Befree4free Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Witam forumowiczów dziś po powrocie od rodzinki i "jak zwykle" po otwarciu maski dostrzegłem dziwne opary w lewym górnym rogu chłodnicy, bez problemu stwierdziłem że, parował lekko płyn chłodniczy... silnik był ciepły nie była to maksymalna temperatura bo czekam jeszcze na czujnik temperatury g62/2 oraz termostat w każdym bądź razie dochodzi mi też rozszczelnienie chłodnicy i tu pojawia się pytanie czy warto to spawać/ kleić płyn nie ubywa raczej paruje obszar ten jest poporstu lekko tłusty, tak jak pisałem lewy sam górn róg jak praktycznie w rejonie uszczelki pozdrawiam i dzięki za rady ja do tej pory wasza pomoc okazuje się być nieoceniona.
colins Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Ja w poprzednim aucie kupiłem chłodnicę-zamiennik za bodajże 180 zł i jeździłem kilka lat bezproblemowo aż do sprzedaży pojazdu więc uważam, że spawanie czy klejenie jest bez sensu. Lepsza nowa chińszczyzna niż łatany zgnilec. :]
richtik Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Możesz też zakleić poksiliną ja tak swoją zakleiłem i już ponad rok jeżdzę tylko musisz najpierw spuścić płyn z chłodnicy i odtłuścić polecam nitro lub benzynę... radzę też nie żałować kleju i dobrze go wcisnąć w zakamarki poczekać do rana i powinno być szczelnie. dla mnie udało się zakleić dziurę na środku chłodnicy koło wiskozy fakt że dałem placek o średnicy 8cm
janusz_stg Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 nie baw się w druciarstwo , zaskoczy cie w najmniej oczekiwanym momencie ... wymień na nową nawet zamiennik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się