michail55 Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Borykam sie ostanio z takim problemem ze znika mi plyn do wspomagania i nie wiem gdzie wszedzie mam sucho pod autem itd juz ktorys raz z kolei dolewam nowego nie wiem co jest grane prosze o pomoc!!
elmartinez Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 Jak często dolewasz? Ja miałem podobną sytuację ( wiem, że mamy inne silniki ale chodzi o zasadę) płyn chłodniczy znikał mi( ok 0,5l na miesiąc) a nie było widać wycieków. Walnął plastikowy konektor przy obudowie silnika i woda kapała na silnik - woda odparowywała na silniku. Propozycja, przejrzyj wszystkie łączenia a zwłaszcza przy silniku - może uda się coś zlokalizować.
michail55 Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Opublikowano 13 Marca 2012 ale mi chodzi o plyn do wspomagania a nie chlodniczy hmmm moze tobie tez chodzi o plyn do wspomagania? :>
elmartinez Opublikowano 13 Marca 2012 Opublikowano 13 Marca 2012 No nie źle spojrzałem Mi chodzi o płyn do wspomagania A wracając do Twojego posta to sprawdzałeś przewody i pompę? Może pompa już mówi papa I napisz kiedy ostatnio zmieniałeś płyn.
michail55 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 nalewalem w grudniu bo bylo pusto i zaczela pompa buczec przy tym wyplukalem caly uklad i terraz po 1500km bylo juz na min na miarce. a co do pompy to ani nie buczy ani nie skrzecze nic a nic jak nowa jeszcze jest jeden dla mnie nie zrozumialy fakt czemu plyn mam zielony a w srodku jeest czarnawy?? mowie o zbiorniczku
akwarium Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 musi byc gdzies wyciek przeszukaj dobze umnie cieknie maglownica plam na ziemi niema ale oslona silnika jest cala w oleju
dziczek.k Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 Możesz sprawdzić też osłony drązków kierowniczych. U mnie nie wiem czemu ale było tam trochę płynu.
michail55 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 ja tez tam mam mokre zwlaszcza na gumowej oslonce widac to jak sie kolem skreci!!
A-rek Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 ja tez tam mam mokre zwlaszcza na gumowej oslonce widac to jak sie kolem skreci!! no to znalazłeś wyciek. magłownica/przekładnia do wymiany albo regeneracji
michail55 Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Opublikowano 14 Marca 2012 a moze to tylko wezyk?? jest gorna czesc tej oslonki gumowej troche mokra od strony kierowcy
aras837 Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Nie ma się co łudzić że to jakiś wężyk magiel ci się rozszczelnił. Mokra guma przy drążku to na 100 % to. Na to nie ma rady pozostaje wymiana lub regeneracja.
elmartinez Opublikowano 15 Marca 2012 Opublikowano 15 Marca 2012 Skoro magiel się rozszczelnił to czym prędzej zabieraj się za wymianę (lub regenerację) - jak tam wolisz.
michail55 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 a no to lipa zastanawiam sie na servo
michail55 Opublikowano 15 Marca 2012 Autor Opublikowano 15 Marca 2012 no ja nie wiem ale to nei jest tak zle bo po 1500kilosow dolame tylko troche plynu nie wiem chyba 10ml i jest juz max na wskazniku nie wiele go ucieka ale jednak
akwarium Opublikowano 24 Marca 2012 Opublikowano 24 Marca 2012 umnie na poczatku tez nie wiele uciekalo ale po jakims czasie zaczelo poprostu sie lac i pojeczala do regeneraci i wszystko pieknie po 100kil znow to samo i lipa teraz kupie jakas uzywke
michail55 Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Opublikowano 24 Marca 2012 slabo to wykonali i leje sie niczym z łopla
wicio82 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 u mnie wlecialo z gumy drazka ok 300ml zielonego plynu wspomagania. Co teraz bo innych objawow nie ma moze maly luzik - nie wiem bo drugiej strony jeszcze nie wymienilem to nie wiem czy nie z drazka i koncowki ten maly luzik. Co robic uszczelka oring do wymiany czy tego sie tak nie paprawi i magiel do regeneracji?
michail55 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2012 przy maglu jak oddajesz do reg to od razu wymieniasz koncowki drazka ewentualnei cale drazki tez zalezy w jakim masz stanie jesli sa luzy to raczej wina lezy po stronie koncowek drazka a w jakim stanie masz te gumy?? ja nie bede oddawal do reg magla tylko kupie na allegro jakis uzywany
wicio82 Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 mialem gume peknieta na koncowce to wymienilem wraz z drazkiem bo na LMO najechalem ja sam 170 tys km a druga strona sie trzyma nie ma objawow niepokojacych i nie wiem co robic wymienic i zobaczyc czy luz zniknie calkowicie? ale co z prawa strona jak tam sie tyle zbiera w oslonie wtedy co rozebrac i jakas uszczelke wymienic moze wystarczy czy druga maglownice?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się