Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lekkie telepanie na biegu jałowym


Lukasz_mk2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pewien mały problem u siebie (B6 AWX), a mianowicie jak auto jest zimne to wszystko jest git, a jak się zagrzeje to na wolnych obrotach rzuca silnikiem (tylko na wolnych obrotach, w czasie jazdy wszystko ok). Zauważyłem jeszcze, że jak dam mu mocno "po garach" to przypadłość ta na chwilę ustaje. Mogę jeszcze dodać, że zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku auto nie kopci nawet jak podczas postoju występują te "telepnięcia". W "01-silnik" nie ma żadnych błędów, spalanie też w normie.

zrobiłem logi statyczne grupy 4, 13 i 23 czy na nich coś widać?

Grupy: 004,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/kotlarz_76892.html

odrazu dodam, że nie znam się na diagnozie vag i nie jestem pewien czy te logi zostały dobrze zrobione.

Te różnice w obrotach mniej więcej "w środku" logowania powstały przez dodawanie prze zemnie gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z adpalaniem nie ma żadnych problemów (czy to teraz jak jest ciepło, czy podczas -20C mrozu), ogólnie auto oprócz telepania nie ma żadnych innych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym się podłączyć do tematu,u mnie ciężko z odpalaniem,raz dobrze raz źle czyli po 2 sekundach.Wymieniłem akumulator i poprawa była przez kilka dni za każdym razem na cyknięcie odpalał.Nie wykazuje żadnych błędów.Z tego co wiem to dwu mass do wymiany.Czy dwu mass może mieć wpływ na odpalanie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwumas nie ma nic do odpalania i poza tym jak by dwumas był do wymiany to autem by telepało non-stop, a nie tylko od czasu do czasu - przynajmniej takie jest moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach