piowoz22 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Witam, potrzebuje pomocy z powyzszym problemem. Audi a4 B6 1.9 TDI AVF Przystapilem do wymiany filtrow i oleju dzisiaj. Wszystko przebieglo bez problemow, natomiast auto nie odpala. Kreci, kreci, ale bez skutku. Vag nie pokazuje zadnych bledow. Dodam tylko, ze przed wymiana nie mialem najmniejszych problemow z autem. zawsze palilo od pierwszego razu. Wszystkie weze zalozone sa poprawnie na filtrze paliwa. Wyglada na to, ze uklad jest zapowietrzony. Czy jest jakas metoda (domowa) na odpowietrzenie ukladu wtryskowego? Czeka mnie jutro dluga trasa i nie ukrywam, ze auto jest niezbedne.... Dziekuje z gory za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 układ zapowietrzony, przed montazem mogłeś zalac filtr ropą wyciagnij filtr i zobacz czy jest w pełni zalany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomyx1307 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 filtr paliwa oczywiście zalałeś ropką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zalej filtr ropą i kręć ,zaopatrz się w zapasowe aku w razie czego:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin9680 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Witam! Ja tez mialem dokladnie taki sam problem po wymianie filtra paliwa. Zawsze gdy wymienialem filtr paliwa zalewalem go swieza ropa przed zalozeniem ale pechowego razu nie mialem siwezej czystej ropy do zalania filtra i zalozylem go na sucho (gdzies na forum czytalem ze niby A4 posiada uklad samoodpowietrzania sie ukladu paliwowego) i wtedy lipa , autko nie odpalilo , probowalem i krecilem rozrusznikiem chyba z 15 razy i nic. Po tych kilku nie udanych probach wyjolem filtr i zalalem go ropa ze starego filtra i po zalozeniu zaczolem dalej krecic , po paru razach wkoncu sie udalo odpalic silniczek lecz uwierz mi ze chodzil jak sieczkarnia , odpalil tak jakby na 3 cylindry i po paru sekundach sie rozkrecal az wkoncu zaczol pracowac na wszystkie gary i rowno tak jak normalnie pracuje. Tak wiec moja sugestia dla Ciebie to wyjmij filtr i zalej go do fulla swieza ropa , zaloz i probuj odpalic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 e tam pokrec go dluzej jezeli pompa sprawna w baku to odpali po 10-15sekundach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piowoz22 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 wlasnie, ze filtr byl zalany ropa do pelna...az sie z niego wylewalo. Teraz po probie krecenia jak sciagam waz z filtra to jest dosyc spore cisnienie- pryska ropa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Kolego szkoda aku i rozrusznika , zalej filtr ropą i dopiero spróbuj go odpalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piowoz22 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 filtr jest zalany do pelna po kolejnej probie odpalenia robi sie cisnienie w filtrze jakby paliwo nie szlo dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piowoz22 1 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Pokrecilem dluzej i odpalil. Kamien z serca. Dziekuje tak czy inaczej. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 nie trzeba zalewac ropa tak jak pisze vauxhall95 wystarczy wlaczyc zaplon ze dwa razy pompka w baku wyrowna wszystko pozniej trzeba pokrecic chwile i zatrybi u mnie zatrybil i zgasn przy kolejnym kreceniu odpalil po 15 sekundach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipo 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 u mnie identycznie, jak u Norberta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Ja wymieniam w taki sam sposób. Dwa razy przekręcam zapłon przed odpaleniem. Tylko jak odpali daję mu obroty na 1500 - przez chwilę go rzuca i szarpie ale nie gaśnie i później chodzi bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 tak wlasnie ma byc czasami zgasnie czasami nie ale nie trzeba zalewac filtru paliwem i da rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Nie trzeba,ale zawsze zalanie filtra ropą ułatwia odpalenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się