Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Długo odpala na ciepłym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem auta na ciepłym silniku. Na zimnym pali bez problemu. Świece mam wszystkie nowe i działające. Kat wtrysku mam ustawiony w granicy 55. Zastanawiam się nad zmianą dawki rozruchowej. Czy jest sens tam grzebać i to zmieniać czy sobie odpuścić ? Tak wgl to na jakiej grupie moge sprawdzić dawkę rozruchową paliwa ?

Opublikowano

statyczny log 001 na rozgrzanym silniku , z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami elektrycznymi.

A zimny pali ci bez problemu?

Czy zimny, i gorący trzeba pokiełtać?

świece nie mają nic do palenia na ciepłym silniku.

Opublikowano
Witam

Od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem auta na ciepłym silniku. Na zimnym pali bez problemu. Świece mam wszystkie nowe i działające. Kat wtrysku mam ustawiony w granicy 55. Zastanawiam się nad zmianą dawki rozruchowej. Czy jest sens tam grzebać i to zmieniać czy sobie odpuścić ? Tak wgl to na jakiej grupie moge sprawdzić dawkę rozruchową paliwa ?

odepnij G62 i spróbuj wtedy odpalic.Jak zapali od strzała to pompa do regeneracji lub korekta mapy
Opublikowano
statyczny log 001 na rozgrzanym silniku , z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami elektrycznymi.

A zimny pali ci bez problemu?

Czy zimny, i gorący trzeba pokiełtać?

świece nie mają nic do palenia na ciepłym silniku.

Zimny pali na dotyk. Problem pojawia się jak jest juz rozgrzany silnik i np wylacze na chwile pojde do sklepy czy cos i wroce to czasami trzeba krecic nawet 3 -4 sek.

---------- Post added at 09:39 ---------- Previous post was at 09:36 ----------

Witam

Od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem auta na ciepłym silniku. Na zimnym pali bez problemu. Świece mam wszystkie nowe i działające. Kat wtrysku mam ustawiony w granicy 55. Zastanawiam się nad zmianą dawki rozruchowej. Czy jest sens tam grzebać i to zmieniać czy sobie odpuścić ? Tak wgl to na jakiej grupie moge sprawdzić dawkę rozruchową paliwa ?

odepnij G62 i spróbuj wtedy odpalic.Jak zapali od strzała to pompa do regeneracji lub korekta mapy

korekte mapy moge sam wykonac za pomocą vag-com ? Jakie sa koszty regeneracji pompy ?I czy to faktycznie moze byc pompa jak pali na zimnym bez problemu ?

Opublikowano

na początek zwiększył bym dawkę rozruchową vagiem. Jeśli po tej operacji będzie palił na ciepłym dużo lepiej to pompa już wysłużona...

Opublikowano
na początek zwiększył bym dawkę rozruchową vagiem.

..

to nic raczej nie da za mała "regulacja":naughty:

Opublikowano

Wklejam loga:

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/ptaku666_76528.html

dawkę rozruchową mam 32768 czyli chyba taka jak w oryginale. Na ile ja przestawic ?

Wskazania:

RPM: 861/min Inj. Quantity: 21.0 mg/str Ign Timing 1.5 BTDC Temperatura: 85

Opublikowano

Korekta mapy u tunera uleczy twoje auto.

Opublikowano
na początek zwiększył bym dawkę rozruchową vagiem.

..

to nic raczej nie da za mała "regulacja":naughty:

Zwiększałem koledze dawkę również w AFN i była różnica, nie jest to napewno od strzała ale poprawa znaczna.

Opublikowano

dopiero co byl taki sam temat.

Opublikowano
na początek zwiększył bym dawkę rozruchową vagiem.

..

to nic raczej nie da za mała "regulacja":naughty:

Zwiększałem koledze dawkę również w AFN i była różnica, nie jest to napewno od strzała ale poprawa znaczna.

na jaka wartosc zwiekszyc tą dawkę ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...