Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy uszkodzony N75 może być przyczyną ciężkiego zapalania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Wczoraj pojołem próbe regeneracji zaworu N75.Po złożeniu go i zamontowaniu odpaliłem silnik pracował normalnie. Trochę pogazowałem i nagle silnik zaczoł nierówno pracować. Zgasiłem i po ponownym odpaleniu chwilke chodził nie równo jak mu przygazowałem to się wszystko unormowało. Dzisiaj po nocy odpalał już z trudem jak by był zapowietrzony. Musi kilka mrazy obrócić wałem . Jak zapali to chodzi normalnie. Jak chwile pochodzi to odpala normalnie.

Czy to może być moim grzebaniem w zaworze??

Auto w piątek odebrałem od mechaniora. Robiona była głowica wymieniane prowadnice i uszczelnienia.

Opublikowano

N75 niema tu nic do rzeczy , przdałyby się logi statycznie i dynamiczne bo bez tego będzie tylko gdybanie , podjedź do majstra który robił głowice niech szuka w końcu wzioł kase za robotę

Opublikowano

N75 jest odpowiedzialny za regulacje łopatek turbiny a wiec reguluje ciśnienie doładowania. Sprawdz wskazanie czujnika temperatury oraz kąt statyczny początku tłoczenia

Opublikowano

No też tak myślałem. Chciałem się tylko upewnić. Dzisiaj autko paliło w miare normalnie. Po drugim trzecim obrocie rano jak i po pracy po 8 godzinach. Chyba narazie poobserwuje to. poza kłopotami z mocą (stąd grzebanie w zaworze) auto jeździ normalnie.

szukałem dzisiaj na allegro zaworu ale zaczełem się zastanawiać czy wystarczy w opisie że do A4 1,9 TDI czy trzeba poszukać po numerze części?

---------- Post dopisany at 17:13 ---------- Poprzedni post napisany at 17:13 ----------

No też tak myślałem. Chciałem się tylko upewnić. Dzisiaj autko paliło w miare normalnie. Po drugim trzecim obrocie rano jak i po pracy po 8 godzinach. Chyba narazie poobserwuje to. poza kłopotami z mocą (stąd grzebanie w zaworze) auto jeździ normalnie.

szukałem dzisiaj na allegro zaworu ale zaczełem się zastanawiać czy wystarczy w opisie że do A4 1,9 TDI czy trzeba poszukać po numerze części?

Opublikowano

Tzn jak ja wymieniałem zaworek n75 to miałem pewność ze to on jest padniety bo turbo dopiero wyczyszczone zero oprów na sztandze. Natomiast było strasznie słabe podciśnienie w wezyku który idzie do gruszki.Sprawdz nawet palcem czy dobrze zasysa jak słabo lub raz mocniej raz słabiej to N75 do wymiany.

Opublikowano

Powiedzcie mi jeszcze ile może kosztować taki zawór do AFNa i jaki sens ma czyszczenie go. Na innych forach dumnie wypisują że wystarczy czyszczenie i jest spokój. Jak to naprawdę wygląda?

Opublikowano

Ja dałem za nowy ori N75 do 1Z 114 zł więc to chyba nie jest przesadnie wysoka kwota. Czyszczenie ponoć nie zawsze daje oczekiwany efekt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...