Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

proszę o analizę logów i odpowiedz na kilka pytań:

grupa 011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/739c82d6a16a4408.html

grupa 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4b245d49b812b51.html

grupa 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a8d1d10e869f6d9.html

Mam pytanie dotyczące turbiny a mianowicie jego sterowania,

W która stronę porusza sie sztanga w tym silniku w prawo czy w lewo po ruszeniu z miejsca?

Czy wąż który prowadzi do gruszki umiejscowionej na końcu tej sztangi zasysa powietrze czy wypuszcza?

http://img149.imageshack.us/img149/4127/westezo7.jpg

Zadaje te pytania ponieważ sztanga u mnie była skręcona prawie na max i nie wiem jak mam ja teraz ustawić żeby było dobrze (brak zawleczki dlatego ktoś skręcił ja na max żeby nie spadła)

I w jakiej pozycji znajduje sie element w którym sztanga łączy sie z turbina? jest "obrócona" w prawo czy na wprost ?

Opublikowano

w lewo,

ciśnienie jest wytwarzane i wypycha sztange

Opublikowano

sterowane nadcisnieniem ...

co do logow to najprawdopodobniej masz zle wyregulowana sztange ....

Opublikowano

sprobuj podmienic N75 ...

katalizator masz ?

Opublikowano

kata nie ma a zaworek był kupiony nowy w serwisie bo mechanik mówił ze stary był zepsuty ponieważ wpadał w tryb awaryjny, ale wiem już ze wpadał w ten tryb z powodu sztangi..

Opublikowano

kata nie ma a zaworek był kupiony nowy w serwisie bo mechanik mówił ze stary był zepsuty ponieważ wpadał w tryb awaryjny, ale wiem już ze wpadał w ten tryb z powodu sztangi..

a N75 jest dobrze podpiety ?

Opublikowano

chyba tak bo mechanik podpinał a jest gdzieś na forum rozpiska jak go podłączyć ?

jest .. poszukaj ... [to lepiej sprawdz a i szczelnosc przewodow od zaworka tez podprawdzaj]

Opublikowano

Z zaworkiem jest wszystko ok... i przewody tez są dobre a co pokazuje tabela "Duty cycle Boost Valvle" w logach? bo wartości są trochę za niskie?

Pomocy nie mam już sil do tego auta

Opublikowano

co pokazuje tabela "Duty cycle Boost Valvle" w logach? bo wartości są trochę za niskie?

wysterowanie [wspolczynnik trwania impulsu otwarcia] N75 ....

Opublikowano

wyglada jakby n75 zle sterował

albo "bączek" ma jakąś nieszczelność :mysli:

Opublikowano

albo "bączek" ma jakąś nieszczelność :mysli:

masz na mysli gruche ... ?

Opublikowano

tak

Opublikowano

ale ten "baczek"jest chyba dobry bo w pierwszym logu gdy auto wpadło w tryb awaryjny współczynnik pokazuje 94% i sie utrzymuje ? czy sie mylę ?[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2008, 00:50 _________________________________________________mimo iż przewody ciśnieniowe wydaja sie ok kupie jednak nowe i czy muszą mieć odpowiednia długość bo u mnie były już raz przycięte ?[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2008, 16:35 _________________________________________________Czy może mi ktoś napisać jak działa zawór upustowy przy turbinie ? czyli co sie dzieje gdy n75 otworzy sie i wypycha sztangę z gruszki?

Opublikowano

Czy może mi ktoś napisać jak działa zawór upustowy przy turbinie ? czyli co sie dzieje gdy n75 otworzy sie i wypycha sztangę z gruszki?

Jeżeli doładowanie rośnie ponad wymagane wtedy sztanga (sterowana przez ECU przy pomocy [N75]) podnosi sie wypuszczając spaliny kanałem bocznym omijajac strone goraca turbiny .Spada predkosc obrotowa turbiny a co za tym idzie spada wartosc doladowania.

Opublikowano

czyli N75 steruje tylko "odcięciem" doładowania a nie samym doładowaniem w takim razie to ze mam słabe ciśnienie od niskich obrotów nie jest przyczyna N75 tylko wyrazie czegoś innego . Rozebrałem dziś cały dolot i dziur brak

Opublikowano

no u Ciebie to wyglada tak jakby zawór upustowy był prawie cały czas otwarty, a że N75 steruje nim także tak jak spanky juz napisał, sprobuj go podmienić

Opublikowano

czyli N75 steruje tylko "odcięciem" doładowania a nie samym doładowaniem w takim razie to ze mam słabe ciśnienie od niskich obrotów nie jest przyczyna N75 tylko wyrazie czegoś innego . Rozebrałem dziś cały dolot i dziur brak

ja bym jednak sprobowal podmienic N75 ... :wink4:

Opublikowano

czy kont początkowy wtrysku może być na poziomie 39-41 i co tak w ogóle powoduje przestawiony kont wytrysku ? oraz jaki może być powód zmniejszonej dawki paliwa przy niskich obrotach ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...