Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie ma mocy do 2,5/3tys obrotów


Fernando

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie, dziś wymieniałem postojówki + bezpieczniki, no i pierwszy raz odpalałem dziś samochód po tej wymianie, poczułem że auto niema mocy, wczoraj wieczorem jeszcze wszystko było ok, pojechałem zatankować bo rezerwa sie zapaliła więc pomyślałem że może pomoże, zatankowałem nawet Verve. Samochód niema mocy na (chodzi o biegi)

1 - wszystko ok.

2 - średnio ok przy 2,5 tys obrotów zmieniam na 3 obroty spadają poniżej 2tys i muli tak do 2,5-3tys obrotów potem dostaje kopa jak oczywiście przekroczę 3tys obr.

piszę jak dziś dzień z samochodem wyglądał bo wszystko jest istotne, jeżeli ktoś nie rozumie mojego problemu to niech piszę może jakoś inaczej mi się uda wytłumaczyć.

Co to może być?

Jakieś 2-3tyg temu miałem podobną sytuację na autostradzie, przywaliłem mu przed autostradą na 3(bieg) do 4 tys obrotów, wjeżdżam na autostradę i niema mocy po góre jak jechałem to aż autku prędkość spadała redukcja nic nie pomagała, no ale potem zatrzymaliśmy się w mcdonald silnik zgasiłem i tak z 20 min postał, jak ruszyliśmy dalej w trasę to wszystko było już ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprawdopodobniej masz zapieczona geometrie ale bez podłaczenia i logów to wruzenie z fusów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kolego w turbinie jest zmienna geometria. Kolego kabel laptop w dlon i zrob logi komplente. Bedzie obraz co sie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok 150-200zl bedzie kosztowalo wyczyszczenie turbiny. Trzeba ja z auta wyjac, rozmontowac i dobrze wyczyscic - ja robilem to dwa razy. Gdy problem powracal, zdecydowalem sie na regeneracje;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie dodatkowo przepływomierz. Miałem takie same objawy, nawet po regeneracji turbiny efekt był taki jak u ciebie: od 2500 obr. dostawał kopa. Po wymianie przepływomierza na nowy nie to samo auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podepnę się pod temat, ponieważ mam podobny problem.

Turbo się zacinało już nagminnie, brało 100/100 oleju- zregenerowane, koszt 1200zł. (Podobno było tak rozprute, że tylko obudowa została, nawet koło kompresji zmienili czy jakoś tak)

Sterownik N75 zmieniony na nowy.

Spodziewałem się drugiego życia auta, że wreszcie będzie takie jak je kupiłem, czyli dynamiczne- nic z tego.

Turbo już nie rozłącza, ok, ale czuć że ciągnie ładnie dopiero od 2500-3000 obrotów tak jak u kolegi autora wątku.

Auto ma jakby laga- opóźnienie. Wciskam pedał gazu to tak po sekundzie dopiero łapie i ciągnie.

Kiedy tylko je kupiłem po dotknięciu pedału gazu obrotomierz dosłownie momentalnie szalał, teraz ma te dziwne opóźnienie.

Zastanawiam się nad dwoma rzeczami:

1. Zapchany katalizator? (Niby nie, wg mechanika który zmieniał turbo, ale boję się, że nawet tam nie zajrzał, tylko od tak sobie strzelił, że katalizator ok)

2. Przepływomierz do wymiany?

Proszę, poradźcie!

P.S. jac0205, gdzie kupiłeś nowy przepływomierz? Allegro? Sklep? Jaki koszt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też podejrzewałem katalizator ale miałem możliwość sprawdzić z innego wozu dobry przepływomierz no i wszystko wtedy wyszło.

Kupiłem w sklepie (nie serwis) za 350,00 zł . Brałem ostatni egz. i spuścili z ceny. W innych krzyczeli 360-370. Ori Bosch oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka Bosh jest na Allegro w granicach 250-260zł... Jednak na Allegro strach kupować. :P Może ktoś kupował i może się pochwalić czy wszystko jest ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pół żartem pół serio, Nie wiem jak ale moj audik jest chyba jakimś transformersem(takim http://www.youtube.com/watch?v=YLaht9UHL1I), samo się naprawiło, oczywiście przed naprawą mówiłem mu że dużo mam wydatków i żeby poczekał jak da rade, i z rana odpalam, jadę, wszystko ok, do tej pory, przyśpiesza już normalnie jak depnę tak leci, niema efektu nitro na 2500obrotach, a tak szczerze mówiąc to usuwałem błędy z komputera samochodu, bo miałem problem z AirBag-iem, był błąd z air i silnik błąd teraz nie pamiętam jaki to był błąd, usunąłem, i nast. dnia było ok. Może to coś miało wspólnego z moim problemem. Jak problem powróci to znów odpiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...