lmatys Opublikowano 6 Listopada 2006 Opublikowano 6 Listopada 2006 Witam. Dzis podczas jazdy w miescie stojac w korku zapalila mi sie lampka silnika. Wylaczam silnik, zapalam, znowu wylaczam i zapalam, nadal blad jest. No to jade do kumpla, podpinamy Vaga, i wywalilo bleda takiego: Control Module Part Number: 8E0 909 518 M Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0002 Software Coding: 0011701 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded No to kasujemy bleda, odpalam, bleda nie ma...jedziemy na jazde probna i nadal go nie ma. Czy ktos potrafi mi dokladnie powiedziec co sie dzieje? Dodam, iz dzis mialem wymianiany olej, filtr powietrza, pyłkowy, oraz świece... Moze mekanik cos skopal? Pozdrawiam.
pre_pl Opublikowano 6 Listopada 2006 Opublikowano 6 Listopada 2006 16825 P0441 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – niewłaściwy przepływ odpowietrzania A A nie tankowałeś ostatnio do pełna ?
lmatys Opublikowano 6 Listopada 2006 Autor Opublikowano 6 Listopada 2006 16825 P0441 System kontroli emisji wydechu (EVAP) – niewłaściwy przepływ odpowietrzania A A nie tankowałeś ostatnio do pełna ? ...zawsze tankuje do pełna.. ..błąd wyskoczyl gdy mialem jakies 1/2 baku Pozdrawiam. P.S-co sie zaczyna psuć?;-)
pre_pl Opublikowano 6 Listopada 2006 Opublikowano 6 Listopada 2006 błąd wyskoczyl gdy mialem jakies 1/2 baku no tak, ale nie sprawdzałeś błędów zaraz po zatankowaniu ? A błąd już mógł być.. Ja to tłumaczę tak sobie : zalałeś przez odpowietrzanie węgiel aktywny Tu trochę o EVAPie (tak w ogóle to chyba patent Ford'a): Układ EVAP zapobiega przedostawaniu się węglowodorów z układu zasilania do atmosfery. Opary paliwa gromadzone są w specjalnym pojemniku z węglem aktywnym (pochłaniaczu). Elektroniczny system sterowania, w czasie pracy silnika opróżnia pojemnik z par paliwa, jednocześnie otwierając zawór doprowadzający do niego świeże powietrze. Dzięki temu filtr jest regenerowany i nie wymaga konserwacji i obsługi przez cały czas eksploatacji. Opary paliwa z pochłaniacza kierowane są do kolektora dolotowego, a następnie są spalane w silniku. A to się "psuje" : Ale jak się błąd nie powtarza, to pewno zostało wsio "przepalone" Ja bym się zbytnio nie przejmował, ale podłącz VAG co jakiś czas.
lmatys Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Opublikowano 9 Listopada 2006 Witam. Wiec tak, po skasowaniu bledu przejechalem jakies 200 km (moze z dwa dni), i dzis ponownie mi sie zapalila kontrolka. Podpialem VAG'a, i jest dokladnie ten sam blad: 1 Fault Found: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded Dodam ze w czasie wystepowania tych bledow nie tankowalem. Poprzednio mialem jakies 1/2 baku, obecnie troche ponad 1/4... Chlopaki co mam z ty zrobic? Serwis?:/ P.S-co tak na prawde trzeba wymienic by to ustapilo? Czy moze wymiana filtra powietrza moze miec na to wplyw? Dzis bylem u tego mechanika co mi robil ostatnio i mowil ze aly dolot powietrza mialem zasyfiony na maxa...a teraz jest czysciutko... Ktos ma jakies pomysly? Pozdrawiam. [ Dodano: 12-11-2006, 16:28 ] No wiec blad nadal mi wystepuje, ale ZAWSZE wtedy gdu silnik jest rozgrzany i stoje kilka minut (z wlaczonym silnikiem). Nigdy check engine nie zapala sie gdy jade... Pojechalem do serwisu, a Oni powiedieli mi ze ten blad im nic nie mowi, i ze sami musza sobie podpiac pod kompa (150 zl) ;-))). Co radzicie z tym zrobic? P.S-gdzie dokladnie znajduje sie filtr wegla aktywnego? Pozdrawiam.
TS147 Opublikowano 17 Listopada 2006 Opublikowano 17 Listopada 2006 Podepnę się do tematu . B6 2.5TDI i również po zatankowaniu do pełna wczoraj zapaliła się lampka silnika. Dzisiaj sprawdzenie na Vagu i okazało sięże to coś z emisją spalin - jakiś zawór ( :?: ). Błąd skasowany i nie pojawił się dzisiaj jeszcze kolejny raz. Jaki może byćpotencjalny koszt wymiany tego zaworu (chodzi o EGR?) jesli ponownie zapali sie lampka? Pzdr
lmatys Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Opublikowano 17 Listopada 2006 Podepnę się do tematu .B6 2.5TDI i również po zatankowaniu do pełna wczoraj zapaliła się lampka silnika. Dzisiaj sprawdzenie na Vagu i okazało sięże to coś z emisją spalin - jakiś zawór ( :?: ). Błąd skasowany i nie pojawił się dzisiaj jeszcze kolejny raz. Jaki może byćpotencjalny koszt wymiany tego zaworu (chodzi o EGR?) jesli ponownie zapali sie lampka? Pzdr Jezeli masz ten sam blad co ja to nie jest EGR...bylem wczoraj dla pewnosci w ASO. Powiedzieli ze jest to zwiazane z ukladem odpowietrzania zbiornika paliwa/ewentualnie ukladu paliwowego. Podobno nic groznego, przyczyn moze byc kilka, i ponoc zabawa z calym ukladem na caly dzien. Pozdrawiam.
pre_pl Opublikowano 17 Listopada 2006 Opublikowano 17 Listopada 2006 Błąd skasowany i nie pojawił się dzisiaj jeszcze kolejny raz. bo pewno: Ale jak się błąd nie powtarza, to pewno zostało wsio "przepalone"Ja bym się zbytnio nie przejmował, ale podłącz VAG co jakiś czas. :razz: Tak z ciekawości... Jak wy to tankujecie "do pełna" ?
lmatys Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Opublikowano 17 Listopada 2006 Błąd skasowany i nie pojawił się dzisiaj jeszcze kolejny raz. bo pewno: Ale jak się błąd nie powtarza, to pewno zostało wsio "przepalone"Ja bym się zbytnio nie przejmował, ale podłącz VAG co jakiś czas. :razz: Tak z ciekawości... Jak wy to tankujecie "do pełna" ? Ja chyba przestane do pelna...bo po ok 2-3 tankowaniach to sie stalo...nie wiem jak to mozliwe zeby Audi tak dalo d*py...dlaczego przy tankowaniu do pelna istnieje mozliwosc zalania ukladu odpowietrzania?!?!/albo wegla aktywnego...:/
pre_pl Opublikowano 17 Listopada 2006 Opublikowano 17 Listopada 2006 Ja chyba przestane do pelna...bo po ok 2-3 tankowaniach to sie stalo...nie wiem jak to mozliwe zeby Audi tak dalo d*py...dlaczego przy tankowaniu do pelna istnieje mozliwosc zalania ukladu odpowietrzania?!?!/albo wegla aktywnego...:/ Do tej pory nic takiego się u mnie nie wydarzyło.
lmatys Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Opublikowano 17 Listopada 2006 Ja chyba przestane do pelna...bo po ok 2-3 tankowaniach to sie stalo...nie wiem jak to mozliwe zeby Audi tak dalo d*py...dlaczego przy tankowaniu do pelna istnieje mozliwosc zalania ukladu odpowietrzania?!?!/albo wegla aktywnego...:/ Do tej pory nic takiego się u mnie nie wydarzyło. ...a jednak przytrafia sie ludziom dokladnie cos takiego...poczytalem tez na innych forach anglojezycznych...tez zalewaja wegiel aktywny/uklad odpowietrzania...a teraz szukac gdzie co zalane, albo zatkane ...ehh:/.
pre_pl Opublikowano 17 Listopada 2006 Opublikowano 17 Listopada 2006 poczytalem tez na innych forach anglojezycznych...tez zalewaja wegiel aktywny/uklad odpowietrzania daj linki
mcm Opublikowano 20 Listopada 2007 Opublikowano 20 Listopada 2007 3 lata tankuje do pełna i nic taaaki stary post... masz inny zupełnie silnik niż w dyskusji.. co więc Twoja odpowiedź wnosi do tematu ?Poza tym kolega auto już sprzedał... [pre_pl] [br]Dopisany: 20 Listopad 2007, 15:44 _________________________________________________nie zauważyłem daty mój błąd ale nie badzmy tacy nadgorliwi ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się