Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierówna praca i sporadyczne dławienie się silnika na wysokich obrotach


A4-Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

Mam następujący problem, który w sumie jest od dawien dawna ale nie przykuwałem mu aż tak wiele uwagi ale do czasu. Do rzeczy. Po przekroczeniu 2800 obr podczas przyspieszania obroty silnika jak by "falowały" po wskazówce obrotów widać że wskazówka się pnie, staje w miejsu, pnie sie dalej i znowu staje i zdarza się tak bo ja wiem na sekundę, półtorej i tak co kilka sekund i tylko podczas przyspieszania. Zdarza sie również że od czasu od czasu do czasu jakby silnik się zadławił bo szarpnie raz ale jedzie dalej a wracając ze zlotu w Bukowinie przy prędkości 160km/h zadusił się dwa razy w odstępie jakieś sekundy aż całą budą zatrzęsło tyle że nie zdąrzyłem spojrzeć na obrotomierz. Obejrzałem układ paliwowy pod maską i zauważyłem, że na jednej nakrętce z przewodów wysokiego ciśnienia zaraz na wyjściu z pompy jest czarny syf, gdzie pozostałe 3 nakrętki na wyjściu są czyste, tak jakby przewód się w tym miejscu pocił. Próbowałem oczyścić układ paliwowy dodatkiem STP do ON ale rezultatu zero.

Wiem że trzeba by było zrobić logi ale nie stety padła mi bateria w lapku wiec ino statyczne bym mógł zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie ze statycznych niewiele wyjdzie więc poszukam kogoś kto by mi zrobił logi dynamiczne

czyli nikt takiego problemu nie miał bo ja na nic nie trafiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dużo roboty jest z czyszczeniem nastawnika?

---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 11:08 ----------

Dobra znalazłem wątek z opisem :naughty: może to coś pomoże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie Boscha taka usługa kosztuje 130 zł. Nie sugeruj się do końca moją wypowiedzą bo i tak trzeba zrobić diagnostykę. Nie mniej jednak, tutaj objawy bardzo wyraźnie na to wskazują. Filtr paliwa kiedy był wymieniany ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie Boscha taka usługa kosztuje 130 zł. Nie sugeruj się do końca moją wypowiedzą bo i tak trzeba zrobić diagnostykę. Nie mniej jednak, tutaj objawy bardzo wyraźnie na to wskazują. Filtr paliwa kiedy był wymieniany ??

filtr paliwa wymieniałem rok temu przy wymianie oleju. Stary był cały w takim szarym szlamie tyle, że przed wymianą już miał takie zachowania. Ale nie przerywał jak teraz mu się zdarza sporadycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie Boscha taka usługa kosztuje 130 zł.

Zapomniałeś jednego zera na końcu ;-)

Bez logów dynamicznych się nie obejdzie. Jak również przyczyna może tkwić w samym nurniku (np. zabrudzenie tego elementu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie Boscha taka usługa kosztuje 130 zł.

Zapomniałeś jednego zera na końcu ;-)

Bez logów dynamicznych się nie obejdzie. Jak również przyczyna może tkwić w samym nurniku (np. zabrudzenie tego elementu).

nurniku? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworku zwrotnym z tyłu pompy, tam gdzie Ci cieknie. Potocznie mówi się o tym "nurnik". Albo to taka Olkuska gwara :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworku zwrotnym z tyłu pompy, tam gdzie Ci cieknie. Potocznie mówi się o tym "nurnik". Albo to taka Olkuska gwara :D

Trzeba było tak odrazu :decayed:

Pogadam z kimś kto by mi zrobił logi dynamiczne no chyba że są do kupienia zasilacze laptopów z zapalniczki samochodowej ale tak czy siak potrzebuję drugiej osoby, która by robiła logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie Boscha taka usługa kosztuje 130 zł.

Zapomniałeś jednego zera na końcu ;-)

Bez logów dynamicznych się nie obejdzie. Jak również przyczyna może tkwić w samym nurniku (np. zabrudzenie tego elementu).

Sorry ale wiem o co pytałem w serwisie Boscha. Czyszczenie nastawnika to nie regeneracja pompy... Masz dla przykładu: demontaż/ ocena elementów/czyszczenie/sprawdzenie elementów/wymiana uszczelnień/montaż i ustawienie zapłonu itp. łącznie 680zł w tym 130 za nastawnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa... to takie buty. 130zł biorą jak im zawieziesz same części aby przeczyścili Ci szmatką z opiłków ;-) Ale zamontowanie wszystkiego, ustawienie RSW, dawki paliwa itp. to już dodatkowy cennik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie Boscha taka usługa kosztuje 130 zł.

Zapomniałeś jednego zera na końcu ;-)

Bez logów dynamicznych się nie obejdzie. Jak również przyczyna może tkwić w samym nurniku (np. zabrudzenie tego elementu).

Sorry ale wiem o co pytałem w serwisie Boscha. Czyszczenie nastawnika to nie regeneracja pompy... Masz dla przykładu: demontaż/ ocena elementów/czyszczenie/sprawdzenie elementów/wymiana uszczelnień/montaż i ustawienie zapłonu itp. łącznie 680zł w tym 130 za nastawnik.

:shock3: no to ładnie wołają za regenerację pompy :decayed: może uda się zrobić logi końcem tyg. to wkleję tu wyniki pomiarów :wink: ewentualnie do odpowiedniego działu wrzucę je jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...