Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Znikający płyn do wspomagania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Borykam sie ostanio z takim problemem ze znika mi plyn do wspomagania i nie wiem gdzie wszedzie mam sucho pod autem itd juz ktorys raz z kolei dolewam nowego nie wiem co jest grane prosze o pomoc!!

Opublikowano

Jak często dolewasz? Ja miałem podobną sytuację ( wiem, że mamy inne silniki ale chodzi o zasadę) płyn chłodniczy znikał mi( ok 0,5l na miesiąc) a nie było widać wycieków. Walnął plastikowy konektor przy obudowie silnika i woda kapała na silnik - woda odparowywała na silniku. Propozycja, przejrzyj wszystkie łączenia a zwłaszcza przy silniku - może uda się coś zlokalizować.

Opublikowano

ale mi chodzi o plyn do wspomagania a nie chlodniczy hmmm moze tobie tez chodzi o plyn do wspomagania? :>

Opublikowano

No nie źle spojrzałem :facepalm: Mi chodzi o płyn do wspomagania :decayed:

A wracając do Twojego posta to sprawdzałeś przewody i pompę? Może pompa już mówi papa

I napisz kiedy ostatnio zmieniałeś płyn.

Opublikowano

nalewalem w grudniu bo bylo pusto i zaczela pompa buczec przy tym wyplukalem caly uklad i terraz po 1500km bylo juz na min na miarce. a co do pompy to ani nie buczy ani nie skrzecze nic a nic jak nowa jeszcze jest jeden dla mnie nie zrozumialy fakt czemu plyn mam zielony a w srodku jeest czarnawy?? mowie o zbiorniczku

Opublikowano

ja tez tam mam mokre zwlaszcza na gumowej oslonce widac to jak sie kolem skreci!!

Opublikowano
ja tez tam mam mokre zwlaszcza na gumowej oslonce widac to jak sie kolem skreci!!

no to znalazłeś wyciek. magłownica/przekładnia do wymiany albo regeneracji

Opublikowano

a moze to tylko wezyk?? jest gorna czesc tej oslonki gumowej troche mokra od strony kierowcy

Opublikowano

Nie ma się co łudzić że to jakiś wężyk magiel ci się rozszczelnił. Mokra guma przy drążku to na 100 % to. Na to nie ma rady pozostaje wymiana lub regeneracja.

Opublikowano

Skoro magiel się rozszczelnił to czym prędzej zabieraj się za wymianę (lub regenerację) - jak tam wolisz.

Opublikowano

a no to lipa zastanawiam sie na servo

Opublikowano
a moze to tylko wezyk??

jaki niby wężyk?

Opublikowano

no ja nie wiem ale to nei jest tak zle bo po 1500kilosow dolame tylko troche plynu nie wiem chyba 10ml i jest juz max na wskazniku nie wiele go ucieka ale jednak

Opublikowano

umnie na poczatku tez nie wiele uciekalo ale po jakims czasie zaczelo poprostu sie lac i pojeczala do regeneraci i wszystko pieknie po 100kil znow to samo i lipa teraz kupie jakas uzywke

Opublikowano

slabo to wykonali i leje sie niczym z łopla

Opublikowano

u mnie wlecialo z gumy drazka ok 300ml zielonego plynu wspomagania. Co teraz bo innych objawow nie ma moze maly luzik - nie wiem bo drugiej strony jeszcze nie wymienilem to nie wiem czy nie z drazka i koncowki ten maly luzik. Co robic uszczelka oring do wymiany czy tego sie tak nie paprawi i magiel do regeneracji?

Opublikowano

przy maglu jak oddajesz do reg to od razu wymieniasz koncowki drazka ewentualnei cale drazki tez zalezy w jakim masz stanie jesli sa luzy to raczej wina lezy po stronie koncowek drazka a w jakim stanie masz te gumy?? ja nie bede oddawal do reg magla tylko kupie na allegro jakis uzywany

Opublikowano

mialem gume peknieta na koncowce to wymienilem wraz z drazkiem bo na LMO najechalem ja sam 170 tys km a druga strona sie trzyma nie ma objawow niepokojacych i nie wiem co robic wymienic i zobaczyc czy luz zniknie calkowicie? ale co z prawa strona jak tam sie tyle zbiera w oslonie wtedy co rozebrac i jakas uszczelke wymienic moze wystarczy czy druga maglownice?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...