Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odpowietrzenie pompy abs po wymianie


grucha1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.wymieniłem pompe absu cały ten blok i od tego mometu mam schody.na wyłączonym silniku pedał mam twardy czyli sero trzyma a jak włącze autko to pedał miekki.Obstawiam na zapowietrzona pompe bo druga wstawiłem sucha.jak to ustrojstwo dobrze odpowietrzyć?? na zaciskach juz ćwiczyłem.Wychodzi na to że mam powietrze w tym bloku, nie ma tam żadnego ręcznego odpowietrznika?wyczytałem ze mozna przez kompa, co prawda mam kabel ale on pracuje tylko z polskim vagiem i vwtool.czy tymi programami idzie odpowietrzyc pompe?jak???.Z góry dziekuje za zainteresowanie i pomoc. Mam nadzieje że ktoś mi pomoże bo jazda z takim miekkim pedałem hamulca to zgroza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B5 nie można chyba odpowietrzać VAG-iem. Najlepiej udać się na warsztat gdzie mają maszynę do ciśnieniowej wymiany płynu hamulcowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grucha, po jaki C.uj zmieniales blok ABS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniałem blok bo mi pedał blokowało deba i hamulców zero.a jak miałem wyciągniety bezpiecznik od abs to było ok.także padło na blok.

To jak ja mam to odpowietrzyć?bo mam miekki pedał na włączonym aucie a na zgaszonym dęba stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniałem blok bo mi pedał blokowało deba i hamulców zero.a jak miałem wyciągniety bezpiecznik od abs to było ok.także padło na blok.

To jak ja mam to odpowietrzyć?bo mam miekki pedał na włączonym aucie a na zgaszonym dęba stoi.

Sam nie czytasz odpowiedzi na swoje pytanie. Napisałem Ci w drugim poście co zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nic nie da

niepotrzebnie rozszczelniałes układ, wystarczyło wymienic sam sterownik

czyj to było pomysł, Twój czy mechanika ?

jak Twój to jestes kolego w czarnej d...pie, jak mechanika to jego problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomysł byl moj ale z inicjatywa mechanika.pozatym to jest pompka bez odłaczanego sterownika.wedlug mechanika to ona jest starego typu.ten sterownik jest na stale a nie odłączany.pozatym jakos to chyba da sie odpowietrzyc bo to jest czesc wymienna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.04.2012 o 18:13, Dev napisał:

to nic nie da

niepotrzebnie rozszczelniałes układ, wystarczyło wymienic sam sterownik

czyj to było pomysł, Twój czy mechanika ?

jak Twój to jestes kolego w czarnej d...pie, jak mechanika to jego problem

odkopie temat. Będę chciał wymienić pompę abs pod quattro i teraz Dev pytanie do Ciebie wystarczy wymienić sam sterownik jak dobrze rozumiem? nie muszę zmieniać całego układu tylko przełożyć sterownik, mój fwd i założyć od 4wd? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2017 o 12:07, Klawisz-84 napisał:

odkopie temat. Będę chciał wymienić pompę abs pod quattro i teraz Dev pytanie do Ciebie wystarczy wymienić sam sterownik jak dobrze rozumiem? nie muszę zmieniać całego układu tylko przełożyć sterownik, mój fwd i założyć od 4wd? 

Jak ogarnąłeś temat pompy ? Czeka mnie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...