Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Turbo BRD ZAKUP :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam pytanko od nsonie turbosprężarki BRD od 2.0TDI. Posiadam 1.9 TDI AWX 130KM i chciałbym troszke podniesc moc, wybór padł na turbo brd, z tym ze mam problem z kupnem. Na allegro są zarówno torbinki nowe, używane jak i po regeneracji. Na nowa mnie nie stać wiec bitwa trwa miedzy używka a regenerowaną i tu zaczyna się problem. Z używką nie wiadomo na co się trafi a nie mam dojsca do pewnego źródła. Natomiast różnica miedzy zregenerowan a uzywka to jakies 350zł, z tym ze: dzwoniłem do serwisu GARRETTA i informacje jaka usłyszałem trochę mnie zaniepokoiła, otóż producent nie przewiduje zestawów naprawczych do tej turbiny, co za tym idzie oni jako serwis nie wykonają takich napra, poza tym serwisant byl na tyle fer ze powiedzial mi zeby sie nie wpakowal w kanal, bo podobno regenerowane BRD sa robione na chinskich czescich, i wielokrotnie jest tak ze zaraz po zamontowaniu turbo pada, albo wywala jakies bledy i przechodzi w tryb awaryjny ze wzgledu na zmiena geometrie lopatek itp, i jesli ma mi cos polecic to kupic oryginal z pewnego zrodla ale nie regenerowane. I teraz nie wiem co zrobic, ponadto nawet nie wiem jak sie sprawdza stan zuzycia uzywanej turbinki. Prosze o pomoc

Opublikowano

Widze ze masz ten sam problem co ja ostatnio,kupowac uzywane turbo to zawsze ryzyko,chyba ze naprawde z pewnego zrodła,dlatego postawiłem na regenerowane,oczywiscie musi byc tez z pewnego zrodła,bo z tymi zestawami to bywa roznie,tak jak piszesz,ale wiem ze mozna zregenerowac takie turbo na oryginalnych czesciach.

Opublikowano

i jak Ci pracuje to zregenerowane ? ile placiłes?

Opublikowano

Witam podepne sie pod temat.

Bo jestem wlasnie po takim wydatku BRD po regeneracji kupilem na gieldzie w gliwicach a oni sa z wroclawia, kupowalem kiedys juz u nich i bylem zadowolony ale ryzyko jest zawsze, teraz tez sie boje ze mi sie wysra na trasie no ale coz taki mamy rynek i nic nato nie poradzimy, ale co do kupna to bierz po regeneracji w/w masz gwarancjie 1 rok jutro jade na chip do V-TECH katowice to zobaczymy co pokaze te turbulum pozdrawiam :)

Opublikowano

Nie mogłes lepszego Pewnego tunera wybrac?:wink:

Opublikowano

Już bylem we wrzesniu w 2011 u nich, i nie powiem zrobili tak jak chcialem mialo byc bezdymnie i bezpiecznie gla gratow w srodku do wyciagneli pod prawiae 135 km i 290 Nm troche przyjemniej sie jezdzilo i teraz juz brakuje, wiec zlego doswiadczenia nie mam ;) zobaczymy po dzisiejszym modzie, a dynosofcie bylem ale tam mial zyczenia troche zeby kupic map sensor 3Bary i cos tam jeszcze wymyslal, terminy tez ma juz oddalone, tylko ze wojtek robi indiwidualnie to jest ten plus :) jak wtuce to sie pochwale co wyplulo moje A4Q

Opublikowano

dlatego ze BRD dmucjnie pewnie 1.6 +, ale na seryjnym tez idzie wystroic:thumbup1:

Opublikowano

Ja ma u Ali zamowione na 25 jestem Ciekaw ile u mnie wyciagnie z AWX z BRD, i czy wtryski wytrzymaja

Opublikowano

180+ z 380 Nm... a Daj Boze i wiecej:wink: o ile motorownia zdrowa

Opublikowano

na seryjnej mialem 135 km i 290 Nm ale brakowalo to zakupilem BRD wtryski bosio 230 stage II i tam jeszcze kolektor AWX flansze zaslepiony egr i jak na ten moment tuner mowi ze jest 162 km i 343 Nm ale mowi ze bawi sie dalej wiec zobaczymy jaki bedzie efekt koncowy do 17 ma czas :)

Opublikowano

Witam Kolegów

Ja tez kupiłem regenerowane i nie polecam kosztował mnie to dożo zdrowia i pieniędzy.

Polecam zakup nowego lub używanego z dobrego źródła.

pozdrawiam

Opublikowano
na seryjnej mialem 135 km i 290 Nm ale brakowalo to zakupilem BRD wtryski bosio 230 stage II i tam jeszcze kolektor AWX flansze zaslepiony egr i jak na ten moment tuner mowi ze jest 162 km i 343 Nm ale mowi ze bawi sie dalej wiec zobaczymy jaki bedzie efekt koncowy do 17 ma czas :)

nie rozumiem takich tjuningow myslowych, taki nasz Polski rynek? Turba? T od BRD to lekko piszac nie jest dobry pomysl, nawet gdy jest nowa made i Rumunka. Jednemu jezdza 180tkm drugiemu 20tkm z racji ogolnego genu przeladowywania jak kolega wpomnial 1.6+ lol.

wtryski 230, BRD, kolektor, egr off i jest 162ps i 343Nm... wielka szkoda ze nic nie poczyniles z dolotem powietrza i IC lub FIMC, te IC seria w silnikach wzdloz sie nadaja na moda jak 1.6 pb.

Po drugie nie narzekajcie na regenerowane turba jak i turba hybrydowe np. cena do efektu b.korzystna (skladane i wywazane/dowazane na laserach jak i dobor najlepszych czesci zamienych, a nie hurtowo w blaszaku)... albo wywalasz 2,2 na nowe T KKKGT17 (tytanowe kolo kompresji) ktore dmucha b.super i jest duzo efektywniejsze niz producent przewiduje czyli BorgWarner, a nie wrzucac BRD rumunie samym duzym T i wiekszym wtryskiem auto nie JEDZIE jak powinno... to widac po wyniku, a jeszcze lepiej bedzie to widac po wykresie.

Sprzęglo nawet juz nie wspominam jak tuner ustawi zadane cisnienie i Nm do rpm, aby go nie smolic po 3 startach... zestrojenie sterownika pod te Turbo BRD piszesz ze w dynosofcie cos wymyslal o map sensorach, ect nie wymyslal tylko wie co robi do cholery...

a tak ode mnie, to do v-tech'a nawet bym tam tesciowej auta nie oddal :-P wydasz XX a efekt mizeria, za nim wydac ciut wiecej i chociaz miec prawdziwy fun z jazdy.

pozdrawiam.

Opublikowano

FMIC jest zrobione, przeciez nie stroił bym auta na ori IC, a napisalem ze narazie jest xxx km i xxx Nm bo nie zostal wystrojony w ten sam dzien, a jak odebralem to wyszlo 177 km i 373 Nm i powiem ze jest git i juz sie to fajnie odpycha jak na A4Q przy takiej masie. a do V-tech-u tak jak mowie nie mam narazie złego zdania, zobaczymy jak to wyjdzie puzniej :)

Opublikowano

Dzis odebralem auto z warsztatu, itercooler zamontowany + turbo BRD po regeneracji + zaslepiony egr. I mowiac szczerze to jestem WKUR..... i to malo powiedziane, bo auto zbiera sie dokladnie jak w seri albo nawet gorzej!! i nie wiem czy to turbo po regenereacji to padlo czy w ukladzie intercoolera nieszczelnosc jest, chodz gdyby byl to by kopcil i nie bylo by wogole mocy, a on sie zbiera tak jak seria albo gorzej. !!!

Powiedzcie mi prosze czy też tak mieliscie przed wgraniem programu ? bo jutro mam jechac do aligatora ale jezeli to turbo jest padniete to szkoda mi kasy zeby wydac na chip a potem znowu na korekte programu...

Opublikowano

normalka... pewnie od 2500 dopiero jedzie... a jak na 4 biegu dasz od 80 w podloge to kawe zdazysz wypic:wink:

Opublikowano

Tez tak mialem ze od 2500obr/m dopiero wstawala ale nie deptaj jej od poczatku tylko pierwsze 500 - 600 kilometrów jezdzij spokojnie a bedzie lepiej i bedzie wczesniej wstawala wiec spoko al po strojeniu banan bedziesz miał na twarzy co najmniej z tydzien :) jak co to pisz jak tam poszło.pozdro

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:55 ----------

a wracając do fmic to tez będzie gorzej bo zmieniłeś kubaturę dolotu wiec im większa kubatura tym turbo musi dłużej pompować wiec na strojeniu się nie zdziw jak będzie mniej od serii ale tak jest przeważnie

Opublikowano

Jak dobre Turbo bedzie miał to bedzie porównywalnie jak AWX wstawało. robiłem kreski z AWX i AJM z Turbo AWX (z rolki ) i z dołu ciagnie tak samo, pozniej juz tylko lepiej bo kreci sie do 4450:kox:

Opublikowano

Jezdze i jezdze i troszke sie rozjezdza to turbo, bylem dzis u Aliego i na tych gratach co teraz sa wsadzone wyszlo wyszlo mi 135,7 KM i 293,6 Nm, nie zrobilem dzis jeszcze tej mapy bo musze jednak poprawic dolot, ale te wyniki to slabe wyszly i to bradzo

Opublikowano

Ali mowi ze nie jest najgorzej ale norma to 140KM a zdrowe takie igly wypluwaj 147Km wiec brakuje troche jak by nie patrzec

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...