alienstarmc 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Witam planuje załorzyć LPG do swojej A4 1.8T 150KM w niedługim czasie i tak czytam przeglądam forum i mam mętlik w głowie co wybrać czy BRC SQ24 do tego skorpion gt ,sterownik stag 4,listwa matrix czy zestaw stag 300+ , parownik magic-jet do 250 km , wtryskiwacze hana zielone h2000 czy takie elementy będą dobre? poradźcie koledzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magicbattle 11 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 pogadaj z gazownikiem ktory juz traktowal lpg turinki to ci powie co najlepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 stag 300+ , hana zielone, tylko zamiast magic-jet lepszy bedzie AC R01, magic podobno może puszczac gaz do układu chłodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honda 1 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 stag 300+ , hana zielone, tylko zamiast magic-jet lepszy bedzie AC R01, magic podobno może puszczac gaz do układu chłodzenia. Dobrze kolega mówi hany tylko pojedyńcze, miedz może być 6mm + dobre filtry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Mam staga, reduktor magic i wtryski hana czerwone narazie drugi rok smigam nie narzekam, ale podobno chwala BRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alienstarmc 0 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Ajeśli wybiorę BRC czy wymieniam jakies komponenty na lepsze czy zostawiam całośc instalacji brc bez zmian ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counter18 0 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Ja mam instalacje na wtryskiwaczach DYMCO i na komputerze KME i nie narzekam a jeżdżę już prawie rok i bez żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Ajeśli wybiorę BRC czy wymieniam jakies komponenty na lepsze czy zostawiam całośc instalacji brc bez zmian ? Jeśli brc to pewnie cały kit czyli nic nie trzeba zmieniać. Brc też dobra instalka choć słyszłem że rozszczelniaja się wtryski ale to chyba pojedyńcze przypadki, na alegro jeden wtrysk cos koło 200 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryszard1961 0 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Ajeśli wybiorę BRC czy wymieniam jakies komponenty na lepsze czy zostawiam całośc instalacji brc bez zmian ?dopilnuj aby wtryski też były BRC może trzeba będzie do nich dopłacić ze 200 pln ale warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 BRC SQ24, miedz fi8 i bedzie GIT !!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
15lolo 2 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 podepne sie do tematu odnosnie brc czy polecacie montaz w mławie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alienstarmc 0 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Wybieram jednak Stag 300+ ac r01 wtryski hana h2000 zielone i tyle dzięki za odpowiedzi . Pozdrawiam ---------- Post added at 14:50 ---------- Previous post was at 14:46 ---------- A co do mławy to nowotczyński i wydaje mi się że montują instalację firmy AC tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik 0 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Wybieram jednak Stag 300+ ac r01 wtryski hana h2000 zielone i tyle dzięki za odpowiedzi . Pozdrawiam jakie dokładnie koszta cie wyszły , znajomemu w passacie 1.8 T zaproponowano podobne zestawienie , ale wiadomo , nikt nie chce przepłacać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alienstarmc 0 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 zdecydowałem sie na dwóch polecanych na forach gazowników jeden z nich z lublina krzyknął 3300zł a drugi to nowotczyński z mławy od 2400 do 2800zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosan 0 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Nowotczyński to fachura w temacie LPG (a w turbo szczególnie), więc pojechałbym do niego-a oszczędzasz sporo kasy z tego co piszesz, to ja bym się za bardzo nie zastanawiał. Tym bardziej, że pewnie zobaczysz się z nim dopiero na przeglądzie gwarancyjnym, za 10 lub 15 tys. km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alienstarmc 0 Opublikowano 17 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 A ten z Lublina to Adam Rogowski też znakomity znawca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosan 0 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Zgadza się, obaj to fachowcy:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtaswch 0 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 a co myslicie koledzy o instalacji LOVATO do silnika 1.8 t właśnie taka mi polecone niby lepsza od STAG-300 i gwarancja na 3 lata bez limitu kilometrów i parownik do 200 km wlew obok wlewu paliwa pochrowiec na koło zbiornik w miejsce koła zapasowego i całość tej operacji kosztować ma 2400 zł czy to będzie dobra instalacja do tego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 a co myslicie koledzy o instalacji LOVATO do silnika 1.8 t właśnie taka mi polecone niby lepsza od STAG-300 i gwarancja na 3 lata bez limitu kilometrów i parownik do 200 km wlew obok wlewu paliwa pochrowiec na koło zbiornik w miejsce koła zapasowego i całość tej operacji kosztować ma 2400 zł czy to będzie dobra instalacja do tego silnika? Wyżej był podany dobry zestaw ale zrobisz jak chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal871 0 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 jak robisz rocznie w granicach 10tys km to daruj sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się