrafiło szarpać albo podnościć mocno obroty na jałowym. Teraz to w sumie też po długich deszczach sie stało ale już 3 dzień upału mamy... i nic.

B5 1.6 bezn '95

Co należy w pierwszej kolejności sprawdzić ?

pozdrawiam

i dziekuje

KB

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...