Szymoonk Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 proszę o analizę logów i odpowiedz na kilka pytań: grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/739c82d6a16a4408.html grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4b245d49b812b51.html grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a8d1d10e869f6d9.html Mam pytanie dotyczące turbiny a mianowicie jego sterowania, W która stronę porusza sie sztanga w tym silniku w prawo czy w lewo po ruszeniu z miejsca? Czy wąż który prowadzi do gruszki umiejscowionej na końcu tej sztangi zasysa powietrze czy wypuszcza? http://img149.imageshack.us/img149/4127/westezo7.jpg Zadaje te pytania ponieważ sztanga u mnie była skręcona prawie na max i nie wiem jak mam ja teraz ustawić żeby było dobrze (brak zawleczki dlatego ktoś skręcił ja na max żeby nie spadła) I w jakiej pozycji znajduje sie element w którym sztanga łączy sie z turbina? jest "obrócona" w prawo czy na wprost ?
sokolnh Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Opublikowano 24 Kwietnia 2008 w lewo, ciśnienie jest wytwarzane i wypycha sztange
spanky Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 sterowane nadcisnieniem ... co do logow to najprawdopodobniej masz zle wyregulowana sztange ....
Szymoonk Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Doprowadziłem sztangę do porządku nie wpada już w tryb awaryjny lecz dalej nie ciągnie od niskich obrotów. praktycznie trzeba go pchać zanim nie osiągnie 2000 obrotów a to logi po moich działaniach: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4fd013b914b4f05f.html
spanky Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 sprobuj podmienic N75 ... katalizator masz ?
Szymoonk Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 kata nie ma a zaworek był kupiony nowy w serwisie bo mechanik mówił ze stary był zepsuty ponieważ wpadał w tryb awaryjny, ale wiem już ze wpadał w ten tryb z powodu sztangi..
spanky Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 kata nie ma a zaworek był kupiony nowy w serwisie bo mechanik mówił ze stary był zepsuty ponieważ wpadał w tryb awaryjny, ale wiem już ze wpadał w ten tryb z powodu sztangi.. a N75 jest dobrze podpiety ?
Szymoonk Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 chyba tak bo mechanik podpinał a jest gdzieś na forum rozpiska jak go podłączyć ?
spanky Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 chyba tak bo mechanik podpinał a jest gdzieś na forum rozpiska jak go podłączyć ? jest .. poszukaj ... [to lepiej sprawdz a i szczelnosc przewodow od zaworka tez podprawdzaj]
Szymoonk Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Z zaworkiem jest wszystko ok... i przewody tez są dobre a co pokazuje tabela "Duty cycle Boost Valvle" w logach? bo wartości są trochę za niskie? Pomocy nie mam już sil do tego auta
spanky Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 co pokazuje tabela "Duty cycle Boost Valvle" w logach? bo wartości są trochę za niskie? wysterowanie [wspolczynnik trwania impulsu otwarcia] N75 ....
sokolnh Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 wyglada jakby n75 zle sterował albo "bączek" ma jakąś nieszczelność
spanky Opublikowano 25 Kwietnia 2008 Opublikowano 25 Kwietnia 2008 albo "bączek" ma jakąś nieszczelność masz na mysli gruche ... ?
Szymoonk Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2008 ale ten "baczek"jest chyba dobry bo w pierwszym logu gdy auto wpadło w tryb awaryjny współczynnik pokazuje 94% i sie utrzymuje ? czy sie mylę ?[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2008, 00:50 _________________________________________________mimo iż przewody ciśnieniowe wydaja sie ok kupie jednak nowe i czy muszą mieć odpowiednia długość bo u mnie były już raz przycięte ?[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2008, 16:35 _________________________________________________Czy może mi ktoś napisać jak działa zawór upustowy przy turbinie ? czyli co sie dzieje gdy n75 otworzy sie i wypycha sztangę z gruszki?
spanky Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Czy może mi ktoś napisać jak działa zawór upustowy przy turbinie ? czyli co sie dzieje gdy n75 otworzy sie i wypycha sztangę z gruszki? Jeżeli doładowanie rośnie ponad wymagane wtedy sztanga (sterowana przez ECU przy pomocy [N75]) podnosi sie wypuszczając spaliny kanałem bocznym omijajac strone goraca turbiny .Spada predkosc obrotowa turbiny a co za tym idzie spada wartosc doladowania.
Szymoonk Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2008 czyli N75 steruje tylko "odcięciem" doładowania a nie samym doładowaniem w takim razie to ze mam słabe ciśnienie od niskich obrotów nie jest przyczyna N75 tylko wyrazie czegoś innego . Rozebrałem dziś cały dolot i dziur brak
sokolnh Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 no u Ciebie to wyglada tak jakby zawór upustowy był prawie cały czas otwarty, a że N75 steruje nim także tak jak spanky juz napisał, sprobuj go podmienić
spanky Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 czyli N75 steruje tylko "odcięciem" doładowania a nie samym doładowaniem w takim razie to ze mam słabe ciśnienie od niskich obrotów nie jest przyczyna N75 tylko wyrazie czegoś innego . Rozebrałem dziś cały dolot i dziur brak ja bym jednak sprobowal podmienic N75 ...
Szymoonk Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Opublikowano 24 Maja 2008 czy kont początkowy wtrysku może być na poziomie 39-41 i co tak w ogóle powoduje przestawiony kont wytrysku ? oraz jaki może być powód zmniejszonej dawki paliwa przy niskich obrotach ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się