Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Demontaż podsufitki tak aby tylko dojść do relingów


Mati_23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie zakupiłem relingi chromowane i chce je wsadzi w miejsce starych czarnych i tu problem bo nie wiem jak sie do tego zabrać :kwasny:

da się jakoś dojść do tych śrub z relingów nie ściągając całej podsufitki :decayed: ( i co muszę odkręcić aby się to nich dostać :)

Z góry dzięki za pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba się tak nie da, środek o ile dobrze pamiętam odkręcisz przez otwór lampki do czytania ale końcowe to już problem. Za to nie problem wyjąć podsufitkę w kombi, 10 minut roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj kolego

A więc tak, jeżeli posiadasz a4 w wersji B5 po face liftingu to na pewno musisz ściągnąć cała podsufitkę, i demontaż wszystkiego co jest potrzebne do zdjęcia podsufitki to nie jest 10 minut roboty jak pisze kolega kaczmar13. Mnie sam demontaż podsufitki zajął mniej wiejącej 2-3 godziny. Ale jest to do ogarnięcia. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

twierdze ze musisz sciagnac cala podsufitke, robilem w dwoch samochodach takie cos i musialem w obu sciagac podufitke i plastiki,

Powodzenia

---------- Post dopisany at 13:57 ---------- Poprzedni post napisany at 13:57 ----------

hej

twierdze ze musisz sciagnac cala podsufitke, robilem w dwoch samochodach takie cos i musialem w obu sciagac podufitke i plastiki,

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich serdecznie czy podsufitka w a4 b5 jest klejona czy tez cyma sie na samych elementach plastikowych musze wymontowac silniczek szyberdachu a podejzewam ze bez sciagniecia podsufitki sie nie obedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podsufitka trzyma się na rączkach i plastikach oczywiście daszki musisz ściągnąć i jeszcze trzymają gumy drzwi ściągasz wsio i wymieniasz silniczek z szybra robiłem również ten zabieg ale u kolegi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepnę się pod temat: jak zdemontować zaczep wewnętrzny słonecznika w wersji po lifcie?? widziałem schematy i ten zaczep jest pod plastikową osłoną, jednak za cholerę nie mogę go zdjąć, podważałem z każdej strony, przyznam że nie na chama bo nie chciałem nic połamać, ale to sie nawet nie ruszyło...

Pytanie 2: muszę też odkręcić lampkę środkową - pod przezroczystą osłoną nie ma żadnych śrub w wersji poliftowej, ale wyczytałem, że są dwie śruby między tymi małymi żarówkami (od przodu) i ponoć plastik od strony maski należy jakoś podważyć, żęby się do nich dostać, tylko może mi ktoś powiedzieć jak to zrobić? bo też próbowałem i lekko nie chciało schodzić.

Lampka z tyłu jest na zatrzaski same więc tu problemu nie miałem:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osłone ściągniesz płaskim srubokrętem od wewnątrz osłony , a w lampce musisz ściągnąc tą plastikową osłone miedzy małymi lampkami , dobrze podważ śrubokrętem albo mocno palcami ciągnij i powinno pójsc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki kolego już sobie z tym poradziłem, u mnie to cholerstwo tak cięzko siedziało że musiałem użyć łyżki stołowej do podważenia :decayed: i szarpać ile fabryka da inaczej nie chciało odskoczyć (mam na myśli osłony zaczepów słonecznika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...