Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Nowa sekwencja z montażem, 3 lata gwarancji za 1400zl Wrocław co myślicie ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od 8 lat jeżdżę na LPG i od 8 lat słyszę że gaz ma być nieopłacalny... Teraz kolejne auto i kolejna instalacja LPG :wink: pomyśl że z każdym kilometrem na benzynie gazik już by się zwracał :wink: co do instalacji czasem lepiej dopłacić i być naprawdę zadowolonym, nie mówię że akurat ta oferta jest zła, na pewno polecam Ci popytać o opinie na temat tego warsztatu, może nawet zadzwonić do nich i podpytać co i jak, żeby się nie okazało że to tylko zbieranina pozostalości na magazynie i chcą się tylko tego pozbyć, choć z punktu widzenia właściciela warsztatu lepiej nie montować badziewia bo złe opinie jak wiadomo szybko się rozchodzą, ale sprawdzić nie zaszkodzi :-)

Opublikowano

Dołożyć z 1000zł i założyć porządną instalację u polecanego gazownika.

To, co trafi pod maskę za 1399zł będzie na pewno wymagało poprawy/doinwestowania i sporo czasu i nerwów.

Na pewno pójdzie ESGI2 z reduktorem STEFANELLI GEO i wtryskami VALTEKOpodobnymi, czyli zestaw składający się ze słabiutkiej elektroniki, niewystarczającego reduktora(nie dawał rady za bardzo przy silniku 1,6 i 113KM) i beznadziejnych wtrysków. Za tą cenę montaż pewnie też będzie pozostawiał wiele do życzenia.