pawel_tl Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Witam Mam problem z przednim zawieszeniem ktorego nie moge obnizyć (do seryjnej wysokosci). Wyjąłęm cale mcphersony, założyłem nowe seryjne sprężyny i auto siadło może 0,5 cm. Skontaktowałem sie z poprzednim wlascicielem zeby sie zorientowac czy cos w tym modził i powiedzial ze gdy sprowadzil auto to bylo na sportowym zawieszeniu i jego "zaprzyjazninony" mechanik zalozyl mu "jakieś" mcphersony bez kosztow robocizny w zamian za sportowy zawias. na amorach i sprezynach nie ma zadnych oznaczen bo sa pomalowane farba... I teraz co z tym zrobic szukac calych mcphersonow do tego modelu czy same amorki wystarczy?
pawelwor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Seryjnymi sprężynami (jak sądzę 1BA) nikt jeszcze nie obniżył zawieszenia.. Jeśli sprężyny które kupiłeś były dodatkowo z V6 to przód powinien pójść do góry. Szukaj z 1BE (-20), 1BV (-30) z silnika 4cyl.
marjon Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 probuj zmienic sprezyny. mechanik ci wsadzil byle jakie z auta z niewiadomo jakim silnikiem. do kazdego silnika sa inne sprezyny:hi:
pawel_tl Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 no dobra ale zalozylem sprezyny dokladnie z tego modelu jaie maja byc i auto siadlo minimalnie więc pozostaj tylko wlozyc 1be. chyba ze amory sa nie wiadomo z czego. takze najlepsza opcja jest wlozenie kompletnych mcphersonow do tego modelu ---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:19 ---------- czylikolejny wątek: kupię mcphersony do tego modelu czyli 1.8 125 km sedan:)
pawelwor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Nie rozumiem czegoś... Miałeś 1BA i zmieniłeś na 1BA, bo tak to rozumiem?
pawel_tl Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 co siedzialo to nie wiem bo auto wyglada jak starujacy samolot. tyl siedzi tak jak ma byc a przod podniesiony o kilka cm. po rozmowie z poprzednim wlascicielem wywnioskowalem ze wlozyli nie wiadomo co, dlatego tak wysoko stoi. po zalozeniu sprezyn nowych dokladnie z tego modelu auto siadlo minimalnie, mechanik lapie sie za glowe i mowi ze moga to byc za wysokie amory skoro auto na nowych seryjnych sprezynach ledwo co siadlo
pawel_tl Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 i ta jak pisalem wczesniej caly zawias jest pomalowany farba i nie widad na nim zadnych oznaczen ani kropek na sprezynach
BizoOn Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Co ma amortyzator do wysokości auta ?
pawel_tl Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 do tych co nie rozumieja:) auto wyglada jak startujacy samolot. tyl jest seryjny a z przodu nie wiadomo co bo jest pomalowane farba. wyminilem sprezyny na takie jakie powinny byc i auto ledwo co siadlo. czyli wychodzi na to ze albo amory sa za mocne albo diabeł to robił ---------- Post added at 19:38 ---------- Previous post was at 19:37 ---------- Co ma amortyzator do wysokości auta ? no wlasnie nie wiem czy amor moze cos miec do wyskosci auta bo to moje pierwsze OOOO;p czy amory sa takie same do kazdego typu czy wszystkie sa takie same
BizoOn Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Jeżeli masz przod wyżej a tył niżej to kwestia róznicy sprężyn. To nie amortyzator odpowiada za obniżenie tylko sprężyna. Założyłeś drugie i nie było prawie róznicy z tego wynika że tył masz obniżony bardziej niż serie, czyli całkiem inne sprężyny...
pawel_tl Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 między opona a blotnikiem jest taka szpara ze wloze cala reke i jeszcze jest sporo luzu. jutro zrobie fotki i pokaze jak to wyglada
BizoOn Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Najlepszym rozwiązaniem byłoby kupno kompletu sprężyn ) 4 ( dedykowanych i założenie na auto...
pawel_tl Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 jutro na fotkach pokaze jak to wyglada. z tylu tez zalowylem nowe sprezyny i auto stalo dokladnie tak samo. i wyszlo na to ze moje tylne sa dokladnie takie same i nie ma roznicy i oddalem je do sklepu. przod tez jak na razie oddalem bo szkoda wydawac pare stowek zeby przod siadl 0,5cm a tyl pozostal tak jak byl
pawel_tl Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2012 http://www.fotosik.pl/dodaj-zdjecie/kody/?uploadCount=1&layout=3&uploadedPhotoId=a814a2f79dbbba3d przód http://www.fotosik.pl/dodaj-zdjecie/kody/?uploadCount=1&layout=3&uploadedPhotoId=6f23cea21bf13f63 tył
pawelwor Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 http://www.fotosik.pl/dodaj-zdjecie/kody/?uploadCount=1&layout=3&uploadedPhotoId=a814a2f79dbbba3d przódhttp://www.fotosik.pl/dodaj-zdjecie/kody/?uploadCount=1&layout=3&uploadedPhotoId=6f23cea21bf13f63 tył Pozwolę sobie poprawić: Tak to jeszcze nie widziałem ---------- Post added at 13:24 ---------- Previous post was at 13:22 ---------- Takiego allroada mieć i urwać dokładkę...
pawel_tl Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2012 dokladka urwana bo mi gosc mercem w przod wjechal na parkingu ale jutro juz bedzie nowy zderzak zalozony z dokladka:) a co do zawieszenia to jest zagadka co tu siedzi ze tak wysoko stoi;P
wicio150 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 dokladka urwana bo mi gosc mercem w przod wjechal na parkingu ale jutro juz bedzie nowy zderzak zalozony z dokladka:)a co do zawieszenia to jest zagadka co tu siedzi ze tak wysoko stoi;P Chyba masz amory z kombi Tak jak pisza koledzy zmien sprezyny powinno sie poprawic
pawel_tl Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2012 ale sprężyny to chyba z 1be musze wlozyc bo zalowylem nowe 1ba i tylko 0.5cm w dół poszło
vdm Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 miałem odwrotną sytuację, założyłem 1BE od przedlifta i przód usiadł mi za mocno. Po oględzinach okazało się, że kołnierz amortyzatora 1BE z przedlifta na którym opiera się sprężyna jest głębszy niż ten od 1BA Polift. Przełożyliśmy kołnierze od amorków 1BA i wszystko było ok, przód zrównał się z tyłem. Ty masz pewnie amorki z płytkim kołnierzem i musisz założyć z głębokim (różnica między tymi kołnierzami w głębokości to o ile dobrze pamiętam ok. 3-4cm) a wtedy zrównasz przód z tyłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się