Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 APU] Złamany dziubek w DV


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w zaworku jest złamana rurka na której powinien być założony wężyk podcisnieniowy

Co grozi jak pojezdze jeszcze trochę,pewno już sporo przejechane z tak odpiętym.Turbo pewno się szybciej zużyje i co jeszcze.Teraz silnik działa dobrze.

Ten wężyk z drugiej strony powinien być podłączony do czego bo okazało się ,że jest odłączony?

Opublikowano

w zaworku jest złamana rurka na której powinien być założony wężyk podcisnieniowy

Co grozi jak pojezdze jeszcze trochę,pewno już sporo przejechane z tak odpiętym.Turbo pewno się szybciej zużyje i co jeszcze.Teraz silnik działa dobrze.

Ten wężyk z drugiej strony powinien być podłączony do czego bo okazało się ,że jest odłączony?

kategorycznie nie możesz jeździć tak autem :thumbdown:

Opublikowano

wiem ,że nie powinienem z tym jeździć,czy mozna go kupić tylko w serwisie ASO jaki ma numer .

No i gdzie wpiąć ten wężyk pod kolektorem,w co[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2008, 20:10 _________________________________________________mało cos odpowiedzi na mój problem,a czy jak mam odpiety ten wężyk to DV nie działa podobnie jak blow off,nadmiar ciśnienia z turbo idzie do atmosfery.Tylko,że w tym przypadku powinien być ogranicznik tego cisnienia nadmiarowego,czy nie tak?

W wielu serwisach jak pytałem o ten zawór upustowy DV ,robili wielkie oczy,nawet niby doswiadczeni i dobrzy fachowcy.Może to jednak nie jest ,aż taki ważny zawór.Wszyscy mylili z n75

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...