ucho Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 w zaworku jest złamana rurka na której powinien być założony wężyk podcisnieniowy Co grozi jak pojezdze jeszcze trochę,pewno już sporo przejechane z tak odpiętym.Turbo pewno się szybciej zużyje i co jeszcze.Teraz silnik działa dobrze. Ten wężyk z drugiej strony powinien być podłączony do czego bo okazało się ,że jest odłączony?
poziek Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 w zaworku jest złamana rurka na której powinien być założony wężyk podcisnieniowy Co grozi jak pojezdze jeszcze trochę,pewno już sporo przejechane z tak odpiętym.Turbo pewno się szybciej zużyje i co jeszcze.Teraz silnik działa dobrze. Ten wężyk z drugiej strony powinien być podłączony do czego bo okazało się ,że jest odłączony? kategorycznie nie możesz jeździć tak autem
ucho Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 wiem ,że nie powinienem z tym jeździć,czy mozna go kupić tylko w serwisie ASO jaki ma numer . No i gdzie wpiąć ten wężyk pod kolektorem,w co[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2008, 20:10 _________________________________________________mało cos odpowiedzi na mój problem,a czy jak mam odpiety ten wężyk to DV nie działa podobnie jak blow off,nadmiar ciśnienia z turbo idzie do atmosfery.Tylko,że w tym przypadku powinien być ogranicznik tego cisnienia nadmiarowego,czy nie tak? W wielu serwisach jak pytałem o ten zawór upustowy DV ,robili wielkie oczy,nawet niby doswiadczeni i dobrzy fachowcy.Może to jednak nie jest ,aż taki ważny zawór.Wszyscy mylili z n75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się