Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lekkie telepanie na biegu jałowym


Lukasz_mk2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pewien mały problem u siebie (B6 AWX), a mianowicie jak auto jest zimne to wszystko jest git, a jak się zagrzeje to na wolnych obrotach rzuca silnikiem (tylko na wolnych obrotach, w czasie jazdy wszystko ok). Zauważyłem jeszcze, że jak dam mu mocno "po garach" to przypadłość ta na chwilę ustaje. Mogę jeszcze dodać, że zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku auto nie kopci nawet jak podczas postoju występują te "telepnięcia". W "01-silnik" nie ma żadnych błędów, spalanie też w normie.

zrobiłem logi statyczne grupy 4, 13 i 23 czy na nich coś widać?

Grupy: 004,013,023 - http://vaglog.rtnet.pl/kotlarz_76892.html

odrazu dodam, że nie znam się na diagnozie vag i nie jestem pewien czy te logi zostały dobrze zrobione.

Te różnice w obrotach mniej więcej "w środku" logowania powstały przez dodawanie prze zemnie gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z adpalaniem nie ma żadnych problemów (czy to teraz jak jest ciepło, czy podczas -20C mrozu), ogólnie auto oprócz telepania nie ma żadnych innych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym się podłączyć do tematu,u mnie ciężko z odpalaniem,raz dobrze raz źle czyli po 2 sekundach.Wymieniłem akumulator i poprawa była przez kilka dni za każdym razem na cyknięcie odpalał.Nie wykazuje żadnych błędów.Z tego co wiem to dwu mass do wymiany.Czy dwu mass może mieć wpływ na odpalanie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwumas nie ma nic do odpalania i poza tym jak by dwumas był do wymiany to autem by telepało non-stop, a nie tylko od czasu do czasu - przynajmniej takie jest moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy sprawdzał (mechanik) i mówi że wszystkie ładnie pracują.Nie wiem jak długo są zamontowane,mam ja 4 lata i nic nie wymieniałem przez ten czas.Wyczytałem,że może to byc też problem czujnika temperatury cieczy,co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik można sprawdzić vagiem, poszukaj na forum było już o tym pisane jak to dokładnie zrobić

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Sprawdż dawkę wtryskiwaczy. Mogą być wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy, dla tego na ciepłym telepie silnikiem. Na co dzień mam do czynienie z tymi silnikami jest to częsta przypadłość szczególnie jak samochód ma duży przebieg.

---------- Post added at 10:06 ---------- Previous post was at 10:00 ----------

nie zawsze VAG czy VAS wykazuje błąd czujnika płynu chłodzącego więc warto sprawdzić, również warto sprawdzić zaworek który znajduje się na filtrze paliwa, jeżeli nie jest szczelny to wiadomo paliwo może się cofać chociaż jest to przypadłość 2.5 TDI ale sprawdzic można

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HK416 a jak mogę sprawdzić wyrobienie tych gniazd, albo jak sprawdzić dawki i jak ewentualnie to naprawić, oraz jaki może być przybliżony koszt tej naprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciągasz pompowtrysk i zaglądasz do środka głowicy, możesz wsadzic tam palec i pomacac po gładzi jak pod popaluchem poczujesz nierówności to problem czyli jest wyrobione, na oko też widać będzie takie wyżłobienie. Dawki sprawdza się VAG lub VAS . Naprawa nastepująca. Jak gniazda nie są mocno wyrąbane to mozna delikatnie papierkiem szciernym przejechac te wyżłobienia zniwelowac to, założyć nowy komplet uszczelek na pompowtrysk obowiązkowa najlepiej oryginał bo reszta nadaje się do du...., znam to z praktyki, regulacja popowtrysków i powinno smigać jeszcze przez długi czas. Jak są mocno wyrąbane gniazda no to nowa głowica. Ta pierwsza opcja w Wawie kosztuje około 500-550 z częsciami i robocizną ta druga z głowicą to jak się domyślasz o wiele drożej grubo ponad 1000zł. Szkoda że nie mieszkasz w wawie to bym ci pomogł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w której grupie zbadać te dawki i jakie dawki są odpowiednie??? Co do tych pompek to mniemam że powiedzmy jak bym je wykręcił i nawet jak by wszystko z gniazdami było ok to zakładając je z powrotem i tak trzeba te uszczelki nowe założyć bo składając to na starych będzie dziadostwo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

013 i 023 szczególy w dziale Diagnostyka Vag najlepiej wszystkie logi zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknąłem na ten twoj wykres i dawki wtrysków masz w porządku, czyli pompowtryski działają dobrze.
dobre to sa 1 i 4 a 2 i 3 to juz biedne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wina leży po stronie wyrobionych gniazd, a jak bym z tym chwile jeszcze poczekał to będzie coraz gorzej czy to powiedzmy zatrzymuje się na jakimś poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...