zizel Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 przy gaszeniu silnika klapa gasząca nie jest zamykana co powoduje trzęsienie silnka w momencie zgaszenia. membrana jest szczelna, podcisnienie do zaworu jest podawane ( chociaz nie jest tak mocne jak na poczatku ukladu podcisnienia, ale gdy podepne bezposrednio pod membrane to zamyka powoli) co ciekawe raz na 10-15 zgaszen uda sie silnik zgasic plynnie. podejrzewam ze zawor n239 niedomaga i pytanie czy da rade sprawdzic jakos jego sprawnosc przez zmierzenie moze opornosci czy tym podobne? audi a4 b5 1.9 tdi 115 atj
Musashi Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 obejrz prace klapy gaszacej - skok, w czasie gaszenia silnika. sprawdz wezyki podcisnienia. najprosciej podmienic od kogos sprawny. mechaniczna usterke n239 trudno zweryfikowac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się