Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierówne obroty silnika


gregor76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów,

Audi A4 1,8 T 150 KM multitronic z instalacją LPG

Mam problem z nierównymi obrotami silnika na zimnym i rozgrzanym silniku , nierówno pracuje , trzęsie i rzuca zarówno na benzynie jak i na gazie ,

Po podpięciu VAG-a wypluł następujące błedy:

Oczywiście zostały skasowane ale to nic nie dało

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

Całkiem niedawno wymieniałem parownik , czy może to mieć jakiś wpływ , gdzie szukać rozwiązania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak bys gdzies mial cewki na podmianke... podmienic i bys wszystko wiedzial ;)

1.8T nie ma przewodów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadają zapłony na 2 i 4 cylindrze. Wymień cewki z 2 cylindra na 1 i z 4 na 3 i po skasowaniu błędów sprawdź czy misfire będzie na 1 i 3 cylindrze. Jeśli tak to cewki do wymiany. Jeśli wszystkie cewki są od nowości warto wymienić wszystkie 4szt. + świece i mieć święty spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

Mam taki sam przypadek w mojej Audi A4 2,0 benz. wymieniłem świece oraz cewki. Na początku było ok ale zrobiłem kilka kilometrów ok 15 to są obroty nie równe, i przy zapaleniu silnika strzela mi tylko nie wiem co czy to z gaźnika lub przepustnicy potrafi nawet zgasić zadławić się silnik proszę o pomoc pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!

Mam taki sam przypadek w mojej Audi A4 2,0 benz. wymieniłem świece oraz cewki. Na początku było ok ale zrobiłem kilka kilometrów ok 15 to są obroty nie równe, i przy zapaleniu silnika strzela mi tylko nie wiem co czy to z gaźnika lub przepustnicy potrafi nawet zgasić zadławić się silnik proszę o pomoc pozdr.

Vag to podstawa :wink: jeśli nie to do sprawdzenia wszyst:wink:kie węze i wżżyki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Miałem panowie te same objawy. Kasowałem błędy i chwilę było dobrze a potem znów się zaczynało. Zacząłem od wymiany cewki ale nie pomagało. Okazało się , że rozjechała się gazowa listwa wtryskowa (na gwarancji)i dochodziło do zalewania i tym samym wypadania zapłonu. Więc przy zagazowanym silniku radzę zacząć od wizyty u dobrego gazownika, który sprawdzi czy dobrze zaprogramowany jest sterownik gazowy lub dobrze rozwiercone są dysze wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od wczoraj mam taki sam problem. Wywala mi takie błędy:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów

P0300 - 35-00 - -

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected Cylinder 4 - wypadanie zapłonów

P0304 - 35-00 - -

Miga mi kontrolka od elektroniki silnika, samochód nie mocy i telepie nim. Mam pytanko, jak się wypina/wyjmuję cewkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej specjalnym sciagaczem ale szerokom srubokretem tez sie da tylko ostroznie podwazaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...