Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z obrotomierzem i wskaźnikiem paliwa


Adam737

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów

Mam problem ze wskazaniami obrotomierza i wskaźnika paliwa. Mianowicie obrotomierz zaniża o jakieś 200 obr/min, a wskaźnik paliwa na połowie wskazuje rezerwę i faktycznie tak jest bo dodatkowo jest sygnał dźwiękowy. Po odpaleniu auta wygląda to tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6189d1acfce5f8a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f0b0bdf3bf686a7.html

Jak wczodzę w Vag-u w zakładkę Engine - Meas blok - 001 wskazuje ok 864 rpm więc dobrze.

W grupie 17 Instruments wykonałem Output test 03 i wyszedł tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6bab4804af9752d1.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b92e57d8ac883966.html

Kodowanie było 00040, zmieniłem na 00140 ale nie przyniosło to efektu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa9e5994a55e3518.html

Wskaźnik paliwa jest zakodowany (chyba tak to się mówi) na 128 więc chyba dobrze:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f97028c3139171ff.html

wczoraj wyjąłem ze zbiornika pływak i wyczyściłem ten potencjometr ale nie pomogło.

Proszę o pomoc bo moje pomysły na razie sie skończyły. Mam jeszcze pytanie czy da się jeszcze coś zrobić Vag-iem czy zostaje wyciągnąc zegary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam ten sam problem z obrotomierzem. czy finalnie rozwiązałeś problem czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie obrotomierza to sprawdź czy kostka przy skrzyni biegów nie jest zalana wodą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś musiał grzebać przy liczniku. Zdejmij szybkę, wyjmij wskazówkę od poziomu paliwa, ustaw jak należy, a potem ewentualnie skoryguj vagiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w liczniku na 1000% ktoś grzebał bo chromowane ringi są założone których fabrycznie nie ma, dodatkowo woltomierz w stanie spoczynku pokazuje 8 V po odpaleniu wychodzi poza 16...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w liczniku na 1000% ktoś grzebał bo chromowane ringi są założone których fabrycznie nie ma, dodatkowo woltomierz w stanie spoczynku pokazuje 8 V po odpaleniu wychodzi poza 16...

No to bankowo byle jak poskladane, zrób jak napisałem, nic to nie kosztuje a masz bardzo duże prawdopodobieństwo, że rozwiążesz problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz czyli wyjciągnać licznik, zdjąść szybke i wskazówki poprawić? a je sie wyjmuje i wkłada czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...