kllimek 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Witam Kolega kupił audi a6 131 km i po odpaleniu po około 1 min. zaczyna dymic na biało Od czego zacząć diagnozę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Tylko jak silnik zimny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Czy to na pewno dym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 biały dym z wydechu to lejące pompowtryskiwacze, lub płyn chłodzący dostający sie do komory spalania ( ubywa płynu chłodzącego), Ale przyczyna może być również zupełnie prozaiczna - para wodna ze spalin schładza się w zimnym układzie wydechowym będąc widoczna w postaci białego dymka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kllimek 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Tylko jak silnik zimny ? Czy tylko na zimnym to nie wiem jutro będę wiedzieć więcej. Cy to dym to na pewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malinek110 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Tak jak pisze Musashi sprawdz czy ubywa płynu chłodniczego.Sa takie testery sprawdzające obecność spalin w płynie chłodniczym.W ten sposób diagnozuje się stan uszczelki pod głowicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obel 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Za 10zl mechanik ci sprawdzi czy masz spaliny w plynie chlodniczym i wykluczysz jedna z opcji. U mnie na zimnym tez puszcza dymka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scholl22 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 U mnie regenerowałem turbinę i po nagrzaniu silnika kopci na biało. Przed regeneracją tego nie było. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy? Ubywa trochę oleju . Wcześniej nie było ubytków oleju. Jak sprawdzić czy nie puściły uszczelniacze na turbinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 U mnie regenerowałem turbinę i po nagrzaniu silnika kopci na biało. Przed regeneracją tego nie było. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy? Ubywa trochę oleju . Wcześniej nie było ubytków oleju. Jak sprawdzić czy nie puściły uszczelniacze na turbinie? reklamuj regenerację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scholl22 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Czy można sprawdzić czy puściły uszczelniacze turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pme 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 olej w dolocie jak zdejmiesz rurę od interkulera troszeczkę może być ale nie za dużo a po stronie wydechu niebiesko z rury wydechowej może też wyciskać przez egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 ponoc to nic takiego ja bylem z tym u mechandera wszystko ok te silniki tak maja podobno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się