Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem - Check Engine - kto pomoże z Vagiem ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was,

Mam problem wybrałem się na Swięta do rodziny do Nowego Sącza

i dzisiaj ruszając nie do końca dobrze pusciłem sprzęgło, auto szarpnęlo

i zgasło. Zapaliłem ponownie ale został błąd "check engine"

Mam pytanie Czy jest mozliwe ze to przypadkowy bład ?

ale czy przy nastepnym uruchomieniu nie powinien zgasnąć automatycznie ?

Próbowałem gasić i zapalać i nic. Na Fisie nic nie pokazuje tzn jest OK,

tylko żółtka kontrolka silnika na liczniku. Co moge dodac,

dwa dni temu wymieniałem oleje, filtry i jeszcze czysciłem zawór EGR,

oraz uszczelniłem klapę gaszącą. 2 dni jezdzilem i luz. Teraz

jest tylko ten bład ale auto chodzi normalnie, zadnych zmian nie zauważyłem.

Czy ktos wie co moze byc przyczyną ? A jesli nie to nie ma kogoś

z Nowego Sącza ? okolic, gdzie mogłbym podjechac na podpięcie pod Vaga

i sprawdzenie co jest przyczyną ? Chciałbym przed powrotem tj sroda

byc pewny że dojadę. A moze znacie kogos z tych okolic co móglby pomóc ??

z góry dzieki

i Pozdrawiam

Lukasz

---------- Post added at 22:24 ---------- Previous post was at 21:55 ----------

Czy ktos moze dac znac czy ten check engine zólta kontrolka nie znika , dopoki sie Vaga nie podepnię ?

Opublikowano

To napisz co to był za błąd .

Opublikowano

kolega "klaczek84" to sprawdzał więc powinien wiedzieć, napisałem do niego i jak da radę to wstawi kod błędu :)

Pozdrawiam,

Łukasz

Opublikowano

I teraz jako 1 zabieg czyścimy miejsce V157 - czyli silniczek + układ elektryczny (zamknięty pod pokrywą - chyba 3 śruby) lubiący nabrać oleju i może to pomóc, natomiast po nie udanej próbie kupujemy ładną przepustnice (klape gaszącą) i nie ma problemu.

Opublikowano

U mnie rozsypała się zębatka plastikowa, wymieniłem całość .

Opublikowano

Witam

Panowie pilnie poszukuje odpowiedzi!

Mam problem z klapą gaszącą moja wywala dwa błędy 19558 i 19557 czyli padnięta na stówe elektronika (zalana olejem).

Pytanie brzmi tak:

Mierzyłem napięcie na pinach kostki 1-4 (11,7V) i 4-buda auta (11,7V) natomiast na akumulatorze mam 12,2V. Czy taki spadem napięcia może mieć wpływ na działanie przepustnicy?? Jezeli tak i musi być na kostce identyczna wartosc jak na aku to prosze o pomoc gdzie szukac przyczyny.

Dodam ze kupiłem uzywaną podpiołem błędów nie ma ale widac ze nie dziala poprawnie poniewaz sie nie zamyka tylko delikatnie widac jak drgnie (pewnie tez sie sypie a sprzedawca zapewniał ze sprawna-trzeba bedzie oddac).

Chce zaczerpnąc wiedzy przed zakupem nowej i sporym wydatkiem.

Proszę o pomoc

Dzieki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...